Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

Diky. Jak je to u golfu s hlucnosti a rachotem od podvozku v porovnani treba s passatem?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Jednoznačně nevynechej DCC. U B8 jsem hlud od podvozku, zejména na příčných nerovnostech, zaznamenal hned po pár km...u Golfu to vůbec není téma pro diskuzi.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od mmira »

GTD se mi podvozkove velice libilo. jen ten motor stal za houby :D
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

A měls to v DSG? To je totiž to pravé peklo v GTD!
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

To je porad ta kombinace tak marna? Prece si nebudu k dieslu kupovat manual :/
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od mmira »

urcite s manualem a mam pocit, ze jsem jel i s DSG. mam to v hlave zapsane jako auto s vybornym podvozkem, ale nepouzitelnym motorem.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Ano. Je to hrozně marné. A to v zásadě proti dieselům nic nemám, když jsou účelové a proti AT už vůbec ne. Ale tahle kombinace je fakt špatná a úplně zabíjí dynamiku toho auta a možnosti podvozku. Zkus se v tom nejdřív někde projet...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Jo je tam DQ381, ale zprevodovanie zatial nik nepovie, kedze prve Golfy PA sa len zacinaju vyrabat.

Ja zazil 135kw s DSG a 4Mot v Golfe Alltrack a na 17" kolesach a DCC bol aj pravy pruh D1 uplna pohodka...ale ten motor teda ziadny zazrak, vykon sa v tom jaksi stracal a spotreba pod 7 nesla skor k 8 ked sa to drzalo nejakych 30 nad limit...

V Passate je ta 140kw zabita hlavne tym 6st. DSG, medzi 2 a 3 je tam evidentna medzera (rovnako aj pri 110kw verzii)

Ale ako ano, na ten "dialnicny" ucel by ten golf na 16" diskoch + DCC 2.0 TDI 110kw a 7DSG mohol sluzit fajn...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od ctrl_j »

Kód: Vybrat vše

6°DSG: I-3,462 II-1,905 III-1,125 IV-0,756 V-0,763 VI-0,622           Z-3,987 (staly 4,375/3,333)
7°DSG: I-3,579 II-2,750 III-1,677 IV-0,889 V-0,677 VI-0,722 VII-0,561 Z-2,901 (staly 4,167/3,125)
(Takto je pouzite v Octavia III, Ateca ma totez jen jiny staly prevod)
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

Diky za postrehy a prevodove pomery! Urcite se nejdriv svezu. DSG v cupre je celkem ok, vim ze kombinace starsich 2.0 s DSG nebyla idealni, neb automat radil brzo a motor pak dunel.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Odpovědět