Octavia III

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Octavia III

Příspěvek od ctrl_j »

O3 RS, stejne jako Cupra a R mela vpredu stejnych 340×30. Jediny rozdil byl vzadu, kde ma RS 272×10, zatimco Cupra a R 310×22. Na Cupru pak slo prihodit tovarnim paketem 370×32, coz je skoro stejne jako Audi RS3 (370×34), zadek ma stejnych 310×22.
Na R pak VWRacing nabizel sestipistkove! 355 mm, zatimco Cuprovych 370 mm jsou ctyrpistkove.

Jen pro srovnani, 510konova 1650kg vazici AR Giulia V6 ma ocelove 360×32/350×28 (carbon 390×34/360×28).

Pozn.: Vse vyse uvedene plati k 7/2016
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2527
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Octavia III

Příspěvek od Brus »

Dik za osvetu!
Pravda vyděsí
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Octavia III

Příspěvek od Bond007 »

janjan píše:Jo tak jasně že pokud do toho přesedne někdo z feldy, tak má pocit, že to auto nejde urvat, brzdný účinek by mohl rozdávat a auto jede jak po kolejích... Jen říkám, že na lítání 180-200 to podlě mě fakt není dělaný, stejně jako jakýkoliv jiný auto z nižší střední. To, že se to časem na takovou rychlost zvládne rozjet, je věc jiná.
Hele co to tu vykládáš za nesmysly? Jel jsem s RS minulej vikend z Brna do Krkonoš ostrejsim tempem a se stabilitou, brzdama ani nicim jinym to nemelo problem... sedl jsem do toho z nove M4. Btw na 200 se to rozjede okolo 25 vterin...ale je pravda ze nad 200 uz to tak divoky neni. Prikladma fotku jako dukaz, at se tu nebavime jen v internetove rovine :-@
Přílohy
RS_HK.jpg
RS_HK.jpg (76.37 KiB) Zobrazeno 3170 x
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Octavia III

Příspěvek od oxik »

hladina BLI stoupá :D
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4059
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Octavia III

Příspěvek od HondaMan »

HondaMan píše:Z 85% plynulá jízda na německé dálnici mezi Prahou a Hradcem :-D
160.jpg
Obrázek
OIII 2.0TDI
Už jsem to tu jednou dával. To auto má spoustu much, ale ze by s tím nešlo jezdit svižnějším tempem se říct nedá.

A ještě k tématu rychlé jízdy: Při 180+ mám rozhodně největší problém s hlukem. Citlivost na boční vítr a s tím související stabilita ve větru je obzvlášť na malých kolech diskutabilní. S brzdama jsem ale nikdy problém neměl.
2.9T RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Octavia III

Příspěvek od d1.8t »

Ani já nemám problém s brzdama, na moje ježdění 340mm cajk. Aerodynamika neni v oblasti předních oken zrovna povedená, způsobuje víry a hluk.
RWD
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

janjan v tom jel asi akorát na YT :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: Octavia III

Příspěvek od janjan »

řidičBOB píše:janjan v tom jel asi akorát na YT :-)
Měl jsem to týden jako náhradní... Tady jakmile někdo vyjádří "nevítaný" názor, tady navíc ještě na tu českou modlu, tak už lítaj kameny vzduchem. Ok, jak tak čtu, tak jsem zřejmě narazil na horší kousek, co si prošel peklem. Co se týče stability a hluku, tak to lze připsat zvyku na vyšší třídu...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

RS jako náhradní vozidlo?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

To není nevítaný názor - to je názor, který se vymyká obecným zkušenostem zdejších uživatelů.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět