To je největší kravina, jakou jsem kdy slyšel... holt kuchaři a zedníci stále nepochopili, že je taky rozdíl v pětiprvku vepředu, v materiálech např slitiny hliníku, křemíku, manganu, wanadu... uplatňované v nejširším možném použití na kde čem co na autě je...jerry píše:Platí se za značku
Naopak za blbost platí kupci Dacie, která je slátaná z 3generace starých komponent, a je to jen ocelová plechovka s minimální antikorozní ochranou. Myslí si, že za 250.000 mají nejlepší hodnotu za své peníze, ale je to přesně naopak. Ta plechovka má hodnotu poloviční, a desetileté auto s korozí, co neprojde STK je neprodejné. To i ta 20let stará oktávka se prodá v bazaru za jeden den, když má odpovídající cenovku...
Takže platit za značku lze právě jen u těch bezcených levných pleček co nic nevyvíjí, a jen montují veterány.
Tam platíš za značku půl ceny auta.
Né u Audi, která měřila teplotu v pneu před 10ti lety, měla někdy v roce 99 (?) TMC jestli víš, co to je.
Levné značky zkrátka ty složitější technologie neměly NIKDY.
Celé to není o tom, co to stojí, ale co využiješ.
Pokud jezdí A6 s trojnásobným výkonem za spotřebu Lodgy, tak to pochopíš snad i Ty, o čem to je, nebo ne?
Pakliže využiješ traktor a jezdíš v Dacii, tak netvrď, že u Audi platíš za značku proboha...