Seat obecně
Re: Seat obecně
I u letních je kuwa, ale kuwa rozdíl mezi značkama..... rozdíl šířky činné části gumy(tj. šírka v místě, kde se stýká s asfaltem) je u zadní PSS a P-Zero 255/30 R19 (m4Zlik) asi 1,5 cm ve prospěch PSS
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Seat obecně
Sehnat aftermarket disky se stejnou šířkou i ET jako origo, je téměř nemožné. Je potřeba nejlépe prakticky vyzkoušet, jakou máš rezervu. Rezerva tam určitě bude, snad žádné auto nemá na origo discích slícovaná kola s blatníky tak, aby to bylo na milimetry. Jak už psal honziss, jedno kolo na nějaké prkno podepřené něcím stabilním, aby došlo k co největšímu křížení a doporučuju ještě nějakého pořádného pořeza do auta na nejbližší místo k tomu kolu, protože u těch tvrdších pružin to kolo zase tak nezaleze a protější už je dávno ve vzduchu - sama váha auta moc nestačí. Zvlášť takhle změřit předek, zadek pak už si jen spočítáš podle šířky a ET, jestli se nový disk vleze a máš vyhráno. A dát pak bacha ještě na ty gumy, jak píše pavproch, už jsem se s tím taky setkal, ale nepředpokládám, že to budeš lícovat na krev s blatníkem.Xaltotun píše:zaujima ma to ET, v technicaku mam uvedene tieto rozmery diskov
7,5Jx18 ET51
7,5Jx17 ET51
7Jx17 ET49
8Jx19 ET50
po bazoroch je plno origo audi/VW diskov ktore maju mensie ET, casto su aj nepouzite a za velmi dobru cenu
v praxi to znamena asi len tolko ze disk bude posunuty viac von z blatnika, teda by to mohlo aj lepsie vyzerat, a vojde aj 8J disk alebo sa mylim?
Re: Seat obecně
Predne je asi potreba si rozmyslet jestli mas ambice si nechat do TP zapsat dalsi rozmer.
Pokud k tem diskum dodava vyrobce typovy list i pro Cupru, pak by to melo jit. Ale koupit sadu disku a pneu a pak zjistit ze mi pri plnym rejdu a propruzeni predniho kola dre o blatnik, to bych asi nechtel. Navic se s jinou nez doporucenou sirkou a ET meni paka na uchyceni kola, se vsemi dusledky na tlumeni (tvrdsi/mekci) a zivotnost podvozku.
Jestli je ti vsechno jedno, a zalezi jen na vaze tak, BBS, Oz, Volk ... a dej si jen pozor kde pres noc parkujes.
Pokud k tem diskum dodava vyrobce typovy list i pro Cupru, pak by to melo jit. Ale koupit sadu disku a pneu a pak zjistit ze mi pri plnym rejdu a propruzeni predniho kola dre o blatnik, to bych asi nechtel. Navic se s jinou nez doporucenou sirkou a ET meni paka na uchyceni kola, se vsemi dusledky na tlumeni (tvrdsi/mekci) a zivotnost podvozku.
Jestli je ti vsechno jedno, a zalezi jen na vaze tak, BBS, Oz, Volk ... a dej si jen pozor kde pres noc parkujes.
Re: Seat obecně
Jiné ET a z toho vyplývající změna chování auta: m4Zlik má ultralehké a pevné OZ Ultraleggera (19", ET předních je přesně podle TP, zadní o jeden milimetr jiné než by podle TP mělo být - 39 vs 40 mm, zápis do TP jsem samozřejmě neřešil). Po nějaké době jsem m4Zlikovi dopřál podložky (5mm/kolo vepředu a 10 mm/kolo vzadu) a .... chování auta se rapidně změnilo k lepšímu (výrazné uklidnění při přejezdu příčných nerovností, větší plavnost, ale přitom tuhost v zatáčkách a při brždění - m4Zlik má kratší pružiny HR Sport a OEM adaptivní tlumiče - zůstala). Takže ano, jiné ET (podložky) změní chování auta...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Seat obecně
to bezesporu + to lépe vypadá
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat obecně
Na Atecu Seat zrušil kvóty a nechal objednávky plynout...takže se dodací lhůta vyšplhala na 11-12 měsíců. Dneska pán na salónu řval, že "na blbej Seat čekat 12 měsíců? To jste se posrali, ne?"
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Seat obecně
To je dan za tu sirokou konfigurovatelnost. Ale jinak s nim souhlasim, kdyby mi tohle rekl prodejce uz me tam neuvidi.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Seat obecně
Fronta jak na Ferrari.
Proste auto emocion!
Koncern to ma zmaknuty.
Proste auto emocion!
Koncern to ma zmaknuty.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat obecně
...přijde i lepší doba. Velké firmy v automotiv průmyslu se už domlouvají, že ke konci roku to utnou, uměle vyvolají ekonomickou krizi.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Seat obecně
Krize mohou rizene vyvolavat jen centralni banky.
Na to jsou nejaci dodavatele v automotive mali pani.
Nicmene montovnu zavislou na levnem exportu to poskodit muze, to zas ne ze ne.
Na to jsou nejaci dodavatele v automotive mali pani.
Nicmene montovnu zavislou na levnem exportu to poskodit muze, to zas ne ze ne.