Bravo píše:Zdravím, potrebujem poradiť ohladom tohoto Porsche Cayenne 4.5 S TipTronic ( https://auto.bazos.sk/inzerat/70271264/ ... Tronic.php ) a všeobecne čo hovoríte na tento motor?A či ísť vlastne do benzínu alebo dieselu.Či sú to spolahlivé motory atd.Ďakujem všetkým.
Drahá kasička na peníze, počítejte bokem s penězi na servis alespoň 150.000-250.000,- Kč, dobře vybírejte po prvním majiteli a s doložitelnou historií vozidla. Ne všechny díly se dají použít z VW Touareg, mají často jiné koncovky a druhovýroba neexistuje, čili jedině shánět někde po vrakovišti, anebo dávat velké peníze za díly. Ať tak nebo tak, zabere to nejen hodně času, ale i peněz. Servis Porsche je jako u BMW nebo Audi či MB, pokud máte drahý ojetý vůz, který při nákupu stál jako nový v řádech milionů korun, servis je na stejné či podobné úrovni jako u nového vozu (co se kazí: motor, převodovka, tlumiče, světýlka v blinkrech občas nechutně praskají, co výměna, to cena v autorizáku 1200,- Kč). Tyhle mastodonti (SUV) jsou přebušelé elektronikou, takže servis takového auta je úplně na jiné úrovni jako u sedanů či kombíků, pokud se nejedná o sportovní verze AMG (MB), S/RS (Audi), M (BMW) apod.
Recenze naleznete zde, nejlépe na tom bude asi čistý atmosférický benzínový V8 motor PO FACELIFTU!!!, jinak to není vůbec žádná hitparáda. Dobře si to rozmyslete!
Hodně štěstí při nákupu a výběru, doporučuji spíše nákup v zahraničí, u nás to bývají většinou pasti na kupce, kde Vás budou čekat drahé opravy...
hele, na prvni pohled to zni jako fundovany nazor, ale z osobni zkusenosti vim, ze servis premiovek ala MB/BMW/Audi je drazsi nez standard, sportovni verze ala AMG/M/S jsou tak o polovinu drazsi nez premiovky, ale servis porsche je radove jinde, zadnej garaznik, pokud to neni totalni strelec, ti s tim moc nepomuze..., takze srovnavat servis A3 + 3 dalsi auta a cayenne S, no...zkusenost je neprenositelna a kazdej si na to musi prijit sam
Obecne servis SUV je kapku drazdi nez standard, vymenil jsem M3 F80 za X5 4.0D a servisne zlata M3
Bravo píše:Zdravím, potrebujem poradiť ohladom tohoto Porsche Cayenne 4.5 S TipTronic ( https://auto.bazos.sk/inzerat/70271264/ ... Tronic.php ) a všeobecne čo hovoríte na tento motor?A či ísť vlastne do benzínu alebo dieselu.Či sú to spolahlivé motory atd.Ďakujem všetkým.
Drahá kasička na peníze, počítejte bokem s penězi na servis alespoň 150.000-250.000,- Kč, dobře vybírejte po prvním majiteli a s doložitelnou historií vozidla. Ne všechny díly se dají použít z VW Touareg, mají často jiné koncovky a druhovýroba neexistuje, čili jedině shánět někde po vrakovišti, anebo dávat velké peníze za díly. Ať tak nebo tak, zabere to nejen hodně času, ale i peněz. Servis Porsche je jako u BMW nebo Audi či MB, pokud máte drahý ojetý vůz, který při nákupu stál jako nový v řádech milionů korun, servis je na stejné či podobné úrovni jako u nového vozu (co se kazí: motor, převodovka, tlumiče, světýlka v blinkrech občas nechutně praskají, co výměna, to cena v autorizáku 1200,- Kč). Tyhle mastodonti (SUV) jsou přebušelé elektronikou, takže servis takového auta je úplně na jiné úrovni jako u sedanů či kombíků, pokud se nejedná o sportovní verze AMG (MB), S/RS (Audi), M (BMW) apod.
Recenze naleznete zde, nejlépe na tom bude asi čistý atmosférický benzínový V8 motor PO FACELIFTU!!!, jinak to není vůbec žádná hitparáda. Dobře si to rozmyslete!
Hodně štěstí při nákupu a výběru, doporučuji spíše nákup v zahraničí, u nás to bývají většinou pasti na kupce, kde Vás budou čekat drahé opravy...
hele, na prvni pohled to zni jako fundovany nazor, ale z osobni zkusenosti vim, ze servis premiovek ala MB/BMW/Audi je drazsi nez standard, sportovni verze ala AMG/M/S jsou tak o polovinu drazsi nez premiovky, ale servis porsche je radove jinde, zadnej garaznik, pokud to neni totalni strelec, ti s tim moc nepomuze..., takze srovnavat servis A3 + 3 dalsi auta a cayenne S, no...zkusenost je neprenositelna a kazdej si na to musi prijit sam
Obecne servis SUV je kapku drazdi nez standard, vymenil jsem M3 F80 za X5 4.0D a servisne zlata M3
Ale zasa keď si porovnáš M3 a X5 v jazdných vlastnostiach a hlavne cez zimu na X5 si niekde inde SUV je SUV
HaryXXL píše:
Drahá kasička na peníze, počítejte bokem s penězi na servis alespoň 150.000-250.000,- Kč, dobře vybírejte po prvním majiteli a s doložitelnou historií vozidla. Ne všechny díly se dají použít z VW Touareg, mají často jiné koncovky a druhovýroba neexistuje, čili jedině shánět někde po vrakovišti, anebo dávat velké peníze za díly. Ať tak nebo tak, zabere to nejen hodně času, ale i peněz. Servis Porsche je jako u BMW nebo Audi či MB, pokud máte drahý ojetý vůz, který při nákupu stál jako nový v řádech milionů korun, servis je na stejné či podobné úrovni jako u nového vozu (co se kazí: motor, převodovka, tlumiče, světýlka v blinkrech občas nechutně praskají, co výměna, to cena v autorizáku 1200,- Kč). Tyhle mastodonti (SUV) jsou přebušelé elektronikou, takže servis takového auta je úplně na jiné úrovni jako u sedanů či kombíků, pokud se nejedná o sportovní verze AMG (MB), S/RS (Audi), M (BMW) apod.
Recenze naleznete zde, nejlépe na tom bude asi čistý atmosférický benzínový V8 motor PO FACELIFTU!!!, jinak to není vůbec žádná hitparáda. Dobře si to rozmyslete!
Hodně štěstí při nákupu a výběru, doporučuji spíše nákup v zahraničí, u nás to bývají většinou pasti na kupce, kde Vás budou čekat drahé opravy...
hele, na prvni pohled to zni jako fundovany nazor, ale z osobni zkusenosti vim, ze servis premiovek ala MB/BMW/Audi je drazsi nez standard, sportovni verze ala AMG/M/S jsou tak o polovinu drazsi nez premiovky, ale servis porsche je radove jinde, zadnej garaznik, pokud to neni totalni strelec, ti s tim moc nepomuze..., takze srovnavat servis A3 + 3 dalsi auta a cayenne S, no...zkusenost je neprenositelna a kazdej si na to musi prijit sam
Obecne servis SUV je kapku drazdi nez standard, vymenil jsem M3 F80 za X5 4.0D a servisne zlata M3
Ale zasa keď si porovnáš M3 a X5 v jazdných vlastnostiach a hlavne cez zimu na X5 si niekde inde SUV je SUV
Presne... driv jsem byl kral na cestach, ted jsem kral zasnezenych parkovist a krizovatek na pezinske babe nebo certovici se to ostudne placa a ze mi 6 mm vzorku na zimnich pneu zmizelo za 18 k km, musim menit komplet brzdy (kotouce + desky) za 40 k km, mi prijde vazne uchylny... SUV uz nikdy...