jerry píše:Jako dát mega za Seata? Kde to jsme pánové?
Nic proti Seatu, rozhodně nepatřím k těm co soudí podle značky. Spíš naopak, mám O3 a jsem spokojen. To jen na vysvětlenou pro "seaťáky"
Spíš mi unikl povzdech nad znehodnocováním peněz. Před cca 30 lety stála 635 CSi něco málo přes 50.000 DM = 25.000 EUR. Kolik stojí srovnatelné auto dnes? Přes 100.000 EUR. Já vím, i se víc vydělává. Ale ten kdo chce něco našetřit? Ale ono jednou letadlo spadne
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
x2005 píše:Já tipuji AWD + 6DSG cca 900 tKč + nějaký extras = 1M, takže kouzlo levný Cupry, která se na začátku po slevě jako FWD 6MT dala koupit za cca 600 tKč je pryč. Otázka je, zda to budou lidi ochotný zaplatit za plastový interiér Seatu. Zatím jsem FL verzi uvnitř naživo neviděl, tak nechci odsuzovat předem. Pojede to dobře a furt to bude levnější než srovnatelný Golf R.
Souhlas, podle nemeckych cen (39220 €) a pomeru prepoctu tipuji u te AWD DSG verze „akcni“ cenu 870 tis.
To uz jsem tusim psal v debate ve VW vlaknu.
Nove 7°DSG dostala u Seatu jen Ateca, Leon zustava 6°. U Skodovky to bude mit pouze verze 4×4 s motorizaci 2.0 TDI, ale jen s vykonem 110 kW. Ovsem tato konfigurace s v CR prodavat nebude.
--
Jeste dodatek aby k tomu zustala zachovana navaznost: Ta vyse uvedena tabulka benzinu se vlastne k tomu ani tak moc nevztahuje, DQ381 se v techto modelech tykal predevsim 2.0 dieselu kde plati vyse uvedene - pouze 6°.
Zaplat panbu ze ma porad DQ250 se 6ti, mokre spojky a 350Nm.
DQ200 se 7mi, ma suche spojky a 250Nm, na ktere jsou potom silenjsi motory podladene a i tak je to na hrane.
Radeji budu menit olej a mit predimenzovanou prevodovku, nez se nemuset sice o nic starat ale pak ve 200tkm splakat nad vydelkem.
DQ500 by mela byt az pro 6ti valce.
Abre píše:Zaplat panbu ze ma porad DQ250 se 6ti, mokre spojky a 350Nm.
DQ200 se 7mi, ma suche spojky a 250Nm, na ktere jsou potom silenjsi motory podladene a i tak je to na hrane.
Radeji budu menit olej a mit predimenzovanou prevodovku, nez se nemuset sice o nic starat ale pak ve 200tkm splakat nad vydelkem.
DQ500 by mela byt az pro 6ti valce.
Myslim ze kdyz uz by tam dali 7DSG tak to bude DQ381 s mokrymi spojkami. Kazdopadne skoda ze tam neni.
O tomhle typu jsem nevedel. Jestli je to nastupce DQ250, bude snad efektivnejsi, ale stejne mi 7+ stupnu prijde uz moc.
Ten 6ti kvalt nepotrebuje radit o moc vic nez manual, tak mi porad automatika nebere pod nohou plyn.
Je pravda, že 6tka má neuvěřitelný záběr a pro mne pozitivní, že točí míň ve stejných rychlostech, jako R36, kdy to na dálkové přesuny, bylo až nepříjemné.
Je pravda, že kvůli sedmičce a LED světlům eRko měnit nebudu.
řidičBOB píše:Je pravda, že 6tka má neuvěřitelný záběr a pro mne pozitivní, že točí míň ve stejných rychlostech, jako R36, kdy to na dálkové přesuny, bylo až nepříjemné.
Je pravda, že kvůli sedmičce a LED světlům eRko měnit nebudu.
Pravda. Jak dam ve 140ti plnej (ale ne kickdown), tak uz prevodovka nepodrazuje a roztahne to na 6tce jako nic. Nicmene ve 150ti mi to toci 3500 a je to zbytecne moc.
Já jsem chvíli o tom novém Cupra Combi uvažoval, ale teď jsme to měli chvíli doma a to auto má strašně mrňavý kufr. Golf Variant na tom bude líp a Oktávka bude o ligu jinde (a ano, potřebuju velký kufr).
Jinak teda Alhambra je momentálně v servisu, za jízdy se ozvala rána z DSG převodovky a i když to sice jezdilo dál, byl tam zjevně nějaký problém, protože se studeným autem nešlo moc hýbat voličem a importér nakonec kývl na výměnu převodovky - jenomže ta není jako ND nikde v Evropě, takže doufám, že bude co nejdříve.