BMW Divize
Re: BMW Divize
Mám dotaz k majitelům Z4.
Mám Z4 3,0i SMG roadstera a chtěl bych zabudovat samosvorný diferenciál se zkráceným převodem. Prosím o radu, který konkrétní diferenciál zakoupit (typ, výrobce, případně číslo). Případně prosím odkaz (např. do SZ) prodejce, od kterého jste diferenciál zakoupili a máte s ním dobré zkušenosti.
Předem díky za přesné informace od Vás, kteří samosvorný diferenciál máte zabudovaný v autě.
V tomhle fóru jsem nic konkrétního nenašel.
Mám Z4 3,0i SMG roadstera a chtěl bych zabudovat samosvorný diferenciál se zkráceným převodem. Prosím o radu, který konkrétní diferenciál zakoupit (typ, výrobce, případně číslo). Případně prosím odkaz (např. do SZ) prodejce, od kterého jste diferenciál zakoupili a máte s ním dobré zkušenosti.
Předem díky za přesné informace od Vás, kteří samosvorný diferenciál máte zabudovaný v autě.
V tomhle fóru jsem nic konkrétního nenašel.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: BMW Divize
Jak píše mmira, to v inzerátu není 130i po PJ.
Proč bys auto po něm nechtěl?
Proč bys auto po něm nechtěl?
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
jo, rekl bych, ze tak dva centimetry urcite.
f80 m3 taky muze mit v CR manualni sedacky, sedel jsem jen v elektrikach a taky byly o chlup moc nahore.
f80 m3 taky muze mit v CR manualni sedacky, sedel jsem jen v elektrikach a taky byly o chlup moc nahore.
Re: BMW Divize
@beny:
m4Zlik je e89 30i manuál, z výroby měl final open diff + gear ratio 4.27, dal jsem tam LSD quaife číslo E89300 (3942) koupeno u MK Racing, montáž můj dvorní mechanik Michal, následně sem zkracoval na 5.00 pomocí hill climb custom final gear by Drechsler vč. výstupu na poloosy (Drechsler má jinou přírubu než OEM e89) od MirageMotorsport včetně profi montáže (protože OEM se nic kratšího než 4.27 sehnat nedá).... sakumprdum vč. dépéhá sranda snad za kilodvacet čili kilopade... (ale nelituju ani jediné kačky.....)
m4Zlik je e89 30i manuál, z výroby měl final open diff + gear ratio 4.27, dal jsem tam LSD quaife číslo E89300 (3942) koupeno u MK Racing, montáž můj dvorní mechanik Michal, následně sem zkracoval na 5.00 pomocí hill climb custom final gear by Drechsler vč. výstupu na poloosy (Drechsler má jinou přírubu než OEM e89) od MirageMotorsport včetně profi montáže (protože OEM se nic kratšího než 4.27 sehnat nedá).... sakumprdum vč. dépéhá sranda snad za kilodvacet čili kilopade... (ale nelituju ani jediné kačky.....)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Aby nemenil motorSpectral píše:Jak píše mmira, to v inzerátu není 130i po PJ.
Proč bys auto po něm nechtěl?
Re: BMW Divize
Děkuji za rychlou odpověď.pavproch píše:@beny:
m4Zlik je e89 30i manuál, z výroby měl final open diff + gear ratio 4.27, dal jsem tam LSD quaife číslo E89300 (3942) koupeno u MK Racing, montáž můj dvorní mechanik Michal, následně sem zkracoval na 5.00 pomocí hill climb custom final gear by Drechsler vč. výstupu na poloosy (Drechsler má jinou přírubu než OEM e89) od MirageMotorsport včetně profi montáže (protože OEM se nic kratšího než 4.27 sehnat nedá).... sakumprdum vč. dépéhá sranda snad za kilodvacet čili kilopade... (ale nelituju ani jediné kačky.....)
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: BMW Divize
Spec: Asi jsem srab, ale auto s okruhovou historií mi nepřijde ideální. Ikdyž předpokládám, že pj na servisu nešetřil
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Nekdy me musis svezt, to musis furt jen radit Cena brutal ... Tady beny by mohl skusit sehnat diff z X3 je myslim 3.91 misto jeho 3.46 ...pavproch píše:@beny:
m4Zlik je e89 30i manuál, z výroby měl final open diff + gear ratio 4.27, dal jsem tam LSD quaife číslo E89300 (3942) koupeno u MK Racing, montáž můj dvorní mechanik Michal, následně sem zkracoval na 5.00 pomocí hill climb custom final gear by Drechsler vč. výstupu na poloosy (Drechsler má jinou přírubu než OEM e89) od MirageMotorsport včetně profi montáže (protože OEM se nic kratšího než 4.27 sehnat nedá).... sakumprdum vč. dépéhá sranda snad za kilodvacet čili kilopade... (ale nelituju ani jediné kačky.....)
Re: BMW Divize
Stepan: Já to beru tak, že asi jen minimum stotřicítek jezdilo jenom do Kauflandu a zpátky nebo klidné přesuny po německých dálnicích. Tomu auto téměř vždycky někdo nakládal. A pokud mám volit, jestli to byl nějaký blbeček, který se s autem vytahoval před roštěnkama nebo kamarádama, s výměnama oleje čekal na opakované upomínky palubního PC, zahřátí motoru před zátěží nic, prachy do údržby jen to nejnutnější apod., nebo naopak auto od někoho, jako je PJ, který autu sice taky nakládal (a dost), ale servis a péči tomu auto poskytoval na úrovni, tak volím raději PJ. Navíc, po těch letech už asi moc stotřicítek po prvním majiteli nebude, takže ti to ovlivní i všichni další majitelé a jejich přístup. Nakonec ti (jako vždy) zbude jen porovnávat při koupi skutečný stav auta.
Re: BMW Divize
On by každý chtěl voňavku, kterou někdo šetřil, aby ji následně sám mohl pěkně prasit
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3