Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak jasny, kdybych nemel komplexy z jejich velikosti, nemusel bych si na silnici nic dokazovat.
At nejsem uplne OT, vcera jsem si poridil prasatko s napisem GT3... mam tam prvni korunu
At nejsem uplne OT, vcera jsem si poridil prasatko s napisem GT3... mam tam prvni korunu
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Samozrejme, ze nejel. Myslis, ze to ma nejakou aerodynamiku co stoji za rec? Limity muzes dosahovat i na zakroucene okresce kde se nejezdi 200 ... Chapu te, ale myslim, ze si s tim pujde uzit hodne zabavy.mmira píše:vroom: jen tak na okraj, jel jsi nekdy v takto silnem a aerodynamicky schopnem aute? jinak tohle bude vyzadovat vyrazne vetsi koule, nez potrebuju ja na rizeni M3. prijet s tim na NS a nejezdit pravidelne BTG za 7:30 s vypnutym ESP, tak bych se stydel.
a jit na limit toho auta na okresce znamena jet velice casto 200+. no fakt bych to nechtel.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
me to docela hodne promyslene aero, treba v maximu na zadi +150 kilo.
na zakroucene okresce natrefis tak maximalne na limit svuj, ne toho auta. podle me to bude v nizkych rychlostech sterilni, nezajimave. stejne jako treba R8 V10 nebo Golf R, abych se drzel pri zemi. clovek to bude muset opravdu rozjet, aby se zacalo neco dit. jenze pak se vse deje az prilis rychle.
na zakroucene okresce natrefis tak maximalne na limit svuj, ne toho auta. podle me to bude v nizkych rychlostech sterilni, nezajimave. stejne jako treba R8 V10 nebo Golf R, abych se drzel pri zemi. clovek to bude muset opravdu rozjet, aby se zacalo neco dit. jenze pak se vse deje az prilis rychle.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ani jednim jsem sice nejel (pouze R8 V8 z mista spolujezdce), ale co mám načteno a nasledováno, příjde mi blbost srovnávat R8 a Golf s Porsche GT. A to v jakýchkoliv rychlostech
Chci tím říct, že GT3 by měla být více "viscerální" než zmíněná auta i v zácpě
Chci tím říct, že GT3 by měla být více "viscerální" než zmíněná auta i v zácpě
Naposledy upravil(a) Sajmik dne stř 08 bře 14:04, celkem upraveno 1 x.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Bond007 píše:Tak jasny, kdybych nemel komplexy z jejich velikosti, nemusel bych si na silnici nic dokazovat.
At nejsem uplne OT, vcera jsem si poridil prasatko s napisem GT3... mam tam prvni korunu
Důležité je, nepřepálit začátek
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Přesně tak.Sajmik píše: Chci tím říct, že GT3 by měla být více "viscerální" než zmíněná auta i v zácpě
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
mam o tom sve pochybnosti, u 991 GT3 tomu tak uplne nebylo.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Clovek ale max rychlosti s 300km/h autem asi nejezdi ...mmira píše:me to docela hodne promyslene aero, treba v maximu na zadi +150 kilo.
na zakroucene okresce natrefis tak maximalne na limit svuj, ne toho auta. podle me to bude v nizkych rychlostech sterilni, nezajimave. stejne jako treba R8 V10 nebo Golf R, abych se drzel pri zemi. clovek to bude muset opravdu rozjet, aby se zacalo neco dit. jenze pak se vse deje az prilis rychle.
Ja si predstavuji, ze ma i nejaky cit v rizeni a krasne si s tim pujde hrat na klikate silnici, je mozny cist z prednich kol grip a diky dostatku vykonu si hrat se zadkem.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Akurat ze hrat sa so zadkom so Z4 a GT3 na okreske bude kurva rozdiel. Ono tie 305-ky cup2-ky zatazene motorom budu mat trochu iny grip a bude treba hodne tlacit na pilu aby sa nieco dialo.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Uz to tady nekde bylo. Ma to 500 koni, to nebude s 305 zadny problem. Proste plnej za dva ...