to nic nerika, jak psal PJ je treba srovnat, jasne a zretelne a hlavne oprostit se od toho, ze mi neco nevoni.řidičBOB píše:GS430h úplně s přehledem 30% dálnice a 70% okresky přes 16l
Navíc se mi u toho auta hrozně líbil kufr, který byl tak nějak prapodivně tvarován, ale pak jsem se dověděl, že se na to dělají speciální kufry, aby se to tam poskládalo... třeba Louis Vuitton je dělá
Hybridy - pro koho maji smysl?
Moderátor: řidičBOB
Re: Hybridy - pro koho maji smysl?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27922
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hybridy - pro koho maji smysl?
mě to ale voní - psal jsem to na začátku, že bych si takové auto klidně koupil Dokonce jsem reálně uvažoval nad verzí RX.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hybridy - pro koho maji smysl?
to byl sice citat na tebe, ale mysleno obecne. v tom se ti omlouvam. Mi se hybrid tuze libi, jak sem ho z pocatku nemusel, tak ted bych si ho poridil. Pri mem stylu jizdy je uspora enormni a hlavne dalsi brutalni krok ke komfortu jizdyřidičBOB píše:mě to ale voní - psal jsem to na začátku, že bych si takové auto klidně koupil Dokonce jsem reálně uvažoval nad verzí RX.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27922
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hybridy - pro koho maji smysl?
Jediné, z čeho já mám strach, jsou servisní náklady vs. počet ujetých km, kterých já mám jak hodin na kostele
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hybridy - pro koho maji smysl?
to by mě taky zajímalo, co to bude chtít za servis během 120-150tis km
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Hybridy - pro koho maji smysl?
ja bych rekl, ze takovy, jako jakekoli jine auto dane tridy.Deli píše:to by mě taky zajímalo, co to bude chtít za servis během 120-150tis km
Re: Hybridy - pro koho maji smysl?
nevíte někdo přesněji jak tohle funguje ?pjanda píše:.. Dnes se hovori o rekuperaci u kazdeho noveho auta, ale jde jen o maximalni zapojeni alternatoru pri bezdeni, coz vyznamnou rekuperaci neprinese. ..
Re: Hybridy - pro koho maji smysl?
Vana: Tak, jak to popisuji Vuz dostane o neco vetsi akumulator a odpojitelny alternator. Pri akceleraci motor nezatzuje, pri rovnomerne jizde pak podle nabiti akumulatoru, aktualniho odberu atp. Pri brzdeni resp. brzdeni motorem se pak zapojuje sec mu sily staci a snazi se trochu energie nastradat pro dalsi jizdu ve vyse zminenych rezimech.
Rekuperace to jiste je, ale stejne jiste ne vyznamna a efektu na spotrebu jsem si nevsiml. Ono je to take tim, ze treba u BMW bylo zavedeni doprovazeno "premapovanim" (a kdo vi cim jeste) motoru, ktere efektivneji funguji pri minimalni zatezi a mene efektivne pri jakekoli jine. Vetsine zakazniku tak spotreba s temito opatrenimi stoupla a to i u dieselu (ryzi feedback od meho dealera BMW), v testech ale vychazi lepe.
Rekuperace to jiste je, ale stejne jiste ne vyznamna a efektu na spotrebu jsem si nevsiml. Ono je to take tim, ze treba u BMW bylo zavedeni doprovazeno "premapovanim" (a kdo vi cim jeste) motoru, ktere efektivneji funguji pri minimalni zatezi a mene efektivne pri jakekoli jine. Vetsine zakazniku tak spotreba s temito opatrenimi stoupla a to i u dieselu (ryzi feedback od meho dealera BMW), v testech ale vychazi lepe.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Hybridy - pro koho maji smysl?
mi to právě moc nepasuje - pokud by soustava byla chvilku napájená akumlátorem a chvilku alternátorem, muselo by hodně kolísat napětí - minimálně cca 12 - 14 V což je dost velký rozptyl
A aby alternátor nabíjel opravdu intenzívně, muselo by jeho napětí stoupat ještě výrazně výše. Jinak akumulátor ten proud jednoduše nepřijme, má při nabíjení příliš velký vnitřní odpor.
A aby alternátor nabíjel opravdu intenzívně, muselo by jeho napětí stoupat ještě výrazně výše. Jinak akumulátor ten proud jednoduše nepřijme, má při nabíjení příliš velký vnitřní odpor.
Re: Hybridy - pro koho maji smysl?
Nikdy jsem to pro bezvyznamnost celeho reseni blize nestudoval, takto je to ale popisovano. A ten odpojujici se alternator je v novych BMW s Efficient Dynamics dobre slyset a opravdu se zapojuje dle popsaneho schematu. On se jiste nemusi odpojovat zcela coz by extremy mohlo nejakym zpusobem vyvazit, ale tohle vazne neni muj obor
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n