Rapida oproti Fabii jsem chtěla kvůli velikosti (rozvor skoro stejný jako u Oct. a hlavně velký kufr u Liftbacku, který potřebuji), ale ještě mrknu na ceny kombi (krátká mi 100% nestačí)..Zajda píše:Když vidím ty ceny ojetin a rychle kouknu do konfigurátoru Škodovky - co takhle Fabia?
Děkuji za tip.. Mrkla jsem na ně, ale o tolik levnější mi nepřipadá ..spíš nastejno a hlavně motor stejný jako Rapid, tzn. až nové vozy 2016 mají 1,2tsi s řemenem a ty jsou cenově taky kolem 280tis a výš (zánovní vozy). Potřebuji se vejít do 250Pajaa píše:Zkuste se mrknout na skladové vozy Seat Toledo - prvně dělá se na lince jako Rapid, takže je to vyrobeno u nás, a snad 99% dílů je shodných s Rapidem. Hlavně jako značka Seat je o hodně levnější... Mě osobně vždy vyšla shodná konfigurace o cca 30tis méně než u Škodovky.
Dnes jsem přes známého kontaktovala servisního technika z prodejny Škoda tady u nás a ptala se ho na motory a problém s rozvody..řekl mi, že by se těch zesílených už nebál, že ty starší (myslím ty od 2009 do 2011-12) měnili skoro u všech aut (o tom jsem taky dost četla, že si Škodovka svolávala zákazníky a měnila jim řetězy pomalu po najetých 10-15tis.), ale prý s těmi zesílenými problémy nejsou.
Tak snad se mi u zánovního auta jen tak neoodělá, když budu jezdit, jak mám a budu pravidelně každý rok (nebo 10tis.) servisovat. Pokud to budu moct předvídat (zvukem motoru), tak ho samozřejmě vyměnit nechám, ale šlo mi o to, aby se mi to úplně 'nepotkalo', jak mi tu pán taky psal, nebo abych ho neměnila pomalu každý rok..
Naivně jsem si myslela, že když člověk pořídí nový/zánovní vůz, má na x-let při pravidelném servisu klid