Octavia III
Re: Octavia III
E: moment, učím se vkládat video
E1: nezvládl jsem to, sorry
E2: zvládl jsem to, oxik je bůh
E1: nezvládl jsem to, sorry
E2: zvládl jsem to, oxik je bůh
Naposledy upravil(a) Stepan dne čtv 03 lis 21:39, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Octavia III
Jestli sem dobre pochopil cenik, tak spehovaci system eCall nebude dostupny pro nejnizsi vybavu ACTIVE a vsechny ostatni jej budou mit defaultne.
Priplatek za Full LED v paketu 25000 je min nez u predchudce za bi-xenony (30000).
Priplatek za Full LED v paketu 25000 je min nez u predchudce za bi-xenony (30000).
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Octavia III
Tak mě "špehují" přes autotelefon 10let a nějak je mi to jedno. To bych nesměl mít u sebe ani mobil.
A jaký je vlastně rozdíl mezi eCall který bude mít SIM, a mezi systémem, který mají VW-AG auta tak 10let, (se SIM / 2xSIM / bez SIM+připojení BT na Váš mobil) kde se ve stropě volá buď servis (lze nastavit odtah VW nebo objednávky na servis) nebo je tam nouzové volání (lze nastavit 155)
Asi se změní počet vyráběných vozidel s touto výbavou z menšiny na většinu, obchodní název, ale je to pořád jedno a to samé, nebo ne?
A jaký je vlastně rozdíl mezi eCall který bude mít SIM, a mezi systémem, který mají VW-AG auta tak 10let, (se SIM / 2xSIM / bez SIM+připojení BT na Váš mobil) kde se ve stropě volá buď servis (lze nastavit odtah VW nebo objednávky na servis) nebo je tam nouzové volání (lze nastavit 155)
Asi se změní počet vyráběných vozidel s touto výbavou z menšiny na většinu, obchodní název, ale je to pořád jedno a to samé, nebo ne?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Octavia III
To jsem zvedav co tam zitra bude padat za obdivna slova smerem k designu
--> Skoda Octavia world premiere Youtube live stream, Vienna 10. 1. 2017 @ 18.30
--> Skoda Octavia world premiere Youtube live stream, Vienna 10. 1. 2017 @ 18.30
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Octavia III
Padlo tam, ze RS ma zadni napravu o 38mm sirsi, to mi prijde docela dost. Ze by s tou puvodni bylo neco spatne?
Pravda vyděsí
Re: Octavia III
To mi uniklo a asi i většině žurnalistů. Fakt je, že zadní kolo je hodně uvnitř. Při couvání je i v zrcátku dost špatně vidět, to u dvojkový RS nebylo. Že by to chtěli vizuálně vylepšit? A zlepší se tím vyladění podvozku? Toť otázka.
Jinak velký nárůst ceny. Jsem rád, co mám. Jako 700 tis bych za ní nedal, to už je moc. Já měl ještě hodně spešl slevu, těch 570 tis, co jsem platil, považuju za úměrné a jsem spokojen. To, co je tam navíc, bych stejně nepřiplácel, tak by mi to vnutili
Jinak velký nárůst ceny. Jsem rád, co mám. Jako 700 tis bych za ní nedal, to už je moc. Já měl ještě hodně spešl slevu, těch 570 tis, co jsem platil, považuju za úměrné a jsem spokojen. To, co je tam navíc, bych stejně nepřiplácel, tak by mi to vnutili
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
jak to psal pjanda u GT3. "wider rear track for better cornering"
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Octavia III
Melo by to byt jen +30 mm pro viceprvek a vlecena +20 mm.Brus píše:Padlo tam, ze RS ma zadni napravu o 38mm sirsi, to mi prijde docela dost. Ze by s tou puvodni bylo neco spatne?
Oprava: vyse uvedene se tyka jen beznych verzi, RS skutecne +38 mm.
A kosmeticke zmeny na DSG u RS:
Kód: Vybrat vše
stare 6°DSG: I-2,92 II-1,79 III-1,14 IV-0,78 V-0,80 VI-0,64 Z-3,26
_nove 6°DSG: I-2,93 II-1,79 III-1,13 IV-0,77 V-0,81 VI-0,64 Z-3,35
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/