Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Davaji VW prodejci slevy i na prislusenstvi? Jedine, co jsem nasel je 10% pri premium registraci na VW klubu. Nebo lze origo prislusenstvi koupit vyhodne jinym prodejnim kanalem (Nemecko)?
Re: Volkswagen obecne
GTE - spotřeba:
Koupit si to kvůli spotrebe, tak bych byl zklamanej. Jak to ctu, tak vidim klasicky nevyhodu všech plug-in hybridu: jak to clovek poctive nenabiji, tak jde efektivita do kopru. Dan za to, ze clovek taha s sebou 2 koncepce auta. Když potrebuju jezdit kolem komina, je lepsi EV, když chci jezdit dal a nechci diesel, tak hybrid malou baterkou. Kolega z oxfordu ma nove jako sluzebaka 330e, když poctive nabiji a jezdi kratky trasy, tak je to skoro zadarmo, když jezdi sluzebky na dlouhy trasy, tak za 10.
GTE - cena:
Cena je umerna velikosti baterky a poctu instalaci. Az bude mit VAG prodanej x miliontej hybrid, bude cena nižší.
GTE - nepohodli s topenim/klimatizovanim:
Je dan za koncepci se zástavbou EV do převodovky. Když zapnu NX v -10 a mam vevnitř nastaveno 22, tak se nastartuje spalovaci motor, který drzi cca 1500ot a dobiji v tu chvili baterku. Auto ma tepelny vymenik ve vyfuku, tj vyfuk (který se ohreje nejrychlejc) ohriva chladici vodu pro motor, baterku a klimatizaci. Do 5ti minut je v aute 10+, spalovaci motor je ohratej, vypne se a dal auto topi elektrikou. Když zastavim a v -10ti prepnu auto do EV, tak muzu stat cca 20 minut a auto bude udržovat 22 bez nastartovani. Baterka a elektromotory maj vlastní chladici okruh, kterej umi davat teplo do klimatizace.
Ano, jizdni projev u toyotich hybridu je pod zatezi o dost horsi, ale jinak si myslim ze bezna jizda a efektivita obecne je tam o parnik jinde coz je zásluha concepce s eCVT a +10ti let zkusenosti.
Koupit si to kvůli spotrebe, tak bych byl zklamanej. Jak to ctu, tak vidim klasicky nevyhodu všech plug-in hybridu: jak to clovek poctive nenabiji, tak jde efektivita do kopru. Dan za to, ze clovek taha s sebou 2 koncepce auta. Když potrebuju jezdit kolem komina, je lepsi EV, když chci jezdit dal a nechci diesel, tak hybrid malou baterkou. Kolega z oxfordu ma nove jako sluzebaka 330e, když poctive nabiji a jezdi kratky trasy, tak je to skoro zadarmo, když jezdi sluzebky na dlouhy trasy, tak za 10.
GTE - cena:
Cena je umerna velikosti baterky a poctu instalaci. Az bude mit VAG prodanej x miliontej hybrid, bude cena nižší.
GTE - nepohodli s topenim/klimatizovanim:
Je dan za koncepci se zástavbou EV do převodovky. Když zapnu NX v -10 a mam vevnitř nastaveno 22, tak se nastartuje spalovaci motor, který drzi cca 1500ot a dobiji v tu chvili baterku. Auto ma tepelny vymenik ve vyfuku, tj vyfuk (který se ohreje nejrychlejc) ohriva chladici vodu pro motor, baterku a klimatizaci. Do 5ti minut je v aute 10+, spalovaci motor je ohratej, vypne se a dal auto topi elektrikou. Když zastavim a v -10ti prepnu auto do EV, tak muzu stat cca 20 minut a auto bude udržovat 22 bez nastartovani. Baterka a elektromotory maj vlastní chladici okruh, kterej umi davat teplo do klimatizace.
Ano, jizdni projev u toyotich hybridu je pod zatezi o dost horsi, ale jinak si myslim ze bezna jizda a efektivita obecne je tam o parnik jinde coz je zásluha concepce s eCVT a +10ti let zkusenosti.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Ale přesně to stejné dělá i GTE...když jezdíš kolem komína, spotřeba letí raketově dolů a spojení elektriky a spalováku funguje klidně celý den bez nutnosti nabíjet. Dálnice není ta kominikace, kam je tohle auto primárně určené; a vlastně žádný hybrid nebo čisté elektro.
Jediný rozdíl je v tom, že GTE nenastartovalo na spalovák ani v -15, což je blbé.
Je s podivem, že Toyota má x let náskok a troufnu si říct, že není o tolik dál než VW
Už teď se těším na nový Golf7 GTE, který má být ještě dotaženější.
Jediný rozdíl je v tom, že GTE nenastartovalo na spalovák ani v -15, což je blbé.
Je s podivem, že Toyota má x let náskok a troufnu si říct, že není o tolik dál než VW
Už teď se těším na nový Golf7 GTE, který má být ještě dotaženější.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Add naskok, necht kazdej zvazi sam, prius jezdi za 4-5 litru, topi hned, zasuvku nepotrebuje, stoji skoro pulku a minimalne ve tride hybridnich aut je hodne spolehlivej. Ale neprosto respektuju ze nekdo nedava ten design a objektivne, ergonomie (infotaiment obzvlast) sice neni nijak tragicka, ale nedosahuje kvalit VAG nebo BMW.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
Edit: prius nestoji pulku, ale vyrazne levnejsi je.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
Aha, ja celou dobu myslel ze to je golf GTE. Jinac golf gte a prius, oboji v zakladu je rozdil 250tkc, coz v tyhle tride neni malo penez.
Nova platforma pro EV auta od VW by mela byt hotova: http://www.hybrid.cz/volkswagen-dokonci ... tformy-meb
Nova platforma pro EV auta od VW by mela byt hotova: http://www.hybrid.cz/volkswagen-dokonci ... tformy-meb
Naposledy upravil(a) honziss dne sob 28 led 14:16, celkem upraveno 1 x.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Ny... Passat GTE. Ale jak jsem koukal, tak Passat GTE startuje na 1117000,- a je to vlastně jediná možná výbava a Prius ve srovnatelné výbavě je 904000,-. Takže ani od Passatu to není takový odskok...přitom B8 je o třídu jinde.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Jenze kdyz do passatu pridas kuzi, navi, head-up a asistenty jako ma prius za 904, tak jsme razem minimalne o kilo, spis vic vys...jenze, gte je plug-in takze proste jinej druh auta, na jiny pouziti. A je to presne jak si psal, na jezdeni kolem komina udela sluzbu 1.4tsi, na dalnici bude lepsi 2.0tdi...řidičBOB píše:Ny... Passat GTE. Ale jak jsem koukal, tak Passat GTE startuje na 1117000,- a je to vlastně jediná možná výbava a Prius ve srovnatelné výbavě je 904000,-. Takže ani od Passatu to není takový odskok...přitom B8 je o třídu jinde.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Byla to jedna z mých prvních vět hodnocení - smysl toho auta postrádám. Ale co a jak to dělá, funguje a funguje to dobře. Jistě - může to fungovat líp. A pravděpodobně i bude. Evoluci nezastavíme, i když tady jsou krůčky velmi malé.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time