Tak zrovna u porsche su turbomotory viacmenej tradiciou a model turbo bol zvycajne vlajkova lod znacky, takze v tomto ohlade nemozno hovorit o zasadnom odklone. Co mna osobne mrzi ze kym vtedy boli taketo modely vyvijane ako to najlepsie mozne, dnes su tie motory nasadzovane z donutenia. Daleko viac na tento trend vsak doplatilo napr. ferrari ktore bolo vyhlasene svojimi vysokootackovymi atmosferami.řidičBOB píše:Není...ale to je věcí vkusu každého soudruha. A o řízení nebo podvozku opravdu nemluvím. Pro mne bylo Porsche především vždy o motorech a to rozhodně ne o těch s turbem.
Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
urcite prijde doba, kdy budou turbomotory lepsi nez atmo a nebudou postrádat ani otáčky ani reakci na plyn. ted to ale ještě není a 911 turbo nebyla topmodelem na sportovni jezdeni. na to tu jsou gt modely a ty se drzi od turba dal. zatím...
Novy Cayman / Cayman S je tragedie. s takovym zvukem je mi opravdu jedno, jestli to jede lip. V kazdem testu, který jsem videl (snad krom Garaze, kde p. Rejlek pochvali všechno, co mu pujcej) nakonec tester řekl, ze by bral radeji starsi sestivalec...
A TO JE SPATNE...
Novy Cayman / Cayman S je tragedie. s takovym zvukem je mi opravdu jedno, jestli to jede lip. V kazdem testu, který jsem videl (snad krom Garaze, kde p. Rejlek pochvali všechno, co mu pujcej) nakonec tester řekl, ze by bral radeji starsi sestivalec...
A TO JE SPATNE...
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
To říká skoro každý. Kluci z evo UK, Harris, a další, který čtu - motor v 718 se stal nejhorším elementem auta. Podvozek a všechno ostatní se prý po facelift zlepšilo.
Čtyřhrnek za ty prachy, dík, nechci.
Můžeme být celkem rádi, že se ještě dá koupit 911 se spal. motorem, manuálem a bez elektrických pyčovin. Pak už budou jen hybridy a EV, se obávám.
Čtyřhrnek za ty prachy, dík, nechci.
Můžeme být celkem rádi, že se ještě dá koupit 911 se spal. motorem, manuálem a bez elektrických pyčovin. Pak už budou jen hybridy a EV, se obávám.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
taky takřidičBOB píše:Pro mne Porsche = atmo.
jen bych dodal, že echt MT, žádné PDK
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Me nepresvedcujte
Gt4 splnuje oboji
Gt4 splnuje oboji
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ale já vůbec neříkám, že bych čtyřválec v Boxsteru a Caymanu chtěl. Ale kdo zná trochu historii Porsche, tak nemůže tvrdit, že je to odklon od tradice! Někdo to naopak může brát jako návrat ke kořenům. A vzhledem k váze motoru budou jízdní vlastnosti určitě ještě o kus lepší, než byly, a to byly setsakra skvělé! Takže - ten, kdo se oprostí od předsudků, dostane skvělé, ryché a velmi čiperné auto, zvlášť u S-ka, které je naladěno o dost líp, než základ.
Ale zcela upřímně - koupil bych si ho, kdybych si mohl vybrat? Ne, sáhl bych po starším šestiválci.
Ale zcela upřímně - koupil bych si ho, kdybych si mohl vybrat? Ne, sáhl bych po starším šestiválci.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Nejsem zadnej tradicionalista ci zpatecnik. Nebrecim za vzduchem chlazenymi motory, dokonce verim, ze veci jako elektricke preplnovani dokazou spoustu neduhu preplnovanych motoru vyresit. Ale ted jsem zvolil atmo v manualu. Kdyz jsem uvazoval o M2, bral bych ale spis automat, zejmena kvuli podstatne delsimu prevodu na dalnici. U giulie bych manual nechtel, protoze stal za prd.
Kazdy se naklnec rozhoduje podle toho, co mu vyhovuje. Ja si uvedomuju daleko vetsi spojeni s autem v manualu, ale nekdy muzou prevazit jina pozitiva. Za tragedii vsak povazuju lenost a spotrebni pristup. Ani kupci porsche uz nejsou schopni a ochotni najit si informace, natoz vyzkouset, co by vazne chteli. Pristup: koupim to, abych se ukazal jsem nikdy nepochopil. Ale v dnesnim svete je image asi dulezitejsi nez cokoli... Pak neni divu, ze vetsina kupcu sportovnich aut chce pohodli.
Kazdy se naklnec rozhoduje podle toho, co mu vyhovuje. Ja si uvedomuju daleko vetsi spojeni s autem v manualu, ale nekdy muzou prevazit jina pozitiva. Za tragedii vsak povazuju lenost a spotrebni pristup. Ani kupci porsche uz nejsou schopni a ochotni najit si informace, natoz vyzkouset, co by vazne chteli. Pristup: koupim to, abych se ukazal jsem nikdy nepochopil. Ale v dnesnim svete je image asi dulezitejsi nez cokoli... Pak neni divu, ze vetsina kupcu sportovnich aut chce pohodli.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Bohužel Brusel (podle vzoru pr.el) dneska už rozhodl, že si musíš koupit to, co je v souladu s pr.elí, ne to co bys chtěl....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.