BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Beny9700 »

Vrooom píše:
pavproch píše:@beny:

m4Zlik je e89 30i manuál, z výroby měl final open diff + gear ratio 4.27, dal jsem tam LSD quaife číslo E89300 (3942) koupeno u MK Racing, montáž můj dvorní mechanik Michal, následně sem zkracoval na 5.00 pomocí hill climb custom final gear by Drechsler vč. výstupu na poloosy (Drechsler má jinou přírubu než OEM e89) od MirageMotorsport včetně profi montáže (protože OEM se nic kratšího než 4.27 sehnat nedá).... sakumprdum vč. dépéhá sranda snad za kilodvacet čili kilopade... :p (ale nelituju ani jediné kačky.....)
Nekdy me musis svezt, to musis furt jen radit :-B Cena brutal ... Tady beny by mohl skusit sehnat diff z X3 je myslim 3.91 misto jeho 3.46 ...
3,46 je u automatické převodovky ne? Ale tohle je SMG převodovka - manuální, ale řazená hydraulicky s automatickou spojkou a ta má nejspíš 3,07, ale není mi to úplně jasný. :-B
Koukněte sem:
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Beny9700 »

Tak už jsem to vypátral - se SMG převodovkou je diferenciál s převodem 3,07.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Beny9700 »

Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od eMJe »

@Stepan: Ak sa pozeras po 130i, na jar by mala byt na predaj aj jedna slovenska :)
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Aky bude nastupca?

Beny9700 píše:
pavproch píše:@beny:

m4Zlik je e89 30i manuál, z výroby měl final open diff + gear ratio 4.27, dal jsem tam LSD quaife číslo E89300 (3942) koupeno u MK Racing, montáž můj dvorní mechanik Michal, následně sem zkracoval na 5.00 pomocí hill climb custom final gear by Drechsler vč. výstupu na poloosy (Drechsler má jinou přírubu než OEM e89) od MirageMotorsport včetně profi montáže (protože OEM se nic kratšího než 4.27 sehnat nedá).... sakumprdum vč. dépéhá sranda snad za kilodvacet čili kilopade... :p (ale nelituju ani jediné kačky.....)
Děkuji za rychlou odpověď.
Cize polka druhej Z4 E85. Super kauf. :D
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Beny9700 »

Pokud by někoho zajímaly diferenciály na BMW:

http://diffsonline.com/bmw-z4-2.5-2.8-3 ... ntial.html
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@vroom: klidně, ale musíš se připomenout, až bude sezona...

ref šaltrování: už sem tu tu myslím psal, zkrácení o cca 17% = sice musím dřív šaltrovat, ale auto jede doslova jak z praku ... a že má ve vyšších rychlostech vyšší točky mi neva, stejně s m4Zlikem jezdím max do kilopade/šede, bo pak už strašný kravál (dyž střecha dole)....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

pavproch píše:@vroom: klidně, ale musíš se připomenout, až bude sezona...

Muzeme v Brne O:-)
Spectral píše: ...Příští rok bych chtěl na Masarykáč vyrazit, vypadá to, že možná zlomím pavprocha, aby tam zlehka provětral m4Zlíka :) ...
Tiboon
Autoškolák
Příspěvky: 22
Registrován: čtv 09 kvě 18:41

Re: BMW Divize

Příspěvek od Tiboon »

seriozni dotaz z fora:

kamarad si vyhlidnul pekny bmw 520 a moc ho chce, ale to auto ma velkej problem a to zadni nahon. Ten je nebezbecnej, v zime se musi auto zavirat do garaze a podobne problemy. u bmw je taky moznost x drive 4krat4, ale 4krat4 ma zase zvysenou spotrebu phm.
takze, te k problemu. protoze je do toho modelu zamilovanej, tak zvazujeme upravu. a to koupi 520 a k tomu sehnat xdrive z jineho kusu a instalovat ho do zakoupeneho vozu a odpojit nejakym zpusobem nahon na zadek, aby byla z auta predokolka a melo tim padem idealni jizdni vlastnosti,zvysenou pasivni bezpecnost a nizsi spotrebu nez 4krat4. jak to odpojeni uskutecnit? dekuji

:D
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od Spectral »

Neviděl jsem originální diskuzi/dotaz, ale předpokládám, že je to jen trollení.
:ar!
Odpovědět