Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
No jo, ale na takuto "zabavu" ozaj neni treba GT3. To je ako natierat chleba skalpelom.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ano, ale je videt ze to ma jizdni vlastnosti i za limitem. Nemyslim, ze moderni 911 je nejak zaludna, to z takoveho lotuse exige bych mel strach.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
powerslajdy o jizdnich vlastnostech za limitem auta nic nerikaji. 911 je zaludna furt stejne. jak se jednou to kladivo vzadu urve, musis mit hodne rychle ruce, abys ho chytl. a ono se urve, jen je otazka, v jake rychlosti. nastesti jsem byl jen vezen, ale zazil jsem to v 997 CS v rychlosti pres 200+. ridic se ani nazapotil, ja musel menit pradlo.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Přidám trochu jinou zkušenost s GT3 RS . Byl jsem už 2krát na motorsport simulátoru v Kraslicích, kde jsem strávil víc jak 3h s cupovou GT3 RS na Ringu a i na tom simulátoru to není úplně jednoduchý se s tím pohybovat na limitu. Při poslední návštěvě jsem během dvou hodin nedal ani jedno kolo bez chyby. Ono je to tedy hodně způsobeno tím, že člověk ví že je na simulátoru, tak prostě jede hodně blízko svýmu limitu, což bych si v reálu nedovolil, ale i tak je znát že ve velkých rychlostech to che mít hodně rychlé reakce na volantu (jak píše Míra). Posledně mi dělaly velký problémy nerovnosti, kde se mi to vždycky pod plynem roztancovalo a díky mojí pomalosti na volantu to šlo hned do svodidel. Kdo chce za rozumný peníz zažít jaký to v 911 je, tak doporučuju...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jestli do toho muzeme tahat i simulatory, pak mam dost zkusenosti (je to simulator na kterym delalo primo porsche a pouziva ho ve svych driving centrech) a je docela rozdil mezi 997 a 991 ale mnohem podstatnejsi rozdil je mezi zavodnim autem na slickach a obyc seriovkou na semislickach. Hrana drzi nedrzi je mnohem ostrejsi nez u obyc gumy.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
já lítám ve Forze s GT3 RS úplně v pohodě v jakýkoliv situaci... Simulátor do toho netahejte - sojový maso taky nikdy nebude chutnat, jako pořádnej flák krávy
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Forza je akrada, ale u simulatoru jsou ty podvedomi reflexy tak z 95% stejny jako ridit. Spis nazivo to je jednodussi, mas jeste vic podmetu pro rizeni. Citis pekne zadkem grip.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jako chce to zkusit, ono je simulátor a simulátor. Tenhle je myslím za 60-80k eur a je to fakt trochu něco jinýho, než doma točit volantem na playseatu . Jako průjezd karuselem pod plynem je tak blízko realitě až je to člověku divný.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
7:12.7 famozni cas. Asi postelovali aerodynamiku. Neuveritelny auto.
http://www.pistonheads.com/news/ph-germ ... -vid/36205
http://www.pistonheads.com/news/ph-germ ... -vid/36205
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak, za tři týdny mám rezervaci.... 40minut za volantem nine-eleven carrera.... zážitek, co sem loni dostal ke kulatinám, paxem ochořel, naštěstí se platnost dala prodloužit... sem zvědav, poršadlo sem ešče neřídil....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.