Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
retron: to tvrdím taky
Stepan: já mám HDM a mám to taky tak Ale většinou používám stejně pádla a tam je to stejné
Stepan: já mám HDM a mám to taky tak Ale většinou používám stejně pádla a tam je to stejné
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Otazka ale je, kde v koncernu na takovou kktinu, ze dopredu je + a vzad je -, prisli. U Porsche tomu nasadili korunu, kdyz nektere modely maji „koncernovske“ +/- a jine zase -/+.
Kdysi davno, kdyz jeste nebyly padla pod volantem a radilo se sekvencne, se k tomu vyjadroval i jeden jezdec rallye a kroutil nad tim hlavou. Zduvodnoval to mj. tim, ze se podrazuje pri zpomalovani pod brzdama, kdy jde vsechno kinetickou energii vpred a naopak se odrazuje pri zrychlovani, kdy zas jde vsechno dozadu. V civilnim aute to samozrejme neni s takovou intenzitou, ale porad mi prijde jako prirozene podrazovat dopredu.
Kdysi davno, kdyz jeste nebyly padla pod volantem a radilo se sekvencne, se k tomu vyjadroval i jeden jezdec rallye a kroutil nad tim hlavou. Zduvodnoval to mj. tim, ze se podrazuje pri zpomalovani pod brzdama, kdy jde vsechno kinetickou energii vpred a naopak se odrazuje pri zrychlovani, kdy zas jde vsechno dozadu. V civilnim aute to samozrejme neni s takovou intenzitou, ale porad mi prijde jako prirozene podrazovat dopredu.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
Pod volantem to maji aspon dobre (nemam)? Tzn vlevo dolu a vpravo nahoru?
Re: Volkswagen obecne
jo, tohle jo
Re: Volkswagen obecne
Používá zde někdo adaptivní tempomat v kombinaci s manuální převodovkou? Zajímalo by mě jaké s tím máte praktické zkušenosti, váhám jestli to vzít nebo nechat jen klasický tempomat.
Naposledy upravil(a) Al87 dne ned 26 úno 13:07, celkem upraveno 2 x.
Re: Volkswagen obecne
Ja, sice v Octavii RS, ale to je fuk. Funguje to v pohodě, na dálnici neni vlastne nutné radit a na okresce občas jo, ale ten tempomat s tím počítá a umí to. S automatem je to zase o neco lepší, to bezpochyby, ale nemam s tím problém. Problém adaptivní ho trmpomatu jsou spis kreteni, kteří neumí jezdit po dálnici.Al87 píše:Používá zde někdo adaptivní tempomat v kombinaci s manuální převodovkou? Zajímali by mě jaké s tím máte praktické zkušenosti, váhám jestli to vzít nebo nechat jen klasický tempomat.
Naopak na okresky, kdy člověk jede ve štrůdlu aut, který nejde nebo nema smysl předjíždět, je to úplně super. RS si v klidu vetsinou vystačí se zařazenou sestkou, tempomat si udržuje odstup a jízda, zvlášť ve velkém provozu, je nesrovnatelně méně unavujici. Totéž plati i pro jízdu na D dálnici, kde jsou vláčky v levém pruhu taky dost časté.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Jo, použít to jde. Mezigenerační upgrade totiž přinesl šikovnou změnu: pokud aktivuji adapt třeba na 130 a mám poté potřebu přeřadit, tak po přeřazení zůstává tempomat pořád aktivní a auto se vrátí na původně stanovenou hodnotu. Čili spojka jej zvela nedeaktivuje, jako tomu bylo dřív.
Tím pádem to celé dává mnohem větší smysl.
Tím pádem to celé dává mnohem větší smysl.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
To se tyka nejen adapt. tempomatu a je to rozhodne krok vpred. Mazda nebo toyota co jsem jezdil driv tohle neumely
Pravda vyděsí
Re: Volkswagen obecne
Dneska jsem jel Mazdou 3, svěží, přímo ze showroomu, na tachu 7km a při vymáčknutí spojky se tempomat nevypl
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))