Seat obecně
Re: Seat obecně
Taky mi leon nevrze, ale kvalita nekterych plastu ve spodni polovine kokpitu je priserna. Golf, Acko, 1er, Octa, Mazda3, vsechno stejny... CTcko na tom bylo o parnik lip, akorat do toho zas pro zmenu zapomeli dat motor.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Seat obecně
Idealni kombinace pro me by byla CTcko, se zadnim nahonem, M sedackama, volantem, ZF8, a idrivem z 1er, virtual cocpitem z A3 a motorem z cupry
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Seat obecně
V nizsi stredni vrze vsechno.
Leon ani Golf nejsou vyjimky.
Leon ani Golf nejsou vyjimky.
Re: Seat obecně
Určitě existují horší interiéry. U modelu za 300 tisíc bych nad tím mávnul rukou, ale za mega už mi to nějak nejde překousnout. Ale třeba jsem jenom přecitlivělý.ctrl_j píše:Souhlas, podle nemeckych cen (39220 €) a pomeru prepoctu tipuji u te AWD DSG verze „akcni“ cenu 870 tis.x2005 píše:Já tipuji AWD + 6DSG cca 900 tKč + nějaký extras = 1M, takže kouzlo levný Cupry, která se na začátku po slevě jako FWD 6MT dala koupit za cca 600 tKč je pryč. Otázka je, zda to budou lidi ochotný zaplatit za plastový interiér Seatu. Zatím jsem FL verzi uvnitř naživo neviděl, tak nechci odsuzovat předem. Pojede to dobře a furt to bude levnější než srovnatelný Golf R.
Re: Seat obecně
Jako dát mega za Seata? Kde to jsme pánové?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Seat obecně
a neni potreba se oprostit od toho, ze za urcitou znacku se milion zaplatit nemuze? za slusne vybavene, 300k auto s awd a (bohuzel) automatem mi milion uplne neadekvatni neprijde. jinak lze narazit i na opacny extrem. ted uz to tak neni, ale u minule generace MB C existovaly verze za 800t, ktere mely interier jak z favorita. za to bych ani tech 800t nedal, Ceed mela v te dobe kvalitneji udelany interier.
pri prvnim usednuti do soucasneho leona jsem nad tim ohrnoval nos, po roce to nevnimam. jedine, na co jsem si musel zvyknout, je design. vse ostatni je jak ma byt, neni jediny cudlik, ktery bych chtel jinde. posaz, sedadla, poloha za volantem, vse cajk. jedine vyhrady mam ke zplostelemu volantu a vzdalenosti plynu a brzdy.
je ale pravda, ze mam slusne vybavenou verzi.
pri prvnim usednuti do soucasneho leona jsem nad tim ohrnoval nos, po roce to nevnimam. jedine, na co jsem si musel zvyknout, je design. vse ostatni je jak ma byt, neni jediny cudlik, ktery bych chtel jinde. posaz, sedadla, poloha za volantem, vse cajk. jedine vyhrady mam ke zplostelemu volantu a vzdalenosti plynu a brzdy.
je ale pravda, ze mam slusne vybavenou verzi.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Seat obecně
Kdyz se objedna cupra s cernou kuzi, tj bez tech bilejch hadriku, tak to vypada slusne. Pravda designove to neni zadnej prevrat, ale ergonomie je naprosto v poradku, coz se o spouste jinych aut rict neda. Rekl bych ze na auto za 600tkc uplne cajk
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Seat obecně
Volant je fakt strasna moda Odstranili i cudliky vedle dotyk. obrazovky, to je imho taky krok vedle. A obcas Cupra sbirala chvalu za klasickou rucni brzdu...
Mirek