Ford obecně
Re: Ford obecně
a funguje to internacionálně, např. i na sesoby a amíky, kor dyž tu slevu opepřím přívlastky jako goodwill, extraordinary, unrepeatable, introductory apod....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon 06 bře 00:25
Re: Ford obecně
Dobry vecer,rad bych se zde na neco zeptal,pred cca 4 mesici sem koupil vuz no bohuzel nez sem stihl vymenit rozvody me praskl rozvodovy remen je to ford cougar 2.0,potkal se motor,dal sem ho opravit,hlava ventlily atd,byl namontovan novy rozvodovy remen a vse kolem,cca mesic pred prasknutim remene sem slysel pri pridavani plynu vysoce frekvencni jakoby piskot,ted jak jiz sem psal po vymene a po ujeti cca 5000 kilometru se objevil piskot znovu tak me to nedalo sundal sem kryt od rozvodu a malem me jeb** po tom co sem uvidel,v priloze pridam foto,chtel bych moc poprosit o radu co muze po ujeti 5000kilomtru cca zpusobovat ze sou zuby remene tak silene *okousane* , kdyz sem auto kupoval bylo me receno ze rozvody tenkrat byli meneny no po mesici rozvodak praskl svadel sem to na prodavajiciho a myslel sem ze me lhal,ted ale vidim ze to mozna tak nebylo,prosim o jakoukoliv radu,protoze sem uz vazne nestastny.dekuji
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford obecně
no, této oblasti trošku rozumím a podle fota bych si tipnul, že to, co ti tam nasadili, není rozvodový řemen, ale obyčejný průmyslový řemen, který má stejné rozměry, rozteč zubů, ale bohužel je z úplně jiného typu gumy a také má zcela jiný tažný element.
Z fotky není moc dobře vidět, zda vůbec souhlasí profil...ale to předpokládám, že ano - jednak ten mechanik asi tak blbý nebude a jednak by ti to 5000km nevydrželo.
Z fotky není moc dobře vidět, zda vůbec souhlasí profil...ale to předpokládám, že ano - jednak ten mechanik asi tak blbý nebude a jednak by ti to 5000km nevydrželo.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Ford obecně
Hadam ze tam asi bude velkej rozdil v cene materialu....?řidičBOB píše:no, této oblasti trošku rozumím a podle fota bych si tipnul, že to, co ti tam nasadili, není rozvodový řemen, ale obyčejný průmyslový řemen, který má stejné rozměry, rozteč zubů, ale bohužel je z úplně jiného typu gumy a také má zcela jiný tažný element.
Z fotky není moc dobře vidět, zda vůbec souhlasí profil...ale to předpokládám, že ano - jednak ten mechanik asi tak blbý nebude a jednak by ti to 5000km nevydrželo.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford obecně
To taky, i když dneska se už rozvodové řemeny dělají komplet v Číně a ve velkých množstvích, takže cena je relativně OK. Dělají to tam všichni - Gates, Conti, Opti nebo slavné SKF.
Hlavní je ale odolnost při zatížení - tzn. otáčky + teplota + přenášený výkon, což rozvodový řemen zvládá naprosto v pohodě a klasický průmyslový ani jedno z toho a dokonce ani zvlášť, natož všechno dohromady
Hlavní je ale odolnost při zatížení - tzn. otáčky + teplota + přenášený výkon, což rozvodový řemen zvládá naprosto v pohodě a klasický průmyslový ani jedno z toho a dokonce ani zvlášť, natož všechno dohromady
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Ford obecně
Klasický průmyslový řemen je nesmyslný pojem, možná tak uplatnitelný na prehistorické polyuretanové
řemeny lichoběžníkové T5, T10 AT10 apod...
Mezitím přišlo HTD, GT2, GT3, Polychain....
Když vezmu do ruky starý rozvoďák, připadá mi na první "šáhnutí" právě jako Polychain.
Samotného by mě to zajímalo, jaké normě vlastně odpovídá. Resp. mi uniká smysl vyrábět něco spešl.
řemeny lichoběžníkové T5, T10 AT10 apod...
Mezitím přišlo HTD, GT2, GT3, Polychain....
Když vezmu do ruky starý rozvoďák, připadá mi na první "šáhnutí" právě jako Polychain.
Samotného by mě to zajímalo, jaké normě vlastně odpovídá. Resp. mi uniká smysl vyrábět něco spešl.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford obecně
Není to nesmysl a velmi se pleteš. Když už, tak "klasický průmyslový" řemen není to, cos vyjmenoval, ale jsou to řemeny typu XL/L/H/XH
Gumové řemeny totiž spatřily světlo světa dříve než ty polyurethanové. Řemeny se dělí podle mnoha kategorií - tou nejzákladnější je právě rozdělení podle aplikace - na průmyslové a automobilové.
HTD je záležitost někdy z 80. let, GT2 mnohem později a GT3 je tak 6 let starý typ. Ono to vlastně ani není typ. Proti GT2 se liší pouze tím, že je antistatik. PolyChain do té skupiny ani v podstatě nepatří, i když je jejich pevnostním vrcholem, jelikož od HTD/GT2/GT3 se odlišuje tím, že je z polyurethanu a proto, aby byl pevný a zároveň se ohnul přes nějaký normální průměr, je na své vnější straně odlehčený vroubkováním. Jako rozvodový se tudíž nepoužívá. Jeho poslední evolucí je CarbonGT - a oba jsou výlučně pro těžší průmyslové aplikace.
Na obrázku na 100% není PolyChain, ale gumový ozubený řemen profilu HTD8. Jak jsem psal - fotka není úplně kvalitní, ale už podle barvy kordu bych řekl, že to fakt není rozvoďák.
O řemenech fakt něco málo vím
BTW: jakou normu nebo co spešl myslíš?
Gumové řemeny totiž spatřily světlo světa dříve než ty polyurethanové. Řemeny se dělí podle mnoha kategorií - tou nejzákladnější je právě rozdělení podle aplikace - na průmyslové a automobilové.
HTD je záležitost někdy z 80. let, GT2 mnohem později a GT3 je tak 6 let starý typ. Ono to vlastně ani není typ. Proti GT2 se liší pouze tím, že je antistatik. PolyChain do té skupiny ani v podstatě nepatří, i když je jejich pevnostním vrcholem, jelikož od HTD/GT2/GT3 se odlišuje tím, že je z polyurethanu a proto, aby byl pevný a zároveň se ohnul přes nějaký normální průměr, je na své vnější straně odlehčený vroubkováním. Jako rozvodový se tudíž nepoužívá. Jeho poslední evolucí je CarbonGT - a oba jsou výlučně pro těžší průmyslové aplikace.
Na obrázku na 100% není PolyChain, ale gumový ozubený řemen profilu HTD8. Jak jsem psal - fotka není úplně kvalitní, ale už podle barvy kordu bych řekl, že to fakt není rozvoďák.
O řemenech fakt něco málo vím
BTW: jakou normu nebo co spešl myslíš?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon 06 bře 00:25
Re: Ford obecně
pridam dalsi fotku,ta predtim byla zvetsena aby slo videt detailne zuby rozvodaku-pokud to teda rozvodak doopravdy je... , na celou vec me upozornilo prave ono piskani pri pridavani plynu,co je ale zajimave je ze to tak nedela vzdy, jel sem stim autem k mechanikovi ktery to delal a ten me rekl ze potrebuje slyset ten zvuk,ale samozrejme se stalo presne to co sem cekal,sednem do auta jedeme a nic zadne piskani nic vysadim ho u baraku jedu pryc a po nake dobe opet, za normalnich okolnosti bych nake piskani moc neresil, ale zarazi me to ze kdyz rozvodak praskl poprve tak predtim cca mesic piskal uplne stejne jako ted,udelala se vymena komplet ventily atd jak sem jiz psal ujel sem cca 5000 km bez problemu nic nepiskalo a ted piska zase...je to takovy vysoko frekvencni zvuk pri spis nahlem ale i roznobeznem zrychlovani cca od 2500-3000 otacek zajimave ze jak prekrocim hranici 3000 otacek uz nepiska zde fotka rozvodaku s dalky nevim jestli pomuze ale snad ano...