(ne)vybitá autobaterie

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: (ne)vybitá autobaterie

Příspěvek od Vana »

Vana píše:
zkus změřit rozdíl napětí na (+) svorce alternátoru a na (+) pólu aku. S rádiem i bez rádia. Mělo by to být jen pár desetin voltu
(jeden hrot voltmetru zapíchneš na + alternátoru, druhý na + baterky)

změř rozdíl napětí mezi obalem alternátoru a - pólem baterky - opět jeden hrot na kostru alt., druhý na mínus pól aku
opět to musí být jedna ´dvě desetinky, opět s rádiem i bez
Jaké jsou tedy výsledky ?
při volnoběhu ?
v otáčkách ?


(i když to vypadá spíše na vadný altík)
dyrup
Autoškolák
Příspěvky: 47
Registrován: pon 17 čer 19:53

Re: (ne)vybitá autobaterie

Příspěvek od dyrup »

Vadné buzení alternátoru (kroužky) případně chyba někde v konektoru (+) budící altík. Alternátor se dokáže vybudit sám, ale je třeba zvýšit otáčky tak nad cca. 2500 ot. Pokud se jezdí s autem po městě drbky a neprotočí se více motor tak pak jde vybít baterka. ;)
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: (ne)vybitá autobaterie

Příspěvek od Vana »

Ale mu se ten altík v otáčkách po nabuzení zase odbuzuje, anebo se ztrácí napětí až někde po cestě
Odpovědět