Jakou značku, model - ročně 50 tisíc km max
Jakou značku, model - ročně 50 tisíc km max
Zdarec znalci,
dokázali byste mi poradit, jake vybrat auto do 200 tisíc + 50 servis po nákupu?
Jde mi o to, že klidně zainvestuji i 300 pokud budou náklady na údržbu menší než u auta za 200 tis..
UPRAVIL JSEM POŽADAVKY DLE RAD OD OSTATNÍCH UŽIVATELŮ K AKTUÁLNÍ SITUACI.
Najezdím ročně tak 50 tisíc max. Spíše městské auto, kvůli bezpečnosti si představuji něco, jako Octavia, Rapid apod..nic malinkého.
Samozřejmě naježděno těch 50 tis km max. A nejlépe, co nejnovější rok, pod 2010 rok nechci. Co jsem si zatím našel tak by se dal i Rapid, jenomže tam jsou motory 1,2 a to je dost málo navíc TSI. Tříválec nechci.
Děkuji snad to nějak prodiskutujem.
dokázali byste mi poradit, jake vybrat auto do 200 tisíc + 50 servis po nákupu?
Jde mi o to, že klidně zainvestuji i 300 pokud budou náklady na údržbu menší než u auta za 200 tis..
UPRAVIL JSEM POŽADAVKY DLE RAD OD OSTATNÍCH UŽIVATELŮ K AKTUÁLNÍ SITUACI.
Najezdím ročně tak 50 tisíc max. Spíše městské auto, kvůli bezpečnosti si představuji něco, jako Octavia, Rapid apod..nic malinkého.
Samozřejmě naježděno těch 50 tis km max. A nejlépe, co nejnovější rok, pod 2010 rok nechci. Co jsem si zatím našel tak by se dal i Rapid, jenomže tam jsou motory 1,2 a to je dost málo navíc TSI. Tříválec nechci.
Děkuji snad to nějak prodiskutujem.
Naposledy upravil(a) Zvědavec dne sob 21 led 23:50, celkem upraveno 3 x.
Re: Jakou značku, model a pro bezpečnost - ročně 50 tisíc km
Těch 50 tisíc ročně bude kde? To je důležité. "Spíše městské auto" , ale napíšeš tam Supa kvůli bezpečnosti... Tak nevím, zda si pod tím představit, že najedeš 50k po městě.
Podle toho se taky odvíjí volba motoru, tam píšeš o 1.2 TSI, benzín. Do 200k určitě ne, do 300k by se dal sehnat 1.2 81Kw vpohodě, lehce jetý. Každopádně mně Rapid přijde jako neskutečně předražený, nebral bych.
Rok výroby od 2010 je ok, ale kilometry přehodnoť. Nemusí to být 50, to by ročně vycházelo pod 10k při 2010... Klidně ať má 60,80,100, důležitý je stav.
Za ten větší rozpočet není problém tvoje přání naplnit, ale do 200k bys to hledal asi marně.
Kolem 270-290 se dá sehnat Astra, Focus, Mondeo, Megane, Laguna... například. Záleží pak vyloženě na preferencích.
Podle toho se taky odvíjí volba motoru, tam píšeš o 1.2 TSI, benzín. Do 200k určitě ne, do 300k by se dal sehnat 1.2 81Kw vpohodě, lehce jetý. Každopádně mně Rapid přijde jako neskutečně předražený, nebral bych.
Rok výroby od 2010 je ok, ale kilometry přehodnoť. Nemusí to být 50, to by ročně vycházelo pod 10k při 2010... Klidně ať má 60,80,100, důležitý je stav.
Za ten větší rozpočet není problém tvoje přání naplnit, ale do 200k bys to hledal asi marně.
Kolem 270-290 se dá sehnat Astra, Focus, Mondeo, Megane, Laguna... například. Záleží pak vyloženě na preferencích.
Re: Jakou značku, model a pro bezpečnost - ročně 50 tisíc km
Chce to navýšit budget. Superb není auto na 10kkm ročně, vlastně žádné takhle velké auto si člověk většinou nekoupí na 10kkm ročně a když už, tak ho po 5 letech nehodí do bazaru, ale posune v rodině...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Jakou značku, model a pro bezpečnost - ročně 50 tisíc km
Na plánovaný roční nájezd 50tis km IMHO nemá smysl uvažovat o čemkoli jiném než NOVÉM autě s patřičnou zárukou....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Jakou značku, model a pro bezpečnost - ročně 50 tisíc km
1,2tsi brát jen s řemenem místo řetězu, tuším od roku 2014. Jinak pěkný Rapid seženeš za 250-260 dvouletý s nájezdem do 40kkm. Z hlediska servisu a zejména zůstatkové hodnoty nevidím v Rapidu problém, v ČR Schadelandu asi dobrá volba. Astra a Focus udrží hodnotu hůře, avšak jsou to auta technikou o "půl" třídy výš.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou značku, model a pro bezpečnost - ročně 50 tisíc km
Na 50tkm ročně ,bych bral aspoň dvoulitr na naftu,ale za 200tkč se koupí prd a za tři kila rovněž.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Jakou značku, model a pro bezpečnost - ročně 50 tisíc km
Zaujala mě ta informace a rozhodně bych tedy asi šel za těch 300 do 1,2 81 kW. Jen mě tak napadlo, s Rapidem nemám zkušenost, pokud je to 1,2 nebude ta spotřeba vysoká, tím jak bude člověk trošku více šlapat na plyn? Vypouštím tedy nápad se Superbem. A co třeba jetá oktávka? Může ji Rapid vůbec konkurovat? Pokud se bavíme v dané cenové relaci...
Re: Jakou značku, model a pro bezpečnost - ročně 50 tisíc km
To je právě ta vlastnost downsizovaných motorů, jsou z hlediska spotřeby citlivý na způsob jízdy - 1,2tsi je solidně úsporná při běžném ježdění, když tomu začneš šlapat, tak se ale dostáváš na horší čísla. Po výměně řetězu za řemen už by ty motory měly být dnes i celkem spolehlivé. Oktávka .. no za těch 250 je to tak na rozhraní mezi dvojkovou po FL a současnou generací. Ta dvojková ale bude mít už nalítáno řádově aspoň 3x tolik, co ten rapid za stejný peníze a současná generace zas bude oholená. To pak už záleží na preferenci; každopádně jestli nalítáš hodně (tj k těm 50kkm/rok), asi fakt lepší potom uvažovat o 1,6tdi nebo 2,0tdi než malym benzínu.
Re: Jakou značku, model a pro bezpečnost - ročně 50 tisíc km
Chci zainvestovat ať mám klid Tím pádem se mi zdá Rapid, jako dobrá volba.
Spotřeba kolem 7 by mi vůbec nevadila (takže vyšší výkon bych vítal), občas bych se s tím ale chtěl podívat na hory v zimě a těch 1,2 no já nevím jak bych tam s tím zápasil
Co se týče výbavy, tak mi stačí klimatizace a parkovací senzory víc nepotřebuji, co by bylo navíc je jen bonus
Nemám zkušenost s 1,2 na dálnici, kolik by to mohlo "žrát" při plynulé jízdě kolem 130 km/h?
Tak už mi do toho remcá ženská, že Rapid je hnusný. A raději oktávku. Mmm a pak se divme chlapi, že jsme nerozhodní
Spotřeba kolem 7 by mi vůbec nevadila (takže vyšší výkon bych vítal), občas bych se s tím ale chtěl podívat na hory v zimě a těch 1,2 no já nevím jak bych tam s tím zápasil
Co se týče výbavy, tak mi stačí klimatizace a parkovací senzory víc nepotřebuji, co by bylo navíc je jen bonus
Nemám zkušenost s 1,2 na dálnici, kolik by to mohlo "žrát" při plynulé jízdě kolem 130 km/h?
Tak už mi do toho remcá ženská, že Rapid je hnusný. A raději oktávku. Mmm a pak se divme chlapi, že jsme nerozhodní
Re: Jakou značku, model - ročně 50 tisíc km max
Můžu se zeptat kolik aut už jsi měl´?
Nic ve zlém, ale přijde mi, že mladý řidič shání jedno z prvních aut a má zvláštní předsudky. Nalítat 50tkm jak píšeš s městským autem? Nedůvěra vůči některým značkám kvůli bezpečnosti (WTF)? Vyřazení renomovaných značek (japonci) kvůli spolehlivosti?
Nic ve zlém, ale přijde mi, že mladý řidič shání jedno z prvních aut a má zvláštní předsudky. Nalítat 50tkm jak píšeš s městským autem? Nedůvěra vůči některým značkám kvůli bezpečnosti (WTF)? Vyřazení renomovaných značek (japonci) kvůli spolehlivosti?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko