Vzhledem k tomu, že v BMW sekci nikdo na můj dotaz nereagoval, založím nové téma a poprosím o odpověď toho, kdo se s tím setkal a má zkušenost, nebo ví jak postupovat.
Děkuji
Mám Z4 3,0i SMG .
Chtěl bych necht instalovat kompresor od firmy G-POWER v Německu, která se oficiálně specializuje na úpravy BMW.
Jde o instalaci následujícího kompresorového kitu:
https://www.g-power.com/artikeldetails- ... p_1319.php
K této sadě vydávají TUV a zaručují nezměněné emise. Díky TUV je to možné po zápisu do dokladů provozovat bez problému v Německu. Ale neví, zda je možné tuto úpravu na základě TUV zapsat u nás do TP.
Prosím o informaci, zda nebudou problémy na STK?
Případně co je nutné udělat pro to, aby auto prošlo STK, je-li to vůbec s touto úpravou možné?
Četl jsem na webu, že pro zápis do velkého TP stačí písemný souhlas a schválení oficiálního zastoupení BMW.
Je možné takový souhlas získat?
Případně kde o souhlas požádat?
Dá se využít TUV, které je při instalaci vydáno?
Moc děkuji za jasné a konkrétní odpovědi. Nejde mi o diskusi "jedna paní povídala"
BMW - kompresorový kit
BMW - kompresorový kit
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: BMW - kompresorový kit
zkus zjistit, od ktereho TUV ten protokol je. temer bych rekl, ze by melo jit preklopit jej za par korun na protokol od ceskeho zastoupeni. ten uz ti pak bude stacit k zapisu do TP a bezproblemovemu provozovani.
BMW ti podle meho nazrou k tomuto souhlas nevyda, zabyvaji se jen originalnim prislusenstvim.
BMW ti podle meho nazrou k tomuto souhlas nevyda, zabyvaji se jen originalnim prislusenstvim.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW - kompresorový kit
Nebyl tady někde někdy odkaz na někoho, kdo se "živí" legalizací různých úprav BMW a jejich zápisu do TP?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW - kompresorový kit
Helpreg, dotaz se na ne da vznest, ale pochybuji
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW - kompresorový kit
Takže nejvíce pomohl Helpreg, děkuji. Zveřejňuji část komunikace s nimi pro ostatní. Třeba se Vám to hodí.
Cituji:
Vy máte k vozidlu TP s popisem standardního provedení Z4 3.0i a v obdrženém TÜV by měly být uvedené položky technického popisu, které se montáží kompresoru změní.
Zkušebna je opíše do protokolu pro náš úřad a je to (nic jiného zkoumat nebudou), který na základě tohoto protokolu uvedené změny do TP zapíše.
Z toho vyplývá, že bez TÜV je to neřešitelné !
Cituji:
Vy máte k vozidlu TP s popisem standardního provedení Z4 3.0i a v obdrženém TÜV by měly být uvedené položky technického popisu, které se montáží kompresoru změní.
Zkušebna je opíše do protokolu pro náš úřad a je to (nic jiného zkoumat nebudou), který na základě tohoto protokolu uvedené změny do TP zapíše.
Z toho vyplývá, že bez TÜV je to neřešitelné !
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .