Onboard videa
Re: Onboard videa
Jel pomalu - starý člověk, s tím je třeba počítat.
Na začátku blikal blbě, ale myslím, že tím nic nezpůsobil a nemohl způsobit nějaký problém.
Jel příliš pomalu a příliš brzo opustil připojovací pruh, aniž by nějak výrazně zrychlil - to je problém.
Podjetí bylo nebezpečné - mohl spatřit v zrcátku auto a ve zmatku by se mohl vrátit do připojovacího pruhu.
Na začátku blikal blbě, ale myslím, že tím nic nezpůsobil a nemohl způsobit nějaký problém.
Jel příliš pomalu a příliš brzo opustil připojovací pruh, aniž by nějak výrazně zrychlil - to je problém.
Podjetí bylo nebezpečné - mohl spatřit v zrcátku auto a ve zmatku by se mohl vrátit do připojovacího pruhu.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Nejednalo se o žádné podjetí!
Chápu to dobře - on zmatečně bliká, ale nic tím nezpůsobí a na druhou stranu tím, že řidič vozu s kamerou jede přesně podle litery zákona, může způsobit problém pro zmateného dědu?! To jako myslíš vážně?
Chápu to dobře - on zmatečně bliká, ale nic tím nezpůsobí a na druhou stranu tím, že řidič vozu s kamerou jede přesně podle litery zákona, může způsobit problém pro zmateného dědu?! To jako myslíš vážně?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2143
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Nevím, proč bych měl proti subjektivnímu názoru používat argumenty. Jako mám argumentovat, že nemůže snižovat plynulost provozu, když žádný není? Nebo že na tom najetí do průběžného pruhu žádné pochybení není, když je prázdný (pominu li samozřejmě těch pár metrů plné čáry)? Jak mám argumentovat proti tvrzení, že "ten jeho manévr prostě nebyl v pořádku, takhle se to dělat nemá" když ten manévr prostě byl v pořádku, a je li ten pruh prázdný, je každýmu hovno do toho, kdy a jakou rychlostí se do něj zařadí?řidičBOB píše:Panečku, to je argument! Ale GH se asi na nic kloudnějšího nezmůže.
BTW: špatně byl i ten blinkr...ne, že nic
BTW: ten blinkr byl naprosto správně. Nebo snad ti jde o to, že ten první měl dát o vteřinu dřív?
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2143
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Já se spíš děsím sebejistých agresivních frajerů, kteří jsou neomylní a blbci jsou pro ně jenom všichni okolo.honziss píše:To je presne ten typ ridicu kterejch ja se desim. Zmateny, nevidej, neslysej poradne, nemaj poneti co se kolem deje. Predne ten typ co uz nikdy do smrti neprekroci max povolenou rychlost, ale klidne najedou na dalnici v protismeru a na prechodu prehlidnou i materskou skolku v reflexnich vestach.
Ke stari mam uctu, ale ta konci tam kde zacina ohrozeni ostatnich.
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2143
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Beny9700 píše:Na začátku blikal blbě, ale myslím, že tím nic nezpůsobil a nemohl způsobit nějaký problém...
Co máte furt s tím blikáním? Jak měl podle vás blikat?řidičBOB píše:Chápu to dobře - on zmatečně bliká, ale nic tím nezpůsobí...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
v čase 0:12 zcela jistě nebyl důvod blikat do prava...leda, že by chtěl u svodidel zastavit.
Dále pak nebyl důvod brzdit a omezovat tak řidiče, jedoucí za ním, následně nebyl použit správně připojovací pruh - což vychází z toho, co je připojovací pruh. Rozhodně není správné, před nájezdem do průběžného pruhu, nejdříve brzdit a pak se do pruhu zařadit. Naopak - ten pruh je zřízený proto, aby vozidlo, které jej využívá, nabralo dostatečnou rychlost na to, aby se plynule mohlo zařadit. Proto je důležité využít pokud možno celou délku tohoto pruhu.
Dále pak nebyl důvod brzdit a omezovat tak řidiče, jedoucí za ním, následně nebyl použit správně připojovací pruh - což vychází z toho, co je připojovací pruh. Rozhodně není správné, před nájezdem do průběžného pruhu, nejdříve brzdit a pak se do pruhu zařadit. Naopak - ten pruh je zřízený proto, aby vozidlo, které jej využívá, nabralo dostatečnou rychlost na to, aby se plynule mohlo zařadit. Proto je důležité využít pokud možno celou délku tohoto pruhu.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne ned 05 bře 21:34, celkem upraveno 2 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2143
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Ono se na křižovatce při odbočování doprava nebliká doprava?
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2143
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Křižovatkou projíždí 0.08 až 0.20. Po celou tu dobu je ze zákona povinen blikat doprava. Jistě, začal blikat až v 0.12, ale to asi není předmětem výtky, že nezačal dřív.řidičBOB píše:Kde je tady prosím přesně křižovatka?
Důvod brzdit samozřejmě měl. Zleva jelo auto, a pokud si nebyl jist, že mu to z jakéhokoli důvodu nestřihne přes tu plnou do jeho pruhu, správně zabrzdil. Došlo li by totiž k nehodě, měl by vinu (netvrdím, že jako jediný).
Následně byl použit správně připojovací pruh, ano měl doleva přejet o těch pár metrů dál, aby nejel přes plnou. Očividně nabral dostatečnou rychlost na to, aby se mohl plynule zařadit, když nikoho neomezil. Využít je vhodné nikoli celou délku pruhu, ale potřebnou délku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
To je velmi zajímavé pojetí...ale pokud bychom jej vzali za správný výklad, tak stejně blikal špatně A zlehčovat to tím, že vlastně jenom začal pozdě, na tom nic nezmění.GeneHawkins píše: Křižovatkou projíždí 0.08 až 0.20. Po celou tu dobu je ze zákona povinen blikat doprava. Jistě, začal blikat až v 0.12, ale to asi není předmětem výtky, že nezačal dřív.
Takže ano - blikal špatně!
Btw: legrační také je, že jedním dechem říkáš, že se zařadil dobře a druhým, že přejel přes plnou čáru Takže ano - zařadil se také špatně!
Ale jinak vlastně jel ukázkově
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time