Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od doriftonigga »

řidičBOB píše:Sic to turbo v Porsche neberu jako ohavnost - jako třeba diesel, ale atmo je prostě nejvíc.
Snad nekdy budu mit moznost se svezt v necem jako je GT3 v manualu. I kdyz, jsem celkem skromnej, mne by mozna stacila i ta turbocarrera na vikend.

Koukal jsem na mobile.de - ze vsech skoro 1800 991 je jen 85 se schaltgetriebe, a to jeste nekolik z nich bude ve skutecnosti PDK anebo ctyrkolka. To fakt nevim, jestli budu moct za par let nejakou takovou ojetou rwd 7mt najit, kdyz jich je dnes tak zalostne malo.

Na prodej je jedna ceska 991 C2 v manualu. "200 Prozen Leder", no nekup to. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
Pavelpu27
Řidič začátečník
Příspěvky: 113
Registrován: pon 14 lis 19:49

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Pavelpu27 »

911T píše:Tak to si rozhodne nemyslim. Porsche ma vyvinuty turbomotor (dokonca s VGT) dekady. Keby to bolo o tom tak ich nasadia davno. Naopak tymto prichadzaju (aj ked casto len hypoteticky) o cast klientov ako sa ukazuje aj tu na fore.
Neříkám, že ho nemá, ale nadhazuju doměnku, že cena za spolehlivý motor, který nebude 911 dělat ostudu, se dostala do rozumných výšin. Samozřejmě, že to zelená propaganda urychlila, ale časem bychom se k tomu stejně asi dostali.
Problém aut pro radost je, že lidí, kteří jsou ochotni s takové auto opravdu koupit, je strašněmálo. Proto je potřeba nabízet auto, které je nejen perfektní řidičsky, ale které uspokojí i ostatní "všední" potřeby. A mimochodem, to vlastně byla celá základní myšlenka 901/911/912 - nabídnout sportovní výkony zabalené do auta "pro každý den". Ultimátní sporťáky tenkrát na trhu byly, ale teprve 911 se dokázala dostat do garáží "obyčejných" lidí. Např. v 60. a 70. letech řídily porsche ženy mnohem častěji, než dnes. Zajímavé je, že když se Porsche dneska vlastně vrací ke kořenům, tedy k běžnému použití a občasnému polechtání chřestýše, máte jim to za zlé.
Pavelpu27
Řidič začátečník
Příspěvky: 113
Registrován: pon 14 lis 19:49

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Pavelpu27 »

řidičBOB píše:Sic to turbo v Porsche neberu jako ohavnost - jako třeba diesel, ale atmo je prostě nejvíc.
Já se přiznám, že bych chtěl obě. Ke stávající atmo 997 mt bych si uměl představit turbovanou 991.2 C2S.
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 896
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 970ka »

Myslím na ni kudy chodím :-)
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Ted
Autoškolák
Příspěvky: 20
Registrován: pon 09 led 13:20

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Ted »

Taky jsem chtel 991.2 c2s, ale vadila mi ta uzsi stavba vzadu.
Pak jsem ale prosel kolem gt4 a priority se zmenily :)
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 896
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 970ka »

Tak C4 je širší o cca 50mm,ale zase dražší,kuwa.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Pavelpu27
Řidič začátečník
Příspěvky: 113
Registrován: pon 14 lis 19:49

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Pavelpu27 »

970ka píše:Tak C4 je širší o cca 50mm,ale zase dražší,kuwa.
Hlavně je to čtyřkolka (proto ta širší stavba), což zrovna u Porsche je opravdu spíš na škodu.
Ted
Autoškolák
Příspěvky: 20
Registrován: pon 09 led 13:20

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Ted »

to jo...
ja bych vzal 991 atmo 4s
je to prece jen uz GT a pored jde maximum na zadek.
navic po shlednuti tohoto testu bych ctyrkolku v 911 uplne nezavrhoval

http://www.youtube.com/watch?v=08t5Yw38Uos

pripadne

http://www.youtube.com/watch?v=DMklzHtHGwc
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 896
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 970ka »

Já už atmosféru nechci,je od spodu celkem líná,to mi na tom vždycky srralo,jen u Panamery to ještě šlo s tím pětilitrem,ale nová Carrera s turbem se sbírá úplně jinak,jsem teď zmlsanej z turbový Alpiny,proto.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Pavelpu27
Řidič začátečník
Příspěvky: 113
Registrován: pon 14 lis 19:49

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Pavelpu27 »

Ted píše:to jo...
ja bych vzal 991 atmo 4s
je to prece jen uz GT a pored jde maximum na zadek.
navic po shlednuti tohoto testu bych ctyrkolku v 911 uplne nezavrhoval

http://www.youtube.com/watch?v=08t5Yw38Uos

pripadne

http://www.youtube.com/watch?v=DMklzHtHGwc
Já teda nevím, jak často člověk jezdí na mokrý závodní trati, ale moje zkušenost je následovná: 997.1 C2S se mi na dobrých letních gumách nedaří utrhnout ani na suchu, ani na mokru. Na to už člověk musí jet opravdu HÓÓÓDNĚ rychle a razantně. V C4S je jízda hodně podobná, ale kvůli váze na čumíku je trošku otupělá. Zcela upřímně, kdyby si sednul do auta a nevěděl, co to je, tak bych to těžko poznal. Ale když přesedneš z jednoho do druhého, tak z C2 prostě cítíš lehkost a hravost.
Odpovědět