mmira píše:tak tak, M3 ho ma seriove, ja zkratil a zasvoroval normalni 3er.
Prosím o přesný typ a specifikaci toho samosvoru.
Díky
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
V sobotu jedem s kolegem mrknout na z4 2,5 is 160kw rv 2006 kabrio. Je neco na co se vylozene zamerit? Nebo je dokonce duvod proc se na tenhle konkretni model uplne vysrat? Argument, ze lepsi bude trilitr neberem uz sem to zkousel a neproslo to dvaapula mu pry bohate staci.. Kabriolet je podminka.
pavproch píše:Ta otázka sice nebyla na mě, ale dovolím si: v e89 mám Quaife typ 3942 a v e91 40% lamelu Drechsler, typ nevím, velikost pro diff 188
Odhaduju, že mmira to nechal dělat u stejné firmy která mně dělala e91..... MirageMotorsport
Díky.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Praskaji zadni pruziny, prohlidni odvodnovaci diry, ma to tendenci se zanest a pak to nedela dobre motoru strechy, kouknout se na elektricky posilovac rizeni.
benny: vzhledem k tomu, ze to je auto ciste pro silnici, bral jsem torsen od Wavetracu, 30.309.175WK. Mel jsem dopredu nachystany jiny dif s kratsim prevodem ze 130i, tak jsem zastavbu sveril mistimu panovi (http://www.prevodovky-opravy.cz). rikal, ze montaz nebyla uplne bez zadrhelu, ze na to musel delat podlozky. snek od Mfactory, ktery tady kolegovi nahazoval loni, pry byl lepsi, stacilo vlozit a diferak sestavit.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou