Namahas klikovku a ta to prenasi do prevodovky. Bohuzel dneska vyrobci davaji do palubovky ukazatele razeni, ktere nabadaji k naprosto nesmyslnym ukonum a to podtaceni v ramci „eko“ provozu podporuji.Lachende Bestien píše:… co nežádoucího se v motoru děje při dlouhodobém podtáčení?.
Škoda Rapid, 1,2 TSI 77kW (cukání motoru)
Re: Škoda Rapid, 1,2 TSI 77kW (cukání motoru)
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Škoda Rapid, 1,2 TSI 77kW (cukání motoru)
Podtáčení je Fuj ve všech případech. Co se týka toho napovídače tak ve většině auto je koncipovanej tak, že radí jak odřadit na rovině vzhledem k minimálnímu aktuálnímu zatížení. Musim se zastat renaultu u motoru 2.0 Tce 180 musim říct, že napovídač napovídá celkem střízlivě a hlavně jeho rady nevedou k očividnému podtočení.
Re: Škoda Rapid, 1,2 TSI 77kW (cukání motoru)
Zdravím všechny,
otestovano, ale 1500 otáček je v podstatě pracovní režim ze kterého auto je schopno normálně akcelerovat (plynule s přidáváním postupného plynu).
Samozřejmě je taky možnost, že podřadíme a vystřelíme, ale to není tento případ. Řeším plynulý rozjezd.
Jinak se mi to neděje pravidelně, takže můžeme uzavřít.
Díky
otestovano, ale 1500 otáček je v podstatě pracovní režim ze kterého auto je schopno normálně akcelerovat (plynule s přidáváním postupného plynu).
Samozřejmě je taky možnost, že podřadíme a vystřelíme, ale to není tento případ. Řeším plynulý rozjezd.
Jinak se mi to neděje pravidelně, takže můžeme uzavřít.
Díky
Re: Škoda Rapid, 1,2 TSI 77kW (cukání motoru)
Pak nevím jestli jsem pochopil původní informace. 1500 je při nízkém zatížení ok, ale po přeřazení z 1° v 1500 padnou otáčky pod 1000 a ze 2° na 3° možná tak na 1000.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Škoda Rapid, 1,2 TSI 77kW (cukání motoru)
Díky za info.ctrl_j píše:Namahas klikovku a ta to prenasi do prevodovky. Bohuzel dneska vyrobci davaji do palubovky ukazatele razeni, ktere nabadaji k naprosto nesmyslnym ukonum a to podtaceni v ramci „eko“ provozu podporuji.Lachende Bestien píše:… co nežádoucího se v motoru děje při dlouhodobém podtáčení?.
Dokud bude pro většinu řidičů/řidiček vrcholným servisním úkonem dofoukání pneu, zcela přirozeně se budou výrobci z jejich neschopnosti snažit vyždímat co nejvíce - naváděním řidičů k podtáčení motoru pravděpodobně zvýší odbyt náhradních dílů/dohodí kšeft autorizákům.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Škoda Rapid, 1,2 TSI 77kW (cukání motoru)
To je přespříliš paranoidní pohled. Výhradní důvod existence rádců přeřazení u manuálu je normovaný test emisí CO2 (spotřeby) NEDC. V tom jsou přesně definovány okamžiky řazení, pokud ale má auto rádce, řadí se podle něj. Jinak by reálně úspornější manuál nikdy nedosáhl na normovanou spotřebu automatů, které jsou odladěné pro nejlepší výsledek.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Škoda Rapid, 1,2 TSI 77kW (cukání motoru)
Že jste paranoidní neznamená, že po vás nejdou. (v podstatě jdou po každém, zkuste např. neplatit daně - případně si sám rozhodnout o jejich výši...)
Nastavení "rádce" řazení sloužící dle jakýchsi normovaných testů k co nejnižší spotřebě paliva může mít za následek podtáčení motoru a tedy nadměrné opotřebení výše zmíněných komponentů vedoucí k častějším návštěvám servisů/nákupu nd.
Jakýkoli způsob je dobrý k růstu růstu autoprůmyslu. A samozřejmě od reality odtržení úředníci - loutky ekonomicky nejsilnějších zájmových skupin - vědí vždy a vše mnohem lépe, než mj. vzdělaní a uznávaní odborníci s dlouholetou praxí, takže plodí své obvyklé manipulativně prolhané škodlivé zhovadilosti (obsahující zrnko pravdy v Sahaře lží).
Nastavení "rádce" řazení sloužící dle jakýchsi normovaných testů k co nejnižší spotřebě paliva může mít za následek podtáčení motoru a tedy nadměrné opotřebení výše zmíněných komponentů vedoucí k častějším návštěvám servisů/nákupu nd.
Jakýkoli způsob je dobrý k růstu růstu autoprůmyslu. A samozřejmě od reality odtržení úředníci - loutky ekonomicky nejsilnějších zájmových skupin - vědí vždy a vše mnohem lépe, než mj. vzdělaní a uznávaní odborníci s dlouholetou praxí, takže plodí své obvyklé manipulativně prolhané škodlivé zhovadilosti (obsahující zrnko pravdy v Sahaře lží).
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Škoda Rapid, 1,2 TSI 77kW (cukání motoru)
Je to už nějaký pátek z5 co sem byl na chvíli připuštěn za knipl předváděcí fabie III. hatch se silnějším 1.2TSI a 6MT (77 nebo 81 kW či kolik to tam je) a esli mě pamět neklame, tak to tak nějak v těch nízkých točkách při řazení 1-2 a 2-3 cukalo tež (a to byla zahřátá a nebyla zima)...
PS: o tu jízdu sem nežádal, nejsem Dix (byla to náhodná pozornost prodejce, jen tak pro zajímavost, věděl že za ním du quli oftáce 4x4)
PS: o tu jízdu sem nežádal, nejsem Dix (byla to náhodná pozornost prodejce, jen tak pro zajímavost, věděl že za ním du quli oftáce 4x4)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Dítě v autě
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon 05 bře 21:30
Re: Škoda Rapid, 1,2 TSI 77kW (cukání motoru)
Ahoj,
závada pravděpodobně spočívá v odlomení "ventilku" odvětrání motoru v pravé horní části motoru. Na tento cca 4 cm velký "ventilek" (je černý a je schovaný za gumovou hadicí) je nasazena asi jeden cm silná hadička. Škubání vyvolává nasávání falešného vzduchu v místě nasazení ventilku do gumové průchodky v bloku motoru (celkem běžná závada u 1,2 TSI a zkušení mechanici o ní vědí)
Může to být i vadným modulem startování (cívka) nebo jedním ze čtyř kabelů vedoucím ke svíčkám (cena druhovýroby cca 500,-).
Měj se Jirka.
závada pravděpodobně spočívá v odlomení "ventilku" odvětrání motoru v pravé horní části motoru. Na tento cca 4 cm velký "ventilek" (je černý a je schovaný za gumovou hadicí) je nasazena asi jeden cm silná hadička. Škubání vyvolává nasávání falešného vzduchu v místě nasazení ventilku do gumové průchodky v bloku motoru (celkem běžná závada u 1,2 TSI a zkušení mechanici o ní vědí)
Může to být i vadným modulem startování (cívka) nebo jedním ze čtyř kabelů vedoucím ke svíčkám (cena druhovýroby cca 500,-).
Měj se Jirka.
Re: Škoda Rapid, 1,2 TSI 77kW (cukání motoru)
Podtaceni motoru(max kroutak je od ca 2200otacek ne 1500) zvyšuje spotřebu a primovstrik se rychle zakarbonovava.