Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
Nechápu, že se furt tak bojíte těch federalů, za ty prachy super guma. Michelin lepší, ale dvakrát lepší (dle peněz) asi nebudou...
pavproch: zkoušel jsi nějak laborovat s tlakama, nebo jsi použil stejný jako u těch pirellek? každá guma chce malinko jiný foukání, aby se zahřála. Já měl S.Drive a ty po zahřátí byly na mokru úplně napohodu...
pavproch: zkoušel jsi nějak laborovat s tlakama, nebo jsi použil stejný jako u těch pirellek? každá guma chce malinko jiný foukání, aby se zahřála. Já měl S.Drive a ty po zahřátí byly na mokru úplně napohodu...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
Ja nebral semislicky, federaly jsou urcite fajn, predpokladam na suchu jeste dal nez yoko, ale taky urcite vic huci, jsou horsi na vode. Jako druha sada urcite fajn, ale na daily to asi neni.
Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
Počkej, já myslel že jsi zvažoval AD08R? Jinak jo to chápu, když nechceš něco hladšího.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
ja loni jezdil 205/55 r16 yoko c drive (myslim) a na vode byly taky fest na hovno.. to i patnactky zimaky conti ts850 byly mnohem lepsi. yoka byly schopne bez jakehokoliv naznaku, ze se neco deje najednou uletet vsema 4ma. kdyz se mi to stalo poprve, tak sem byl malem o auto kratsi a trenky mely taky namale..
Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
Myslel jsem to tak, ze jsem nebral michelin semislicky, ale obyc gumy.
Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
přiznávám, že nezkoušel - stejný tlaky jako u všech předchozích letních kol (předek do 2,5, zadek 2,8)jarka píše:pavproch: zkoušel jsi nějak laborovat s tlakama, nebo jsi použil stejný jako u těch pirellek? každá guma chce malinko jiný foukání, aby se zahřála. Já měl S.Drive a ty po zahřátí byly na mokru úplně napohodu...
v tom zahřátí to nebude, jak píšu, nezvladatelné se stávají až na hluboké vodě (kdy žádné zahříátí stejně není), na jen mokrém sou OK
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
Ja som naopak po velmi dobrej skusenosti s AD08 a nepresvedcivych supersportoch objednal CUP2. Maju zmes 180 ako AD08 a bocnice su rovnako krasne tuhe, tak ked prezujem poreferujem. Kazdopadne ocakavam nirvanu. Sada stala mrzkych 1000 evro, ale ked to davaju na GT4 tak to musi stat za to.Vrooom píše:Ja ted hodne uvazoval o yoko AD08R, ale na posledni chvili jsem vymekl a vzal micheliny ... Hlavne asi pro udajne lepsi cit v rizenipavproch píše:Taxem oslovil dvorního pneuservisáka (Strnadla) aby mi udělal nabídku na ty "nové" P-zera.... esli pudou na 3er (místo těch na vodě ošemetných Yokoham), tak pak poreferuju....
Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
Čerstvé info přímo z Pirelli.cz: nová P-zera (non RFT v mém rozměru) se ještě nelisujou, čili neprodávají, prý do měsíce, dvou....škoda no....pavproch píše:Taxem oslovil dvorního pneuservisáka (Strnadla) aby mi udělal nabídku na ty "nové" P-zera.... esli pudou na 3er (místo těch na vodě ošemetných Yokoham), tak pak poreferuju....
Takže zřejmě začátek letní sezony v 3er strávím v obavách o holý život na hluboké vodě, no....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
Nahodil jsem na auto BBK a musim si letni sezonu vystacit s jednou univerzalni sadou na silnice/okruh.
Jak jsou na tom Mich. Pilot Sport Cup 2 na mokru? A nebo mam ozelet zazitek na okruhu a vzit radeji neco normalniho? Zminovane PS4S? Jak funguji pri ostre jizde?
Jak jsou na tom Mich. Pilot Sport Cup 2 na mokru? A nebo mam ozelet zazitek na okruhu a vzit radeji neco normalniho? Zminovane PS4S? Jak funguji pri ostre jizde?
Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
s PS Cup 2 se na mokru jezdit da. neni to zadna hitparada, je treba byt opatrny, ale na rozdil od puvodnich Cupu funguji. pokud to ale je prevazne silnicni auto, vzal bych PS4S. zkusenosti s nimi nemam, s predchudcem bohate. na mokru az na hranici legalni hloubky dezenu OK, pak zacou klouzat. na okruhu je to horsi, relativne brzy se zacnou prehrivat.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou