BMW Divize
Re: BMW Divize
s tim poskakovanim u sedanu problem nemam, to je asi specificka vec u 130i. nepojedes pres Ol? rad bych srovnal rozdil v dynamice mezi 130i a 330i s prevodem ze 130i. bude tam, 100 kilo rozdil se projevi, ale zajimalo by me, jak moc.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Nemyslím malé nerovnosti, myslím třeba náš tankodrom na D47 (nejhorší úseky, kde je rychlost snížena na 80), pokud to proletíš ve 180.
Srovnání určitě spáchejme, klidně se někdy zastavím, ale počítám, že dřív než v květnu/červnu to nebude. Dám pak vědět.
Srovnání určitě spáchejme, klidně se někdy zastavím, ale počítám, že dřív než v květnu/červnu to nebude. Dám pak vědět.
Re: BMW Divize
U M2 je režim:
Normal: stabilizace 100% bdělá, odezva motoru a řízení pomalejší, s ohledem na spotřebu, ale žádná hrůza, normálně se na to dá jezdit, odehrává se v něm většina běžných jízd. Tichý režim, co se týče přihrávání zvuku do repro, ale já mám tu blbost vypnutou natrvalo.
Sport: stabilizace jako u Normal, sportovnější odezva plynu a řízení, ale tenhle režim využívám jen při předjíždění v zimě, vodě apod. jinak na něj prakticky nejezdím
Sport+: stabilizace dovolí vybočení zádě, pokud se to přežene, nebo je na cestě hup, tak zábavu utíná, odezva na plyn skvělá. Používám na předjíždění a na vhodných silničkách, nebo napojování do pruhu, vyjíždění z vedlejší s lehkým smykem a tak
Stabilizaci prakticky nevypínám, protože mě irituje komfort mód a auto nereaguje, jak dokáže reagovat.
Ještě doplním, že jezdím na stavitelném Bilstein B16.
Normal: stabilizace 100% bdělá, odezva motoru a řízení pomalejší, s ohledem na spotřebu, ale žádná hrůza, normálně se na to dá jezdit, odehrává se v něm většina běžných jízd. Tichý režim, co se týče přihrávání zvuku do repro, ale já mám tu blbost vypnutou natrvalo.
Sport: stabilizace jako u Normal, sportovnější odezva plynu a řízení, ale tenhle režim využívám jen při předjíždění v zimě, vodě apod. jinak na něj prakticky nejezdím
Sport+: stabilizace dovolí vybočení zádě, pokud se to přežene, nebo je na cestě hup, tak zábavu utíná, odezva na plyn skvělá. Používám na předjíždění a na vhodných silničkách, nebo napojování do pruhu, vyjíždění z vedlejší s lehkým smykem a tak
Stabilizaci prakticky nevypínám, protože mě irituje komfort mód a auto nereaguje, jak dokáže reagovat.
Ještě doplním, že jezdím na stavitelném Bilstein B16.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
ve sport+ by stabilizace taky mela jit vypnout, ne? stejne tak se pri nem vypinaji automeziplyny... nebo se mylim?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
M.Z.: Aha, děkuji. A ten komfort mód po vypnutí stabilizace je nějaký 4. jízdní režim odlišný od Normalu, nebo Normal s vypnutou stabilizací?
Rozumím tomu správně, že pokud vezmu M2 na okruh a nechci, aby mi pomáhala/překážela stabilizace, tak musím jezdit v komfort režimu s automatickými meziplyny?
Rozumím tomu správně, že pokud vezmu M2 na okruh a nechci, aby mi pomáhala/překážela stabilizace, tak musím jezdit v komfort režimu s automatickými meziplyny?
Re: BMW Divize
mmira: nejde, zas to skočí do komfortu
testoval jsem to několikrát, když to vypneš ve sport + úplně pocítíš, jako by tě někdo chytl za zadek, nebo nadzvedl plyn...
spectral: ano, komfort se vším všudy, akorát s vyplou stabilizací (tupé řízení a plyn)
testoval jsem to několikrát, když to vypneš ve sport + úplně pocítíš, jako by tě někdo chytl za zadek, nebo nadzvedl plyn...
spectral: ano, komfort se vším všudy, akorát s vyplou stabilizací (tupé řízení a plyn)
Naposledy upravil(a) M.Z. dne pát 17 bře 14:06, celkem upraveno 1 x.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Tak já nevím, jestli jsem debil já, nebo ti, kteří to takhle vymysleli...
Re: BMW Divize
Oni to s námi myslí dobře, važ si toho.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Ano, ano, já přímo miluji každého, kdo přemýšlí a rozhoduje za mě. Je od nich opravdu pěkné, že ze mě snímají tu tíhu vlastního rozhodování
Re: BMW Divize
Tak M3 už šla do světa, dostal jsem na ni zajímavou nabídku a byla škoda nevyužít. V garáži mám sice M3 E46, ale s tou je mi líto nějak víc jezdit a na potah mám X5. To je sice vcelku úžasný auto, což bych dřív nikdy neřekl , ale provozně je to kupodivu vcelku o dost dražší než M3 a mám abstinenční příznaky z neřízení něčeho akčnějšího. A teď jsem se svezl tou M 140i a zjistil jsem, že mě fakt bavila, nestojí to moc, takže si říkám, jestli to nezkusit...bylo by v čem blbnout, to auto je tak škaredý, že se s ním dá přijet kamkoli, aniž by budilo pozornost a přitom to oproti M3 zas tak výrazně pomalejší nebudeStepan píše:bond: Co tě vede k sestupu z M3 do M140i? Ušetření peněz a vidina GT3 při další výměně autoparku?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW