Octavia III
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
...více/méně má PP pravdu. U některých dílů to jde provádět snáze, u některých je to složitější.
Dělá se to samozřejmě na konci nebo ke konci výroby - u těch složitějších dílů. U těch méně sofistikovaných je to hned od počátku jasné, pro koho ty díly budou - nehledě na to, co svítí nahoře nad strojem
Dělá se to samozřejmě na konci nebo ke konci výroby - u těch složitějších dílů. U těch méně sofistikovaných je to hned od počátku jasné, pro koho ty díly budou - nehledě na to, co svítí nahoře nad strojem
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
No někdy spadnou do průseru všichni, viz rozvodové řetězy
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
na vlastni oci videno v MB, kdyz se tam ke konci vyroby pro cely koncern montovaly 1,9TDI (teda alespon myslim, ze to bylo toto). montaz unifikovana, pak to slo na brzdu a podle vysledku dostavalo do papiru razitko s mistem urceni.jerry píše:To je pro mě novinka. Mám tomu rozumět tak, že na lince v maďarském Györu dělí kompletované motory TSI podle kvality? A kdy k tomu dojde? Už na počátku výroby, kdy se určité dny kompletují motory z lepších dílů a jiné dny z horších. Nebo až na konci podle celkového výsledku = výkonu? Moc by mě zajímalo svědectví zasvěcených, kteří tam byli a či jim to bylo jinak ozřejmeno. Mám obavu, že právě tohle koncern super utajuje.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Octavia III
No vždyť to není veřejné tajemství, že "B"éčková kvalita se prodává záměrně na balkáně, kde soudy nefungují.
Tak to je "odjakživa"
My kupujeme nové auta jen v SRN a kromě lepší ceny a výbavy jsme kupodivu nikdy netrefili špatný kus, zmetek, kromě běžných svolávaček, tam už to samo nevyselektuje ani výrobce, když chybný díl má celá modelová řada a přijde se na to pozdě. Výhoda je, že to neopravují za polovinu jako v CZ, ale úplně gratis a k tomu nějaký bonus a hlavně se mi líbí, že dodržují normohodiny, a nestane se, že druhý den nejsou rozvody vyměněné, jako je v CZ běžné, protože si panáček natahuje hodinovku...
Tak to je "odjakživa"
My kupujeme nové auta jen v SRN a kromě lepší ceny a výbavy jsme kupodivu nikdy netrefili špatný kus, zmetek, kromě běžných svolávaček, tam už to samo nevyselektuje ani výrobce, když chybný díl má celá modelová řada a přijde se na to pozdě. Výhoda je, že to neopravují za polovinu jako v CZ, ale úplně gratis a k tomu nějaký bonus a hlavně se mi líbí, že dodržují normohodiny, a nestane se, že druhý den nejsou rozvody vyměněné, jako je v CZ běžné, protože si panáček natahuje hodinovku...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Octavia III
jerry píše: Materíály, které jsou opravdu drahé a přitom to zákazník nepozná na první pohled, ale až později v trvanlivosti, jdou nezadržitelně s kvalitou dolů i u prémií.
A k tomu, že se platí značka nebo image. O tom snad přece nebudeme ani diskutovat. To totiž platí nejen u aut, ale úplně všude. A úplně všude se platí čím dál víc právě jen ta značka. Často se totiž značkové i méně značkové výrobky dělají ve stejných fabrikách a na stejných linkách.
unifikace? motory i jiné díly jsou vyráběny stejné pro Audi, VW, Seat i Škodu. A pak se ta technika vhodně zabalí a doplní elektronikou, podle toho, do které třídy to má patřit.
Vezmu vás jedním vrzem oba, jo?janjan píše:Ono taky dřív platilo, že vyšší třída = větší komfort, kvalita, bezpečnost apod... Dnes je rozdíl v tomhle ohledu mezi třídami asi takový, že mezi výborně vybaveným autem o třídu níž a sockou o třídu výš (resp. prémií), rozdíl už moc není. .........ale na stole leží klíč s vrtulí
V něčem se dá souhlasit.
Třeba Apple, Mac nebo RR, Bentley... tam za značku platíš dost...
Ale ne u Bmw nebo Audi. To jsou normální auta za normální ceny.
Ale zrovna ten podvozek, tam je hned poznat, jestli je to auto prémiové nebo motokára typu R
5er má podvozek tak masivní a pevný, že se s tím dá jezdit 300 i bez verze M, respektive 250 je úplná pohoda.
To v nějakém Passatu R taková jistota prostě není.
5er má vzadu masivnější nápravu, než Multivan, který má 2-3x vyšší užitečné zatížení .
Třeba jen těhlici bys asi neunesl (70kg)
Ad unifikace Audi-Škoda... Přál bych Ti abys mi ukázal kolik procent součástek má třeba SUP shodných s A3. Je jich tak málo, že téměř žádné nejsou, a když se podíváš do A4 tak už tam není shodné téměř nic. I u motoru je jiný blok kvůli jiným převodovkám, víceokruhovému chlazení, jiný spodek protože vyvažováky a jiný vrch protože jiné hlavy! Jediné co je shodné je objem a někdy výkon v kW.
Kdybys to nevěděl, tak ale i krouťáky mají jiný průběh, takže ani výkon není reálně stejný a jsou tam jiní výrobci turbín a unifikace je akorát někde mezi A1/Ibizou/Polem a Fabií a tím to hasne. Vývojem máš pravdu, ale výrobou ne. Zase z Fabie do A1 toho moc nepasuje. Vyrábí se tak, že dva dodavatelé vyrábí X verzí stejného dílu pro 5 modelů, a nejsou jen Facelifty ,ale i mezitypy a sportovní verze a kolikrát se v tom nevyznají ani začátečníci co s ETKOU dělají denně celou šichtu, protože protože ty díly kromě devítimístného kódu mají ještě další označení.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Octavia III
A nedelalo se to kvuli ruznym vykonovym verzim? Jako ze "horsi" motor bude slabsi varianta.mmira píše:na vlastni oci videno v MB, kdyz se tam ke konci vyroby pro cely koncern montovaly 1,9TDI (teda alespon myslim, ze to bylo toto). montaz unifikovana, pak to slo na brzdu a podle vysledku dostavalo do papiru razitko s mistem urceni.jerry píše:To je pro mě novinka. Mám tomu rozumět tak, že na lince v maďarském Györu dělí kompletované motory TSI podle kvality? A kdy k tomu dojde? Už na počátku výroby, kdy se určité dny kompletují motory z lepších dílů a jiné dny z horších. Nebo až na konci podle celkového výsledku = výkonu? Moc by mě zajímalo svědectví zasvěcených, kteří tam byli a či jim to bylo jinak ozřejmeno. Mám obavu, že právě tohle koncern super utajuje.
Re: Octavia III
v te dobe uz se delala jen jedna, nevim ktera, proto to bylo presunuto do MB.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
driver: by mne zajímalo, kolik km v rychlostech 200+ jsi s takovým Passatem R najezdil
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
mě by spíš zajímala ta 70kg těhlice