Octavia III
Re: Octavia III
jen jsem popsal svojí zkušenost, holt mně se chudák nezavděčila ničím
Re: Octavia III
Janjane, nevím, jaký typ jsi měl jako náhradní vůz. Pravda je, že jízdně i brzdami je poměrně výrazný rozdíl mezi normální oktou a RS. RS má zadní víceprvkovou nápravu a výrazně větší kotouče. Jízdními vlastnostmi a brzdami určitě překoná i většinu aut vyšší třídy. Jiná věc je komfort jako tebou uváděný vnitřní hluk, ten už samozřejmě srovnatelný není. Také se jedná o poměrně lehké auto, které se oproti dvoutunovým vozům musí víc "řídit". Ale i to bych neviděl jako minus. Naopak já bych nechtěl "skládat" dvoutunového mastodonta do zatáček. Nemluvil bych o modle, ale je to rychlé auto s možností odvézt rodinu na dovolenou za velmi dobré peníze. Pokud chceš těžký luxusní "kočár", co vede stopu, tak ok, ale po horské silnici se s ním moc nesvezeš. Každé auto má svoji cílovou skupinu, to chápu. Ale pokud tvrdíš, že RS má špatné brzdy, tak jsi měl buď vadný kus nebo jsi s tím nejel. Jaký typ jsi měl přesně jako náhradní?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
Z jiného soudeku.... dotaz za pylothy oct III RS - co myslíte, pozná řidič těch 15 kobyl navíc?
Ptám se proto, že je to foukaný motor, kde to může být jinak (jiný průběh krouťáku) .... u atmosféry bych se i vsadil, že řidič téměř nemá šanci rozpoznat 230 a 245 kobyl, respektive že to pozná až okolo redline .....
Ptám se proto, že je to foukaný motor, kde to může být jinak (jiný průběh krouťáku) .... u atmosféry bych se i vsadil, že řidič téměř nemá šanci rozpoznat 230 a 245 kobyl, respektive že to pozná až okolo redline .....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
PP nepoznáš ani rozdíl mezi 220 a 245. Za prvé každé auto je vždy trochu jiné (tolerance válců, pístních kroužků apod.), to ti jako strojaři nemusím vykládat. Mezi stejnými typy je klidně rozdíl plus minus 5-10% ve výkonu. Pak vezmi vliv paliva, jaké zrovna načerpáš. Poznáš rozdíl mezi 40 a 60 PS, ale ne mezi 220 a 245 PS. Jiná věc je podvozek (širší rozchod vzadu, snížení) a eluzávěrka diferáku, to už poznat bude.
PS: Četl jsem, že normální RS měla na brzdě vždy víc, většinou po přepočtu právě kolem 240-250 PS. Tak už tam možná ty kobylky byly, teď s nima smějí vyjít ven. Takže máš vlastně inovaci bez práce. I tak se může dělat byznys
PS: Četl jsem, že normální RS měla na brzdě vždy víc, většinou po přepočtu právě kolem 240-250 PS. Tak už tam možná ty kobylky byly, teď s nima smějí vyjít ven. Takže máš vlastně inovaci bez práce. I tak se může dělat byznys
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
Stara RS230 mela taky uzaverku dif., nova RS230 ma stejny rozchod kol jako RS245. Cili nemuzes napsat v jedne vete ze ma jiny podvozek a navic uzaver. difu.
Bud to srovnavas se starou (jiny rozchod kol), nebo s novou (nema uzaver dif.).
Bud to srovnavas se starou (jiny rozchod kol), nebo s novou (nema uzaver dif.).
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Octavia III
Srovnával jsem první verzi O3 RS a budoucí O3 RS 245. Proto jsem hned na začátku psal, že nepoznáš pocitově rozdíl mezi 220 a 245 PS papírového výkonu.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
Byla to rs230 kombi, najeto něco přes 10K, co si pamatuju. Jak to tak čtu, tak jsem byl v té době asi fakt rozmlsaný a můj dojem byl zkreslený. A nebo taky ne, čert víjerry píše:Janjane, nevím, jaký typ jsi měl jako náhradní vůz. Pravda je, že jízdně i brzdami je poměrně výrazný rozdíl mezi normální oktou a RS. RS má zadní víceprvkovou nápravu a výrazně větší kotouče. Jízdními vlastnostmi a brzdami určitě překoná i většinu aut vyšší třídy. Jiná věc je komfort jako tebou uváděný vnitřní hluk, ten už samozřejmě srovnatelný není. Také se jedná o poměrně lehké auto, které se oproti dvoutunovým vozům musí víc "řídit". Ale i to bych neviděl jako minus. Naopak já bych nechtěl "skládat" dvoutunového mastodonta do zatáček. Nemluvil bych o modle, ale je to rychlé auto s možností odvézt rodinu na dovolenou za velmi dobré peníze. Pokud chceš těžký luxusní "kočár", co vede stopu, tak ok, ale po horské silnici se s ním moc nesvezeš. Každé auto má svoji cílovou skupinu, to chápu. Ale pokud tvrdíš, že RS má špatné brzdy, tak jsi měl buď vadný kus nebo jsi s tím nejel. Jaký typ jsi měl přesně jako náhradní?
Re: Octavia III
Do 4,5tis. ot. to jede po stejný křivce. Rozdíl začíná až nad touto hranicí. Imho to poznat půjde, ale až v nejvyšších otáčkách. Tolik teorie, ale jak už zaznělo, papír x praxe. Nikdy jsem si nemyslel že RS220 má 220k.pavproch píše:Z jiného soudeku.... dotaz za pylothy oct III RS - co myslíte, pozná řidič těch 15 kobyl navíc?
RWD
Re: Octavia III
pavproch píše:Z jiného soudeku.... dotaz za pylothy oct III RS - co myslíte, pozná řidič těch 15 kobyl navíc?
Ptám se proto, že je to foukaný motor, kde to může být jinak (jiný průběh krouťáku) .... u atmosféry bych se i vsadil, že řidič téměř nemá šanci rozpoznat 230 a 245 kobyl, respektive že to pozná až okolo redline .....
Deš do toho, jo?
Aspoň by ses konečně svez v pořádném autě a ne v těch svých dýchavičných, atmosférických chcípáčcích.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3