Výběr malého "sportovně" laděného auta
Re: Výběr malého sportovního auta
co treba Civic Type R?
Re: Výběr malého sportovního auta
Na Type R jsem se také díval, ale byly až na pár konkrétních aut mimo limit, nebo na jeho úplném vrcholu, pokud se bavíme o předchozí generaci. Ta mě taky designově nikdy příliš nezaujala, narozdíl od nového Type R, který je pro mě jedno z nejoblíbenějších aut dané třídy.. Ale to jsme zase někde úplně jinde
08' Corsa GSI 1.6 150PS
Re: Výběr malého sportovního auta
to s tim parkovacim asistentem myslis vazne???
mito??
proste hledas mrdku bez poradnyho motoru a jeste narvanou zbytecnostma, aby byla co mozna nejtezsi.a clio rs je mozna prilis ostre...
proc tomu davat pridomek sportovni, mi jaksi unika.
mito??
proste hledas mrdku bez poradnyho motoru a jeste narvanou zbytecnostma, aby byla co mozna nejtezsi.a clio rs je mozna prilis ostre...
proc tomu davat pridomek sportovni, mi jaksi unika.
Re: Výběr malého sportovního auta
No, někdo prostě pochopí požadavky a někdo si bude mlet to svoje a ještě tímhle způsobem Co bys doporučil ty? A ano, parkovací asistent se po městě klidně může hodit.. A jak říkám, nejde mi o nejlepší čas na okruhu, ani nic podobného, přesto i některá takto "vybavená" auta mají zrychlení a jízdní vlastnosti dle testů dost slušné.
Klidně to nenazývej sportovní, ale "sportovnější?" auto, které bude většinu času ve městě nebo okolo něj..
Klidně to nenazývej sportovní, ale "sportovnější?" auto, které bude většinu času ve městě nebo okolo něj..
08' Corsa GSI 1.6 150PS
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr malého sportovního auta
Scirocco 2.0TSi nabízí pěkné svezení... Otázkou je, v jakém stavu budou k mání a ve hvězdách, jak se k tomu kdo choval.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Výběr malého sportovního auta
auta s fajn vlastnostma (sportovní je fakt silné slovo) co jsem zkusil jsou třeba:
Fiesta ST (ale kostitřas)
Mazda 3 (dvoulitr jede pěkně a po důkladné prohlídce koroze bych i doporučil)
Opel Astra GTC (nevím, jestli to není už moc velké a ten interiér není pro každého)
Nebo co zkusit Focuse s 2.0 motorem? Je to trochu těžší na předek, ale zase to jede hezky.
Ono jsou to dost protichůdné požadavky
ano: sportovní , ne: tvrdší podvozek, ano: spotřeba po městě do 10l, ano: výbava (park. senzory)
ano: "párkrát do roka na okruhu", ale co to vlastně znamená? Pokud okruh na kochačku, pak je jedno jaký auto, pokud okruh na svezení, pak to chce sportovnější/ upravené auto, aby to za něco stálo... Bohužel je to často buď a nebo.
Hodně by napovědělo sdělit, jaké auto je současné. Pokud to bude první auto, doporučuju něco bez turba a spíše otloukánka. Není to sice tak cool, ale po 1-2 letech ježdění se i preference tak nějak změní.
Fiesta ST (ale kostitřas)
Mazda 3 (dvoulitr jede pěkně a po důkladné prohlídce koroze bych i doporučil)
Opel Astra GTC (nevím, jestli to není už moc velké a ten interiér není pro každého)
Nebo co zkusit Focuse s 2.0 motorem? Je to trochu těžší na předek, ale zase to jede hezky.
Ono jsou to dost protichůdné požadavky
ano: sportovní , ne: tvrdší podvozek, ano: spotřeba po městě do 10l, ano: výbava (park. senzory)
ano: "párkrát do roka na okruhu", ale co to vlastně znamená? Pokud okruh na kochačku, pak je jedno jaký auto, pokud okruh na svezení, pak to chce sportovnější/ upravené auto, aby to za něco stálo... Bohužel je to často buď a nebo.
Hodně by napovědělo sdělit, jaké auto je současné. Pokud to bude první auto, doporučuju něco bez turba a spíše otloukánka. Není to sice tak cool, ale po 1-2 letech ježdění se i preference tak nějak změní.
Re: Výběr malého sportovního auta
Momentálně se dostávám do finále výběru a v následujících týdnech budu auto pořizovat. Opravdu hodněkrát jsem za výběr kompletně změnil názor a na fórech jsem se dočetl naprosto protichůdné věci od toho, co mi řekli známí, kteří se auty zabývají a znají i spoustu servisáků. Z původního listu jsem definitivně vyřadil Alfu Mito (několik lidí včetně jednoho člověka pracující v servisu pro Alfu mi ji vyvrátili, prý se tam pořád něco se*e), DS3 (THP motory údajně naprostá katastrofa, totéž mi k mému údivu řekli i v showroomu Citroenu ), totéž Cooper S.
Taky jsem svoje priority trošku změnil, sportovní auto bylo asi trošku silné slovo, hledám řekněme výkonnější (120HP+, samozřejmě záleží na váze vozidla), "rychlé" autě se "sportovním" nádechem, ale každodenní použitelností i do města. Nakonec bych preferoval 4/5 dvéřové. Taky mi záleží natom, jak auto vypadá vevnitř a jak je vybaveno (ocením tempomat, aut. klimatizaci, vyhřívaná sedadla, park. senzory nebo navigaci) V mém výběru nakonec zůstala Fabia RS a 5dvéřový Suzuki Swift Sport. Všude jsem na internetu viděl jen hanění koncernového 1.4 TSI, ale v realitě mi několik lidí nezávisle na sobě potvrdilo, že to zdaleka není tak špatné a že by se toho u řádně servisovaného kusu určitě nebáli, jeden z nich přes známého Fabii RS vlastní.
Ve Swiftu Sport (novém) jsem seděl a auto se mi líbilo, bohužel u nás na prodej skoro žádné nejsou (jedno zánovní mi pár dní zpátky uniklo) a v Německu jsou příšerně drahé. Škoda jen toho opravdu prťavého kufru.
Limit jsem nakonec nastavil 220 pro ojeté a případně až 300 tisíc pro zánovní (2015+) s nájezdem pod 10tisíc km. Kdyby ještě někdo měl nějaký návrh, i na konkrétní auto, sem s ním. Díky
Taky jsem svoje priority trošku změnil, sportovní auto bylo asi trošku silné slovo, hledám řekněme výkonnější (120HP+, samozřejmě záleží na váze vozidla), "rychlé" autě se "sportovním" nádechem, ale každodenní použitelností i do města. Nakonec bych preferoval 4/5 dvéřové. Taky mi záleží natom, jak auto vypadá vevnitř a jak je vybaveno (ocením tempomat, aut. klimatizaci, vyhřívaná sedadla, park. senzory nebo navigaci) V mém výběru nakonec zůstala Fabia RS a 5dvéřový Suzuki Swift Sport. Všude jsem na internetu viděl jen hanění koncernového 1.4 TSI, ale v realitě mi několik lidí nezávisle na sobě potvrdilo, že to zdaleka není tak špatné a že by se toho u řádně servisovaného kusu určitě nebáli, jeden z nich přes známého Fabii RS vlastní.
Ve Swiftu Sport (novém) jsem seděl a auto se mi líbilo, bohužel u nás na prodej skoro žádné nejsou (jedno zánovní mi pár dní zpátky uniklo) a v Německu jsou příšerně drahé. Škoda jen toho opravdu prťavého kufru.
Limit jsem nakonec nastavil 220 pro ojeté a případně až 300 tisíc pro zánovní (2015+) s nájezdem pod 10tisíc km. Kdyby ještě někdo měl nějaký návrh, i na konkrétní auto, sem s ním. Díky
08' Corsa GSI 1.6 150PS
Re: Výběr malého sportovního auta
Na tvém místě bych zkusil vypátrat jiný Swift Sport, to auto za ceny za které se u nás prodávalo má jedinou alternativu v podobě Twinga Sport. Technicky a mechanicky je Swift neprůstřelný, není to jen verze se silnějším motorem (který teda zas až tak silný není) ale kompletní vyladěný balíček s podle mě famózně nastaveným podvozkem na naše cesty a předimenzovanýma brzdama. Jediné co bych mu vytknul jsou občasné podivné reakce na plyn při řazení, což by pořešil remap. A z praktické stránky poněkud exotický rozměr pneumatik.
Když budeš zahřívat motor a měnit včas olej (mimochodem, zde bych se přidržel předepsané specifikace API, ale nepokračoval v továrně plněné viskozitě 0W-20), snese snad jakékoliv zacházení co jde s těma 136 koňma spáchat.
Narozdíl od ojeté Fabie RS. Nejsem si jistý jestli v RS byly rozvody identické, ale tipoval bych že ano. K tradičním problémům tak budeš mít ještě potenciální bonus v podobě kompresoru.
Obávám se že u této generace TSI bylo úplně jedno jestli byly servisované řádně nebo neřádně.
Jestli někdo v dobré víře například dodržoval longlife výměny oleje 30 000 km / 2 roky, tak to potěš koště.
A není to sportovní auto.
Raději bych si koupil novou 1,2 TSI.
Když budeš zahřívat motor a měnit včas olej (mimochodem, zde bych se přidržel předepsané specifikace API, ale nepokračoval v továrně plněné viskozitě 0W-20), snese snad jakékoliv zacházení co jde s těma 136 koňma spáchat.
Narozdíl od ojeté Fabie RS. Nejsem si jistý jestli v RS byly rozvody identické, ale tipoval bych že ano. K tradičním problémům tak budeš mít ještě potenciální bonus v podobě kompresoru.
Obávám se že u této generace TSI bylo úplně jedno jestli byly servisované řádně nebo neřádně.
Jestli někdo v dobré víře například dodržoval longlife výměny oleje 30 000 km / 2 roky, tak to potěš koště.
A není to sportovní auto.
Raději bych si koupil novou 1,2 TSI.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Výběr malého sportovního auta
Kdybych našel pěkný 5dv Swift za slušnou cenu, asi bych jej bral, ale momentálně není na inzercích ani jeden. Nevím, proč mě na fórech na internetu všichni odrazují, když známí, kterým prošlo pod rukama aut opravdu hodně tvrdí, že na moje zadání je to ideál co se týče poměru rychlost/praktičnost/každodenní využití. Jenom mi docela vadí ten automat, ale na občasné popojíždění po městě to pohodlnější je.
08' Corsa GSI 1.6 150PS
Re: Výběr malého sportovního auta
http://www.vgroup.cz/bazar/car/suzuki-swift-sport-2015/
Snad by to šlo usmlouvat
https://www.autosystem.cz/vozy/suzuki-s ... Bmd-107%7D
Ve vgroupu v nabídce není ale má od nich podložku SPZ, zajímavé
http://www.canocar.cz/skladove-vozy
tady taky zdá se zbyla skladovka
Snad by to šlo usmlouvat
https://www.autosystem.cz/vozy/suzuki-s ... Bmd-107%7D
Ve vgroupu v nabídce není ale má od nich podložku SPZ, zajímavé
http://www.canocar.cz/skladove-vozy
tady taky zdá se zbyla skladovka
《》1.5 dCi & 0.9 TCe