Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

řidičBOB píše:Není...ale to je věcí vkusu každého soudruha. A o řízení nebo podvozku opravdu nemluvím. Pro mne bylo Porsche především vždy o motorech a to rozhodně ne o těch s turbem.
Tak zrovna u porsche su turbomotory viacmenej tradiciou a model turbo bol zvycajne vlajkova lod znacky, takze v tomto ohlade nemozno hovorit o zasadnom odklone. Co mna osobne mrzi ze kym vtedy boli taketo modely vyvijane ako to najlepsie mozne, dnes su tie motory nasadzovane z donutenia. Daleko viac na tento trend vsak doplatilo napr. ferrari ktore bolo vyhlasene svojimi vysokootackovymi atmosferami.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od řidičBOB »

Pro mne Porsche = atmo.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Ted
Autoškolák
Příspěvky: 20
Registrován: pon 09 led 13:20

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Ted »

urcite prijde doba, kdy budou turbomotory lepsi nez atmo a nebudou postrádat ani otáčky ani reakci na plyn. ted to ale ještě není a 911 turbo nebyla topmodelem na sportovni jezdeni. na to tu jsou gt modely a ty se drzi od turba dal. zatím...
Novy Cayman / Cayman S je tragedie. s takovym zvukem je mi opravdu jedno, jestli to jede lip. V kazdem testu, který jsem videl (snad krom Garaze, kde p. Rejlek pochvali všechno, co mu pujcej) nakonec tester řekl, ze by bral radeji starsi sestivalec...

A TO JE SPATNE...
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od doriftonigga »

To říká skoro každý. Kluci z evo UK, Harris, a další, který čtu - motor v 718 se stal nejhorším elementem auta. Podvozek a všechno ostatní se prý po facelift zlepšilo.

Čtyřhrnek za ty prachy, dík, nechci.

Můžeme být celkem rádi, že se ještě dá koupit 911 se spal. motorem, manuálem a bez elektrických pyčovin. Pak už budou jen hybridy a EV, se obávám.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pavproch »

řidičBOB píše:Pro mne Porsche = atmo.
taky tak

jen bych dodal, že echt MT, žádné PDK
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od řidičBOB »

jasná!
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Ted
Autoškolák
Příspěvky: 20
Registrován: pon 09 led 13:20

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Ted »

Me nepresvedcujte :)
Gt4 splnuje oboji
Pavelpu27
Řidič začátečník
Příspěvky: 113
Registrován: pon 14 lis 19:49

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Pavelpu27 »

Ale já vůbec neříkám, že bych čtyřválec v Boxsteru a Caymanu chtěl. Ale kdo zná trochu historii Porsche, tak nemůže tvrdit, že je to odklon od tradice! Někdo to naopak může brát jako návrat ke kořenům. A vzhledem k váze motoru budou jízdní vlastnosti určitě ještě o kus lepší, než byly, a to byly setsakra skvělé! Takže - ten, kdo se oprostí od předsudků, dostane skvělé, ryché a velmi čiperné auto, zvlášť u S-ka, které je naladěno o dost líp, než základ.
Ale zcela upřímně - koupil bych si ho, kdybych si mohl vybrat? Ne, sáhl bych po starším šestiválci.
Ted
Autoškolák
Příspěvky: 20
Registrován: pon 09 led 13:20

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Ted »

Nejsem zadnej tradicionalista ci zpatecnik. Nebrecim za vzduchem chlazenymi motory, dokonce verim, ze veci jako elektricke preplnovani dokazou spoustu neduhu preplnovanych motoru vyresit. Ale ted jsem zvolil atmo v manualu. Kdyz jsem uvazoval o M2, bral bych ale spis automat, zejmena kvuli podstatne delsimu prevodu na dalnici. U giulie bych manual nechtel, protoze stal za prd.
Kazdy se naklnec rozhoduje podle toho, co mu vyhovuje. Ja si uvedomuju daleko vetsi spojeni s autem v manualu, ale nekdy muzou prevazit jina pozitiva. Za tragedii vsak povazuju lenost a spotrebni pristup. Ani kupci porsche uz nejsou schopni a ochotni najit si informace, natoz vyzkouset, co by vazne chteli. Pristup: koupim to, abych se ukazal jsem nikdy nepochopil. Ale v dnesnim svete je image asi dulezitejsi nez cokoli... Pak neni divu, ze vetsina kupcu sportovnich aut chce pohodli.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pavproch »

Bohužel Brusel (podle vzoru pr.el) dneska už rozhodl, že si musíš koupit to, co je v souladu s pr.elí, ne to co bys chtěl.... :(
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět