Volkswagen obecne
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Asi taky, iked cenovo to bude dost rozdiel a ten V8 ingot bude citit vpredu ale ten samozrejme bude tez
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Soudě podle Q7 - tak rozdíl bude někde přes půl mega... Levné to tedy jistě nebude.
Těžké to bude taky...ale tahle auta nejsou určenák řezání zatáček, i když se o to všechny automobilky snaží - alespoň na PR letáčku. Skutečno bývá lehce jiná, i když u takových X5M nebo X6M je hranice hooodně posunutá, ale sportovní auto to stejně není - hmotnost a těžiště se vždycky o slovo přihlásí.
Těžké to bude taky...ale tahle auta nejsou určenák řezání zatáček, i když se o to všechny automobilky snaží - alespoň na PR letáčku. Skutečno bývá lehce jiná, i když u takových X5M nebo X6M je hranice hooodně posunutá, ale sportovní auto to stejně není - hmotnost a těžiště se vždycky o slovo přihlásí.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
hlavne aby to uvnitr melo alespon tolik mista, jako Kodiaq. nedavno jsem byl nucen jet 20 km na zadni sedacce prave te V8 a kolny jsem si malem omlatil bradu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Já jsem většinou za volantem a tam dobrý. Vzadu jsem v Touaregu snad nikdy nejel. Stačí mi pohled na tu přičnu potaženou kůží, které řikají zadní sedačka
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak priestorovo je aktualny Touareg fakt nic moc, miesta na kolena este aj je ale ta sedacka je fakt nizko a podlaha vysoko.
Nova Q7 je v tomto neporovnatelna a konecne ta kupa zeleza ponuka adekvatny priestor. V 3. rade som ale nesedel...
Nova Q7 je v tomto neporovnatelna a konecne ta kupa zeleza ponuka adekvatny priestor. V 3. rade som ale nesedel...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
U Q7 je ale problém, že nezbyl prostor na kufr, který je zoufalý
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Dotaz na VW znalce: 7DSG, ktery ted jde nove objednat do golfu k tdi motorum (110kw, 135kw) je to stejny jako v soucasnym BiTdi v passatu? Kolik to cca toci na 7ku pri 130kmh?
A jeste dotaz: 140kw tdi v passatu je celkem mrtvola a moc se nevyplati priplacet k 110kw verzi. Jak je na tom 135kw tdi v golfu gtd? Stejny motor akorat jinak ladeny nebo je to neco jineho?
A jeste dotaz: 140kw tdi v passatu je celkem mrtvola a moc se nevyplati priplacet k 110kw verzi. Jak je na tom 135kw tdi v golfu gtd? Stejny motor akorat jinak ladeny nebo je to neco jineho?
Naposledy upravil(a) honziss dne pon 23 led 19:54, celkem upraveno 1 x.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Jestli je to stejná převodovka, nevím... Ale tipnul bych si, že ano.
Pokud si to pamatuji dobře, tak 130kmh je cca 2000ot.
Pokud si to pamatuji dobře, tak 130kmh je cca 2000ot.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time