Mazda MX5 (Miata)

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Vrooom »

Jenze 996 911 je soucasti 50 lete historie jednoho z nejlegendarnejsich aut. Pro fajnsmekry je zajimva diky pozici motoru a specifickym jizdnim vlastnostem. Cayman je asi fajn jizdne, ale na vzhled nikoho zrovna neutahne a jeho linie se ted obratila k R4, tedy historicky to nic zajimavyho zrovna nebude.

Ciste subjektivni pro me maji obe interier prinejlepsim divny a exterier vede na plne care 911.
jerry
Letec
Příspěvky: 3594
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jerry »

Čím dál víc mi dává smysl miata. Jak píše jarka, těch 300 kg ušetřených je fakt hodně. I při stejné hodnotě kg/kW je na tom lehčí auto líp. Akorát si jako nemilovník průvanu počkám na tu targu. Jsem zvědav, co řeknu po svezení.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Vrooom »

Jj mx5 je velmi zajimava. A na 1,2,3 to myslim pojede furt solidne. Hlavne budes mit novy auto a nemusis resit 10 let stary bawo/porsche atd. I kdyz zas ty motory v tech nemcich :x .

btw zajimavy ze 996 je lehci nez cayman i Z4C
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=6591
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=6693
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9908
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jarka »

Jako jestli coupe tak o tomhle bych asi chvíli popřemýšlel (dneska mě na něj upozornil kámoš):
http://www.sportovnivozy.cz/82633-bmw-z ... aha?fz=vse
LSD, krátký převod, velký brzdy - evidentně se o něj staral někdo rozumný.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Vrooom »

Presne tahle se pekne klouzala v Myte :-), velmi pekne udelana.

http://youtu.be/bAdr19RNDOk?t=140
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 624
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Kavis »

Na kamaráda přišla nejspíš krize středního věku a velice vážně uvažuje o prodeji svého ceeda a nákupu NC. akorát nejbližší na prodej je někde u brna. odhaduju ho na necelých 190 cm a má obavu, aby se tam vlezl, takže se nechce pouštět do nějakých unáhlených akcí. neví někdo o nějaké nc, nejlépe v MS kraji a okolí, která by byla na prodej, nebo aspoň o nějakém ochotném majiteli, který by umožnil aspoň posazení se dovnitř (projížďka by neurazila) ?
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od 911T »

Vrooom píše:Jenze 996 911 je soucasti 50 lete historie jednoho z nejlegendarnejsich aut. Pro fajnsmekry je zajimva diky pozici motoru a specifickym jizdnim vlastnostem. Cayman je asi fajn jizdne, ale na vzhled nikoho zrovna neutahne a jeho linie se ted obratila k R4, tedy historicky to nic zajimavyho zrovna nebude.

Ciste subjektivni pro me maji obe interier prinejlepsim divny a exterier vede na plne care 911.
Lenze cayman je o generaciu novsie auto co je podstatne hlavne z technickeho hladiska. Netrpi takym mnozstvom detskych chorob a za rovnaku cenu je o 6-7 rokov mladsi. To z mojho pohladu robi 996 uplne nezaujmave auto.
A co sa tyka vzhladu to uz je vec subjektivna ale zrovna 996 je asi najhorsia 911 vobec. Interier detto. Cayman je aj vnutri klon 997. Ma ine prieduchy a mensiu pristrojovku, ale vsetko ostatne vratane sedadiel je 997.
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od KDB »

Hodně záleží na konkrétní postavě. Mám 191 a v NC to šlo - srovnatelně s mým MG F.
V NB už chybí 1-2cm posunu sedačky, aby to bylo dobré.
A jinak váha je z mého pohledu zásadní. Několik let jsem váhal, jestli 300kg váhy mezi MG F a Lotusem Elise stojí za to....Před časem jsem se odhodlal v Elise svézt a samotného mne překvapilo, jak bez váhání mi bylo jasné, že ano.
Manipulace, akcelerace, brzdy.....
Čísla pro srovnání :
MG F 0-60mph : 8,5/1060kg
Elise : 5,8/725kg
Obě mají identický motor i zpřevodování.
MG - radost až na kost.
jerry
Letec
Příspěvky: 3594
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jerry »

Kavis píše:Na kamaráda přišla nejspíš krize středního věku a velice vážně uvažuje o prodeji svého ceeda a nákupu NC. akorát nejbližší na prodej je někde u brna. odhaduju ho na necelých 190 cm a má obavu, aby se tam vlezl, takže se nechce pouštět do nějakých unáhlených akcí. neví někdo o nějaké nc, nejlépe v MS kraji a okolí, která by byla na prodej, nebo aspoň o nějakém ochotném majiteli, který by umožnil aspoň posazení se dovnitř (projížďka by neurazila) ?
Ať zkusí v nejbližším Mazda autosalonu posezení v ND. Pokud se vejde tam, tak i do NC. Možná budou mít i předváděčku. Já čekám na MX-5 RF.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od M.Z. »

Hlavně je v NC rozdíl v provedení sedaček. Už si přesně nepamatuju, na co je to vázané, ale jedny jsou o několik cm usazeny výš a to už je pro dlouhána smrtelné, vyčuhuje z toho.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět