FL 03 podobný FL Š120 Taky vzadu širší rozchod a změna přední části. I když tam rozšířili rozchod i vpředu a změnili i zadní část. Auto vypadalo po FL tehdy líp, dnes to tak jednoznačné není. Ale lidi si zvyknou
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Vrcholné verze modelu ŠKODA OCTAVIA a ŠKODA OCTAVIA COMBI jsou varianty RS v obou motorizacích. Výkon benzinového motoru 2,0 TSI byl zvýšen o 7 kW (10 k) na 169 kW (230 k). Z 0 na 100 km/h vůz zrychluje za 6,7 s a dosahuje maximální rychlosti 250 km/h. Tím se OCTAVIA RS 2,0 TSI stává nejsilnějším a nejrychlejším vozem ŠKODA OCTAVIA v historii automobilky. Naftový motor zaujme svou hospodárností, průměrná spotřeba činí pouze 4,5 litru nafty na 100 kilometrů. Díky sportovnímu podvozku je karoserie o 15 mm snížená, rozchod zadních kol je o 30 mm větší než dosud.
Také Vám do OIII na dálnici táhne předníma dveřma? Mám již druhou a je to ještě horší než u té první. Když jedu cca 180-200 táhlou zatáčkou, tak mi občas (asi podle větru) začne profukovat kolem A-sloupku.
Máte stejnou zkušenost?
HondaMan píše:Také Vám do OIII na dálnici táhne předníma dveřma? Mám již druhou a je to ještě horší než u té první. Když jedu cca 180-200 táhlou zatáčkou, tak mi občas (asi podle větru) začne profukovat kolem A-sloupku.
Máte stejnou zkušenost?
Je to oktávka a jezdíš s tím 180-200. Řekl bych, že při těch rychlostech v tomhle povozu je foukání kolem dveří ten nejmenší problém...