Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Asi taky, iked cenovo to bude dost rozdiel a ten V8 ingot bude citit vpredu :) ale ten samozrejme bude tez ;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Soudě podle Q7 - tak rozdíl bude někde přes půl mega... Levné to tedy jistě nebude.
Těžké to bude taky...ale tahle auta nejsou určenák řezání zatáček, i když se o to všechny automobilky snaží - alespoň na PR letáčku. Skutečno bývá lehce jiná, i když u takových X5M nebo X6M je hranice hooodně posunutá, ale sportovní auto to stejně není - hmotnost a těžiště se vždycky o slovo přihlásí.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od mmira »

hlavne aby to uvnitr melo alespon tolik mista, jako Kodiaq. nedavno jsem byl nucen jet 20 km na zadni sedacce prave te V8 a kolny jsem si malem omlatil bradu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Má to být prostornější než současná generace...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od HondaMan »

Což není zas tak moc... Pocitově mi i CR-V 3g přišlo prostornější.
2.9T RWD
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Já jsem většinou za volantem a tam dobrý. Vzadu jsem v Touaregu snad nikdy nejel. Stačí mi pohled na tu přičnu potaženou kůží, které řikají zadní sedačka :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Tak priestorovo je aktualny Touareg fakt nic moc, miesta na kolena este aj je ale ta sedacka je fakt nizko a podlaha vysoko.
Nova Q7 je v tomto neporovnatelna a konecne ta kupa zeleza ponuka adekvatny priestor. V 3. rade som ale nesedel...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

U Q7 je ale problém, že nezbyl prostor na kufr, který je zoufalý :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

Dotaz na VW znalce: 7DSG, ktery ted jde nove objednat do golfu k tdi motorum (110kw, 135kw) je to stejny jako v soucasnym BiTdi v passatu? Kolik to cca toci na 7ku pri 130kmh?

A jeste dotaz: 140kw tdi v passatu je celkem mrtvola a moc se nevyplati priplacet k 110kw verzi. Jak je na tom 135kw tdi v golfu gtd? Stejny motor akorat jinak ladeny nebo je to neco jineho?
Naposledy upravil(a) honziss dne pon 23 led 19:54, celkem upraveno 1 x.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Jestli je to stejná převodovka, nevím... Ale tipnul bych si, že ano.
Pokud si to pamatuji dobře, tak 130kmh je cca 2000ot.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět