A co kdyz pojedu rychle v eGolfu nebo Tesle?
Jinak je to stejna debilita jako pricne prahy nasazene po centru mesta a jeste v nekolika kusech za sebou.
Rakousko postupně zóny IG-L rozšiřuje. Policii se prý tento systém osvědčuje a nehodovost se podle sledování snížila až o 50 %.
Dokážu si tu statistiku představit. Zóny se zavedenou IG-L byly administrativně rozděleny na 46 krátkých úseků, přičemž na jednom z těchto úseků se před zavedením IG-L staly 2 nehody a po zavedení IG-L již jen 1 nehoda. Zavedení IG-L tak přispělo ke snížení nehodovosti až o 50 %.
Holt je potřeba ta omezení a regulace správně prezentovat veřejnosti, soudruzi.
Borci je to možná trochu mimo, ale vyfotila mě taková ta bedna v Německu na nějakym omezenym úseku (120 km/h já asi 135 km/h). Kdy mám asi očekávat dopis nebo něco takového? Díky.
já si myslím že svobody autoprovozu jsme si už užily a teď už to bude jen horší. Za chvíli nám nějaký centrální úřad bude řídit i ty naše auta a určovat na dálku elektronicky jak rychle pojedeme... doufám že se toho už nedožiju
northwind píše:Borci je to možná trochu mimo, ale vyfotila mě taková ta bedna v Německu na nějakym omezenym úseku (120 km/h já asi 135 km/h). Kdy mám asi očekávat dopis nebo něco takového? Díky.
Nic nepřijde...
Ale dával bych si pozor s tím autem (resp. RZ) v Německu