Onboard videa
Re: Onboard videa
Taky budeš gerontem (pokud budeš mít štěstí a dožiješ se)
To podjetí není zrovna OK
To podjetí není zrovna OK
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2148
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Podjetí bylo OK, ale na jízdě "geronta" jsem neviděl nic špatného...
Re: Onboard videa
To "podjetí" nejenže není nelegální, ale dokonce je (celý manévr kameramana) naprosto správným a zamýšleným využitím připojovacího pruhu, neboť účelem připojovacího pruhu je vytvořit najíždějícímu vozidlu prostor pro zrychlení na rychlost vozidel jedoucích v průběžném pruhu a umožnění plynulého a bezpečného zařazení. Správným postupem je tedy využít celou délku připojovacího pruhu (nebo mít výkonné auto) a dosáhnout dostatečné rychlosti.
Naopak široce rozšířený nešvar najet z připojovacího pruhu co nejdříve do průběžného, typicky výrazně nižší rychlostí, než jakou jedou auta v průběžném jízdním pruhu, vede k řadě nebezpečných situací (najíždějící auto vlítne někomu v pravém pruhu před čumák, auto v pravém pruhu vlítne někomu před čumák do levého atd.).
Geront na videu jel celou dobu nestandardně pomalu (což je na jednu stranu v pořádku, protože každý má jet podle svých schopností, na druhou stranu tímhle tempem už jede snižuje plynulost provozu a omezuje ostatní řidiče, takže je otázkou, zda takový geront ještě má mít řidičák), jasné pochybení ovšem je to najetí do průběžného pruhu, jak jsem vysvětlil výše. Díky tomu, že tam v pravém nikdo nejel, se sice nedopustil nedání přednosti, ale ten jeho manévr prostě nebyl v pořádku, takhle se to dělat nemá.
Naopak široce rozšířený nešvar najet z připojovacího pruhu co nejdříve do průběžného, typicky výrazně nižší rychlostí, než jakou jedou auta v průběžném jízdním pruhu, vede k řadě nebezpečných situací (najíždějící auto vlítne někomu v pravém pruhu před čumák, auto v pravém pruhu vlítne někomu před čumák do levého atd.).
Geront na videu jel celou dobu nestandardně pomalu (což je na jednu stranu v pořádku, protože každý má jet podle svých schopností, na druhou stranu tímhle tempem už jede snižuje plynulost provozu a omezuje ostatní řidiče, takže je otázkou, zda takový geront ještě má mít řidičák), jasné pochybení ovšem je to najetí do průběžného pruhu, jak jsem vysvětlil výše. Díky tomu, že tam v pravém nikdo nejel, se sice nedopustil nedání přednosti, ale ten jeho manévr prostě nebyl v pořádku, takhle se to dělat nemá.
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2148
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Ale hovno.Spectral píše:Geront na videu jel celou dobu nestandardně pomalu (což je na jednu stranu v pořádku, protože každý má jet podle svých schopností, na druhou stranu tímhle tempem už jede snižuje plynulost provozu a omezuje ostatní řidiče, takže je otázkou, zda takový geront ještě má mít řidičák), jasné pochybení ovšem je to najetí do průběžného pruhu, jak jsem vysvětlil výše. Díky tomu, že tam v pravém nikdo nejel, se sice nedopustil nedání přednosti, ale ten jeho manévr prostě nebyl v pořádku, takhle se to dělat nemá.
Naposledy upravil(a) GeneHawkins dne ned 05 bře 18:18, celkem upraveno 1 x.
Re: Onboard videa
ale hovno co...?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Panečku, to je argument! Ale GH se asi na nic kloudnějšího nezmůže.
BTW: špatně byl i ten blinkr...ne, že nic
BTW: špatně byl i ten blinkr...ne, že nic
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
To je presne ten typ ridicu kterejch ja se desim. Zmateny, nevidej, neslysej poradne, nemaj poneti co se kolem deje. Predne ten typ co uz nikdy do smrti neprekroci max povolenou rychlost, ale klidne najedou na dalnici v protismeru a na prechodu prehlidnou i materskou skolku v reflexnich vestach.
Ke stari mam uctu, ale ta konci tam kde zacina ohrozeni ostatnich.
Ke stari mam uctu, ale ta konci tam kde zacina ohrozeni ostatnich.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
Velka skoda je, ze v CR neexistuje zpusob jak takovy lidi eliminovat z provozu. Treba moje babicka byla po sedym zakalu a x operacich prekticky slepa, ale obvodacka ji nechala ridicak do 80ti. Chtelo by to nejaky testy na zrak/sluch/reakcni cas/orientaci v prostoru/atd..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k