BMW Divize
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
Jo, sorry, já myslel, že řeč je o tý performance. Ta je k prdu.
Kdyby fungovala podsvícená ZHP, tak už ji dávno mám, ale jinak mi nepřijde o nic lepší než empaketová.
Kdyby fungovala podsvícená ZHP, tak už ji dávno mám, ale jinak mi nepřijde o nic lepší než empaketová.
Re: BMW Divize
Sfiňa skřítek/cvrček....
Jak brambor víceméně 3/4 roku stál a fčíl jak ho začínám rozhýbávat, tak mu začalo něco někde vzadu vevnitř vrzat (při přejezdu nerovností) ... a ne a ne na to přijít... (čti už mi došlo WDéčko...)
Jak brambor víceméně 3/4 roku stál a fčíl jak ho začínám rozhýbávat, tak mu začalo něco někde vzadu vevnitř vrzat (při přejezdu nerovností) ... a ne a ne na to přijít... (čti už mi došlo WDéčko...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Není to zadní kryt airbagu? U mojí bývalé e91 se to muselo komplet rozebrat a utáhnout. Byl to pravý zadní. Airbag v tom místě fakticky není, ale je tam napsáno "airbag" + šroubky pod krytem. Je to plast na plast a dost to umí vrzat.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
jo, odtamtud to umi pekne vrzat. taky ty plasty u zadnich bocnich oken a pasu. ja uz to mel dvakrat rozebrane, takze furt neco vrze. myslim, ze jsem dokonce daval kdysi nalomena paratka mezi plast u oken a bocni sloupek.
Re: BMW Divize
Myslite, ze tohle neco testuje?
Re: BMW Divize
Ale jo, ukáže to, jak moc momentu dokáže ten diferák přenést na druhé kolo, když to první kolo má téměř nulovou trakci (aneb Achillova pata šnekových samosvorných diferenciálů). Je to vidět i tady - sice se rozjede, ale žádná diskotéka to není (na druhou stranu letní guma na tom ledě bude mít trakci opravdu minimální, takže i typický šnekový trojnásobek momentu na druhé kolo nebude žádné velké číslo. IMHO ten Wavetrac zafungoval asi tak stejně jako Quife, takže ten jejich marketing, tvrdící, o kolik jsou v těchto situacích lepší než ostatní šneky, je nutno brát s rezervou.
Re: BMW Divize
Ja si to prave dneska zkousel a nebyl problem, on led ma porad nejakou trakci a docela se na nem da rozjet. Nasel sem ale jen mirny kopecek. Pak by me zajimalo zda by dsc brzedenim protacejiciho kola pekne preneslo vykon i na druhy.
Zajimavy byl byl poradny krpal jako je zde.
Zajimavy byl byl poradny krpal jako je zde.
Re: BMW Divize
Jozef Kabaň končí ve Škodovce. Bude šéfdesignérem BMW
Zdroj: http://auto.idnes.cz/jozef-kaban-konci- ... tomoto_fdv
Podle informací iDNES.cz měl Kabaň v uplynulých letech nakročeno na vyšší pozice v rámci koncernu Volkswagen po odchodu Waltera de Silvy, dokonce se spekulovalo, že by mohl převzít funkci šéfdesignéra celé skupiny. Po představení kontroverzně tvarovaného faceliftu třetí generace Škody Octavie prý na něj vzrostl tlak i v rámci značky Škoda a musel novou tvář po vlažném přijetí výrazněji obhajovat. O to jednodušší bylo asi pro BMW designérské eso „ulovit“. Informace o jeho odchodu je úplně čerstvá.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/jozef-kaban-konci- ... tomoto_fdv
Podle informací iDNES.cz měl Kabaň v uplynulých letech nakročeno na vyšší pozice v rámci koncernu Volkswagen po odchodu Waltera de Silvy, dokonce se spekulovalo, že by mohl převzít funkci šéfdesignéra celé skupiny. Po představení kontroverzně tvarovaného faceliftu třetí generace Škody Octavie prý na něj vzrostl tlak i v rámci značky Škoda a musel novou tvář po vlažném přijetí výrazněji obhajovat. O to jednodušší bylo asi pro BMW designérské eso „ulovit“. Informace o jeho odchodu je úplně čerstvá.
Re: BMW Divize
Tak za taky facelift to mohlo skoncit len padakom. Ja len dufam ze nebude pokracovat v podobnom duchu aj u BMW.retron píše:Jozef Kabaň končí ve Škodovce. Bude šéfdesignérem BMW
Zdroj: http://auto.idnes.cz/jozef-kaban-konci- ... tomoto_fdv
Podle informací iDNES.cz měl Kabaň v uplynulých letech nakročeno na vyšší pozice v rámci koncernu Volkswagen po odchodu Waltera de Silvy, dokonce se spekulovalo, že by mohl převzít funkci šéfdesignéra celé skupiny. Po představení kontroverzně tvarovaného faceliftu třetí generace Škody Octavie prý na něj vzrostl tlak i v rámci značky Škoda a musel novou tvář po vlažném přijetí výrazněji obhajovat. O to jednodušší bylo asi pro BMW designérské eso „ulovit“. Informace o jeho odchodu je úplně čerstvá.
Re: BMW Divize
Žeby třeba dělené, lomené a hranaté ledvinky?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.