Onboard videa
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2148
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Hledáte na tom mouchy. Nic, co by stálo za řeč. Natož za video.
Re: Onboard videa
To blikání je to nejmenší, to jsem vážně neřešil, hlavně mi vadilo to skorozastavení..absolutně bezdůvodně
GH: Provoz nebyl? A já jsem co? Letadlo?
ad podjetí..k tomu už asi taky bez komentáře, prostě využití připojovacího pruhu a i kdyby to připojovací pruh nebyl, je to v obci..
GH: Provoz nebyl? A já jsem co? Letadlo?
ad podjetí..k tomu už asi taky bez komentáře, prostě využití připojovacího pruhu a i kdyby to připojovací pruh nebyl, je to v obci..
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27932
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
GH: opravdu bych se nechtěl dožít toho, kdy si většina řidičů bude myslet, že takto se správně užívá připojovací pruh.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2148
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
A ty to nezažíváš dnes a denně?
Re: Onboard videa
Hlavně jeho tvrzení, že celá jízda pána v Áčku byla v pořádku, je k zamyšlení..jestli jezdí stejně, tak to potěš koště
Re: Onboard videa
Mě kdysi takhle vyděsil ocas ve Fabii, jel jsem za ním v připojováku, provoz nízký, auta na hlavní byla daleko. Zkontroloval jsem ze zvyku levé zrcátko, když jsem se podíval před sebe, tak Fábie byla na brzdách. Měl jsem docela hoňku se vyhnout...
Dávám si na tyhle opatrné řidiče moc dobrého majzla.
Dávám si na tyhle opatrné řidiče moc dobrého majzla.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Onboard videa
no jo ale jel podle předpisů a hlavně NEPŘEKRAČOVAL hentononc...rychlost
hele to blikání mi taky hlava nebere...
Podjíždění...no možná to nebylo úplně OK ale vzhledem k tomu jakou rychlostí dotyčný jel tak bych řekl že to bylo nejlepší řešení....
Jinak doporučuju přečíst....
http://www.ibesip.cz/cz/ridic/zasady-be ... na-dalnici
hele to blikání mi taky hlava nebere...
Podjíždění...no možná to nebylo úplně OK ale vzhledem k tomu jakou rychlostí dotyčný jel tak bych řekl že to bylo nejlepší řešení....
Jinak doporučuju přečíst....
http://www.ibesip.cz/cz/ridic/zasady-be ... na-dalnici
Citroen C4 GP
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27932
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
GH: tuhle kombinaci fakt ne. Nevyužívání připojovacího pruhu ano. Zejména kamioňáci jsou v tomto ohledu přeborníci.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Myslím to vážně, protože sice jede podle litery zákona, ale nejde o problém pro zmateného dědu.řidičBOB píše:Nejednalo se o žádné podjetí!
Chápu to dobře - on zmatečně bliká, ale nic tím nezpůsobí a na druhou stranu tím, že řidič vozu s kamerou jede přesně podle litery zákona, může způsobit problém pro zmateného dědu?! To jako myslíš vážně?
To zmatečné blikání by mě varovalo.
Jde o to, že naopak zmatený děda je problém, kdy se může ve zmatku (např. vidí, jak se na něj zezadu něco žene a vedle dědy začne ječet babka) vrátit zpět a ohrozit mne.
Proto bych v této situaci očekával předvídavost a opatrnost. A ne, že ho podstřelím připojovacím pruhem. Sranda by byla, kdyby měl podřazeno a šlápnul konečně na plný plyn, mohlo by být na konci připojovacího pruhu těsno.
Pokud bych v viděl, že je v levém a předjížděcím pruhu volno, spíš bych ho předjel, než podjel. Připadá mi to bezpečnější.
Je to ale co kdyby atd.
Asi co řidič, to jiný názor.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27932
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
...nic nebezpečného na tom není. Blinkr nebyl žádný signál k ničemu. I kdyby se k něčemu takovému, co popisuješ rozhodl, tak dá nejdřív blinkr, pak si řádně přibrzdí a pak teprve zahájí manévr. To už bude řidič s kamerou dávno pryč Chování řidičů je potřeba sledovat v širších souvislostech...
A od zmateného řidiče je nejlepší co nejrychleji pryč.
A od zmateného řidiče je nejlepší co nejrychleji pryč.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time