Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

Honza42 píše:...a tak je to správně soudruzi. Čím dražší auto, čím víc elektroniky a europředpisů, tím víc vzadu tma.Takový nový přírodní zákon.
Zkrátka vždycky když dojedu nějaký neosvětlený vůz, je to buď starý jezedácký valník hnoják, nebo nové Audi. :D
To nebude starim vozu, ale spis uzivatelem. U vsechn novejch aut jde u automatickyho sviceni nastavit citlivost a na nejvyssi staci projet stinem a rozsviti se to. Jediny co neni vychytany je mlha, protoze cidla reagujou jen na mnozstvi svetla a toho je v mlze hodne.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od retron »

mmira píše:retron: mohl bys prosim doporucit konkretni kablik?
*-:) edit: přidána nejnovější verze kus 28$
nejnovější verze 17.1.3 az do 01/17
https://www.aliexpress.com/store/produc ... 0.0.y4BWCE

link na vyhledávání:
https://www.aliexpress.com/wholesale?ca ... om+hex+can
jsou tam různé verze vč. jazykových, obvykle DE/EN, akorát mě to šlo asi tři týdny, chyt jsem jejich nový rok a to nehnou ani brvou

ale vždyť to je originál diagnostika od RossTechu, akorát hacklá (kabel ani soft nelze upgradovat)
je pravda, že se teď už používá hlavně ODIS/VAS, online vyhledává chyby a je možné s ním updatovat FW v řídících jednotkách, ovšem nastavení funkcí by mělo být identické, ale nikdy jsem s tím nepracoval, akorát jsem viděl interface, na aliex taktéž k dispozici dokonce BT verze, ovšem bez online podpory (logicky)

s tím senzorem světel to není tak úplně pravda, plno levnějších aut má sice LED PDSL ovšem bez senzoru
Naposledy upravil(a) retron dne pon 13 bře 17:58, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od mmira »

dik, limit 10/16 je pro me ok :)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
PavelNaAutoforum
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: sob 06 říj 20:05

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od PavelNaAutoforum »

retron píše:ne stačí koupit VCDS kabel za ca 30$ na alibábě jen pozor daná verze fw podporovala tvé auto (tzn. pro tvé použití ta posledni nejdrazsi) sw dodavají k tomu + pc win a připojit na OBD (vlevo dole pod volantem), návody i na daný model ideálně na německých fórech (motortalk etc.) a zlaté pravidlo, moc se v tom nevrtat a nastavit jen to co chci a mám ověřeno, že funguje! Jinak je to poměrně blbuvzdorné na většinu funkcí se tam jen zatrhává, někde nastavuje v binární soustavě, někde přímé hodnoty, někde je potřeba PIN, ale ten obvykle systém sám napoví. Jako bonus tam lze zapnout funkce, které jsou příplatkové nebo z neznámého důvodu vypnuté, záleží model od modelu.
Díky, info jak z partesu :)

Prodejce na dotaz samozřejmě řekl, že takový zásah bohužel nemůže. Poreferoval, jak to lidi řeší (na úrovni softwaru i na úrovni elektromech.úprav), ale jináč že nemůže sloužit.
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od retron »

co jsem se tak letmo díval, tak u posledních modelů to není tak triviální, řeší se to buď zvýšením kritické hodnoty napětí baterie anebo sofistikovaně flashem jednotky, kdy zůstává funkční S/S tlačítko
PavelNaAutoforum
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: sob 06 říj 20:05

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od PavelNaAutoforum »

Výrobce se změnama začíná bránit proti těmhle hackům? :/
To už vypadá na věci, kterých bych se bál :/
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od retron »

jo a to uz docela dlouho, vypnuti s/s je tam skryte nebo zakodovane, proto se to resi obezlickama typu zmeny hodnot teplot a ted limitem kritickeho napeti naterie, ktere se zvysi na 12,1, anebo si to nechat nekde udelat, pak by i tlacitko S/S melo fungovat normalne, pripadne hw v tlacitku
PavelNaAutoforum
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: sob 06 říj 20:05

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od PavelNaAutoforum »

Jo, to s tím limitem napětí baterie chápu, jak by to mělo fungovat.
Uvidím, jestli mě to uživatelské vypínání bude moc vadit, nebo si to člověk prostě zautomatizuje jako jiné ptákoviny v životě, co musí pořád dělat :)
Každopádně mám teď už díky tvým radám a info myslím dost dobrou představu o možnostech. Moc díky.
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od EL_XEL »

Když jsme u toho S/S - je vůbec někde nějaká studie, která by potvrzovala reálnou škodlivost toho systému? Ne spekulace a domněnky, ale nějaká kvalitní statistika. Můj anekdotický průzkum v Kostnici s německým taxikářem totiž říká, že s tím problém není (Mercedes B, přes 200.000 na hrbu a motor cajk i se start stopem).
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27929
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Není, protože motoru je to buřt.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět