Neska sem byl (po snad několika letech) zase povožen (původně mou, nyní ji má kolega) Oct II 1.8TSI Scout.... kuwa, to je v předpisových rychlostech tak neskutečně tiché auto
Ale (rozmlsán 316i) už by mi asi těch 110 či kolik kobyl chybělo.... a taky by mi vadil ten měkkýú vysoký podvozek.... ale na to ticho bych si zvyk...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Stárnem, já byl nejdřív zklamán absencí sportovnějšího výfuku při přechodu z O2 RS na O3 RS. Teď si to ticho docela pochvaluju, hlavně když jedu dál. A fakt ticho, to zvukový šidítko tam nemám
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Včera jsem mluvil s prodejcem a tvrdil mi, že objednávky na O3 FL poklesly. Ale to může být i vlivem počátku roku. Na obrázku FL pěkně nevypadá. Ty pokusy o to, z jakého pohledu to je lepší, jsou nesmysl. Reálně to posoudíme naživo.
Kabaň chtěl rozhodně zkusit něco neotřelého, ale je svázán tolika předpisy. Právě kvůli těm předpisům jsou všechna auta tak zoufale podobná. A navíc jeden má rád vdolky, druhý zase holky a pak se zavděč všem. Ale rozhodně nebudu kolem sebe dštít oheň a síru, pořád je to jenom auto, když se mi nelíbí, tak ho nekoupím.
To mi víc vadí, že škodovka nemůže nabízet v sortimentu žádné sporťáky a cabria. A že je i za komančů obstojně uměla (110 R, Felicie). Odsoudili jí do role dělníka z východu, taky vydělá majitelům mraky peněz a platí ho hůř než euroobčany z jihu. Nechápu, proč je Seat tak protěžován.
Naposledy upravil(a) jerry dne stř 08 úno 20:00, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.