m4Zlik je e89 30i manuál, z výroby měl final open diff + gear ratio 4.27, dal jsem tam LSD quaife číslo E89300 (3942) koupeno u MK Racing, montáž můj dvorní mechanik Michal, následně sem zkracoval na 5.00 pomocí hill climb custom final gear by Drechsler vč. výstupu na poloosy (Drechsler má jinou přírubu než OEM e89) od MirageMotorsport včetně profi montáže (protože OEM se nic kratšího než 4.27 sehnat nedá).... sakumprdum vč. dépéhá sranda snad za kilodvacet čili kilopade... (ale nelituju ani jediné kačky.....)
Nekdy me musis svezt, to musis furt jen radit Cena brutal ... Tady beny by mohl skusit sehnat diff z X3 je myslim 3.91 misto jeho 3.46 ...
3,46 je u automatické převodovky ne? Ale tohle je SMG převodovka - manuální, ale řazená hydraulicky s automatickou spojkou a ta má nejspíš 3,07, ale není mi to úplně jasný.
Koukněte sem: http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Tak už jsem to vypátral - se SMG převodovkou je diferenciál s převodem 3,07.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
m4Zlik je e89 30i manuál, z výroby měl final open diff + gear ratio 4.27, dal jsem tam LSD quaife číslo E89300 (3942) koupeno u MK Racing, montáž můj dvorní mechanik Michal, následně sem zkracoval na 5.00 pomocí hill climb custom final gear by Drechsler vč. výstupu na poloosy (Drechsler má jinou přírubu než OEM e89) od MirageMotorsport včetně profi montáže (protože OEM se nic kratšího než 4.27 sehnat nedá).... sakumprdum vč. dépéhá sranda snad za kilodvacet čili kilopade... (ale nelituju ani jediné kačky.....)
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
@vroom: klidně, ale musíš se připomenout, až bude sezona...
ref šaltrování: už sem tu tu myslím psal, zkrácení o cca 17% = sice musím dřív šaltrovat, ale auto jede doslova jak z praku ... a že má ve vyšších rychlostech vyšší točky mi neva, stejně s m4Zlikem jezdím max do kilopade/šede, bo pak už strašný kravál (dyž střecha dole)....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
kamarad si vyhlidnul pekny bmw 520 a moc ho chce, ale to auto ma velkej problem a to zadni nahon. Ten je nebezbecnej, v zime se musi auto zavirat do garaze a podobne problemy. u bmw je taky moznost x drive 4krat4, ale 4krat4 ma zase zvysenou spotrebu phm.
takze, te k problemu. protoze je do toho modelu zamilovanej, tak zvazujeme upravu. a to koupi 520 a k tomu sehnat xdrive z jineho kusu a instalovat ho do zakoupeneho vozu a odpojit nejakym zpusobem nahon na zadek, aby byla z auta predokolka a melo tim padem idealni jizdni vlastnosti,zvysenou pasivni bezpecnost a nizsi spotrebu nez 4krat4. jak to odpojeni uskutecnit? dekuji