Kia možná bude častější ale co dostupnosti dílů z druhovýroby bych měl obavy podstatně větší. Jinak Sport není jen verze se silnějším motorem, ale od podlahy vylepšené auto s odladěným podvozkem a velkýma brzdama, co můžeš držet pod krkem celý den v kuse a ani se nezapotí. Cena pro čr za tenhle balíček byla naprosto neuvěřitelná a když se podíváš do inzerce na mobile, více stojí i ojetiny. Akorát už se nevyrábí a zbytek skladovek bude jen 1,2.beast_regards píše:Jaký je rozdíl mezi ním a Swiftem? Vypadá to, že motory mají přibližně stejné. Jediný rozdíl je, že Swift je menší a má i model s výkonnějším motorem (který je ale příliš nad cenový limit).
Jak si na tom stojí s cenou za náhradní díly? Protože obojí jsou typicky asijská auta, jenom narozdíl od Suzuki, Kia jsou častejší aspoň podle toho co vidím na cestách.
Výběr auta do 300 tisic =
Re: Výběr auta do 300 tisic =
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 20
- Registrován: čtv 16 úno 22:41
Re: Výběr auta do 300 tisic =
Myslíš že bude lepší Baleno s 1,2 VVT 66kW motorem nebo Swift 1,2 VVT 69kw motorem? Cenově jsou tohle přijatelné auta.Zajda píše:Kia možná bude častější ale co dostupnosti dílů z druhovýroby bych měl obavy podstatně větší. Jinak Sport není jen verze se silnějším motorem, ale od podlahy vylepšené auto s odladěným podvozkem a velkýma brzdama, co můžeš držet pod krkem celý den v kuse a ani se nezapotí. Cena pro čr za tenhle balíček byla naprosto neuvěřitelná a když se podíváš do inzerce na mobile, více stojí i ojetiny. Akorát už se nevyrábí a zbytek skladovek bude jen 1,2.beast_regards píše:Jaký je rozdíl mezi ním a Swiftem? Vypadá to, že motory mají přibližně stejné. Jediný rozdíl je, že Swift je menší a má i model s výkonnějším motorem (který je ale příliš nad cenový limit).
Jak si na tom stojí s cenou za náhradní díly? Protože obojí jsou typicky asijská auta, jenom narozdíl od Suzuki, Kia jsou častejší aspoň podle toho co vidím na cestách.
Re: Výběr auta do 300 tisic =
duratec_he-&-sigma_163kw-i4-32v_retaz-&-remen_sedan-&-hatch_moondust-&-blazer_2008-&-11
Re: Výběr auta do 300 tisic =
K Balenu nedokážu říct nic, ani jsem ho ještě naživo neviděl. Osobně bych se nepřenesl přes design, vypadá jako by ho navrhoval nějaký záškodník ze Ssang Youngu.
Swift bude jistota. Pokud ti vyhovuje jeho velikost a nevadí malinký kufr.
S 1,2 jsem nejezdil, ale starší generaci 1,3 máme v rodině cca 6 let.
Závady byly asi v 35 000 km nový katalyzátor v záruce, tam možná přispělo že původní majitel svých 25 000 km prokodrcal převážně popojížděním po městě. I tak by měl ale vydržet.
Pak naprasklý plastový housing řadící páky, což bych přičítal návykům řidičky ze Š120 a Favorita, které úplně nekorespondovaly s tou malinkou páčkou z hračkářství ve Swiftu.
V 75 000 se měnilo uložení předních tlumičů.
Jinak se v tom už jen vyměňovaly provozní kapaliny, destičky a kotouče.
Spotřeba oleje neměřitelná.
Úplně nadšený jsem nebyl z přístupu servisů tady na Zlínsku.
S aktuální generací jsem jezdil pár stovek km se Sportem a ty charakterové rysy jsou pořád zřejmé, obě auta bych popsal slovy lehkost v každém pohybu a nadšeně zakousávající se předek. Jen ve Sportu všechno bylo o pár stupňů lepší - pozice za volantem, tlumení nerovností, řízení, zvuková izolace.
Swift bude jistota. Pokud ti vyhovuje jeho velikost a nevadí malinký kufr.
S 1,2 jsem nejezdil, ale starší generaci 1,3 máme v rodině cca 6 let.
Závady byly asi v 35 000 km nový katalyzátor v záruce, tam možná přispělo že původní majitel svých 25 000 km prokodrcal převážně popojížděním po městě. I tak by měl ale vydržet.
Pak naprasklý plastový housing řadící páky, což bych přičítal návykům řidičky ze Š120 a Favorita, které úplně nekorespondovaly s tou malinkou páčkou z hračkářství ve Swiftu.
V 75 000 se měnilo uložení předních tlumičů.
Jinak se v tom už jen vyměňovaly provozní kapaliny, destičky a kotouče.
Spotřeba oleje neměřitelná.
Úplně nadšený jsem nebyl z přístupu servisů tady na Zlínsku.
S aktuální generací jsem jezdil pár stovek km se Sportem a ty charakterové rysy jsou pořád zřejmé, obě auta bych popsal slovy lehkost v každém pohybu a nadšeně zakousávající se předek. Jen ve Sportu všechno bylo o pár stupňů lepší - pozice za volantem, tlumení nerovností, řízení, zvuková izolace.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 20
- Registrován: čtv 16 úno 22:41
Re: Výběr auta do 300 tisic =
Mátě někdo zkušenosti s garančními prohlídkami (tj. pro auta v záruce) dělané v autorizovaném servisu vs. v "neautorizovaném" servisu a jaký to má vliv na záruku.
Trochu jsem to zjišťoval, a pokud tomu rozumím správně: autorizovaným servisem se zpravidla rozumí ten servis, který si prodejce určí. Většina nových aut má záruku okolo 5 let, Kia třeba 7 - na to, aby auto mělo 5-letou záruku musí být pravidelně prohlíženo v servise, který si určí prodejce, jinak mám prostě smůlu, záruka bude prostě jenom zákonné 2 roky a prodejce se ještě bude vykrucovat co se do ní vztahuje, protože jsem si postavil hlavu a nechtěl servisovat auto kde chtěl on.
Srovnával jsem si ceny aut a jsou rozdíly až 20 tisíc mezi autosalony - jenže pokud koupím auto v nějakém tom vzdálenějším, budu muset dojíždět daleko jen abych si nechal opravit auto jinak budu mít smůlu. Rozumím tomu správně? Má někdo s tímto zkušenosti?
Protože zatím to vypadá, že záruka (aspoň u Kia kde je 7 let) je postavena na nějaké zvláštní mentální gymnastice kde jeden autoservis (autorizovaný výrobcem) je autorizovanější než druhý (taktéž autorizovaný výrobcem), což mi zní jako totální blbost.
Trochu jsem to zjišťoval, a pokud tomu rozumím správně: autorizovaným servisem se zpravidla rozumí ten servis, který si prodejce určí. Většina nových aut má záruku okolo 5 let, Kia třeba 7 - na to, aby auto mělo 5-letou záruku musí být pravidelně prohlíženo v servise, který si určí prodejce, jinak mám prostě smůlu, záruka bude prostě jenom zákonné 2 roky a prodejce se ještě bude vykrucovat co se do ní vztahuje, protože jsem si postavil hlavu a nechtěl servisovat auto kde chtěl on.
Srovnával jsem si ceny aut a jsou rozdíly až 20 tisíc mezi autosalony - jenže pokud koupím auto v nějakém tom vzdálenějším, budu muset dojíždět daleko jen abych si nechal opravit auto jinak budu mít smůlu. Rozumím tomu správně? Má někdo s tímto zkušenosti?
Protože zatím to vypadá, že záruka (aspoň u Kia kde je 7 let) je postavena na nějaké zvláštní mentální gymnastice kde jeden autoservis (autorizovaný výrobcem) je autorizovanější než druhý (taktéž autorizovaný výrobcem), což mi zní jako totální blbost.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr auta do 300 tisic =
Je otázka, co spadá do oné záruky 7 let. 2 roky to musí uznat, ať servisuješ, kde servisuješ. Pak je to na podmínkách záruky. Nedivil bych se, kdyby to bylo podmíněno autorizovaným servisem v daných servisech.
Servisem v neautorizované síti se akorát vystavuješ tomu, že v případě nutnosti výměny dílu na záruku nebo kulanci, se budou cukat, pokud jim to podmínky záruky dovolují a nezaplatí nic.
Servisem v neautorizované síti se akorát vystavuješ tomu, že v případě nutnosti výměny dílu na záruku nebo kulanci, se budou cukat, pokud jim to podmínky záruky dovolují a nezaplatí nic.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Výběr auta do 300 tisic =
Loni jsme delali garancku po peti letech na ceedu od kamarada jako neautorizak. Asi za 2 mesice mu zacal pod hlavou utikat fridex ven. Do kie jsem jel radsi ja, vzal jsem doklad o tom, ze mame autodata, fakturu kde bylo psano, ze jsme udelali vse co predepisuje vyrobce a servisku. Zkusil se skubat, ze mame dolozit, ze vsechny filtry ktere jsme pouzili jsou shodne kvality jako original. Z auta jsem vytahl dolozku toho zakona, kde pisou, ze pokud ma automobilka pochybnosti o kvalite, tak je dukazni bremeno na jejich strane. Zjistil, ze mu dosla munice, vyresil se termin pristaveni vozidla a menili tesneni pod hlavou na garanci. Neplatil ani korunu. Kdyz nebudes jezdit do uplne garaze, tak si v klidu. Nektere automobilky to nechavaji dojit az k pravnikim s tim, ze doufaji, ze zakaznika vycukaj a on to vzda, ale kdyz uz se jde opravdu k soudu, tak v 99% automobilka prohraje. To s tema soudama mi rikal district manager z oplu.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 20
- Registrován: čtv 16 úno 22:41
Re: Výběr auta do 300 tisic =
Ještě bych se chtěl zeptat, má někdo zkušenosti s Citroenem? Dneska jsem měl zkušební jízdu s C3, velmi pohodlné auto, také mi připadá velké a prostorné (zatímco ve skutečnosti tak velké není). Cena je rozhodně přijatelná a autosalon mi dá i slušné peníze za mé staré auto na protiúčet. Zároveň mi ale C3ka připadá těžkopádné - je to 1,2ka 68kW, tříválec - do kopce auto moc netrpělo, motor je celkem tichý, ale i tak, mám z auta divný pocit.
Re: Výběr auta do 300 tisic =
jednu minulogeneracni C3 jsme meli v rodine 5 let. najizdela cca 10t rocne, jediny problem, co se za celou dobu vyskytl, zpusobili hosi v servisu, kdy neco spatne utahli na podvozku a ono se to pak kupodovu vymlatilo. pred C3 bylo 5 let Saxo, taky v podstate bezporuchove auto.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 20
- Registrován: čtv 16 úno 22:41
Re: Výběr auta do 300 tisic =
Máte nějaké osobní zkušenosti s vozy Dacia? V porovnání s ostatními vozy jsou jednoznačně nejlevnější, pár lidí se už divilo proč chci kupovat drahé auto když mohu mít Daciu o x-tisíc levněji. Osobně jim nevěřím (a ještě méně věřím autosalonu který si nedokáže opravit fasádu), ale chtěl bych mít názor jiných lidí.