VZKAZY

Volné diskuse na libovolná témata...
Odpovědět
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: VZKAZY

Příspěvek od charger »

Taky s tím teď jezdím a je to velmi příjemný stroj, navíc má overboost na 180 kW.

Jinak přidávám se k Arkisovi, taky mi přijde, že všichni jednou extrémně připosraně i v situacích, kdy by nemuseli. Spíš jde asi o to, že lidi nepoznají kdy to klouže a kdy ne, takže jedou buď jako na totálním ledu i na mokré rozsolené silnici, nebo jedou na totálním ledu jako na mokré rozsolené silnici :D
Ain´t nobody got time for that
kosto
Autoškolák
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 19 zář 17:54

Re: VZKAZY

Příspěvek od kosto »

Arkis píše: Jiný kraj, jiný mrav. Dneska jsem měl úplně opačnou zkušenost. Po E50, kde se běžně jezdí 110 a která byla krásně čistá (odhrnutá, osolená a po ledu ani známka), všichni jeli 60-70 ve vláčku, protože lehce sněžilo a na cestách kolem vesnic to klouzalo. Jeden předjetý na mně blikal, že jsem si jej dovolit v takové "kalamitní" situaci předjet a hodil jsem mu trošku prašanu od středové čáry. Normálně bývám já ten s odstupem, ale toto mi připomínalo úplně sváteční řidiče.

Mimochodem chválím silničáře, co se tu silnici opravdu snaží držet průjezdnou. Na 43km 3 odhrnovače/soliče v mém směru +2 v protisměru.
Ja som na tej ceste silniciarov sice nestretol, ale vlacik iduci 70-80 mi tiez vadil, dalo sa tam ist vyrazne rychlejsie (na mna pri predbiehani nikto neblikal, akurat ma dobehlo nejake BMW, ktore sa na mna zacalo tlacit aj na miestach, kde sa nedalo predbiehat). V okoli Uherskeho Hradiste (mimo E50) sa smykalo a boli neodhrnute cesty, tam bola nizsia rychlost naozaj na mieste, priamo na E50 sa ale bez problemov dalo ist okolo 100km/h.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27923
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: VZKAZY

Příspěvek od řidičBOB »

charger píše:Taky s tím teď jezdím a je to velmi příjemný stroj...
Ale jenom pro dva. Vepředu se sedí královsky, ale vzadu je tedy místa tak pro lidi bez nohou :-?? Ale pro mne ideál - já 99% jezdím v autě stejně sám.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
maxie
Autoškolák
Příspěvky: 66
Registrován: ned 11 pro 10:56

Re: VZKAZY

Příspěvek od maxie »

Šestiválec je k nezaplacení... škoda toho prostoru, snad kdyby se dělala verze z delším rozvorem, bylo už bych s ním brázdil cesty.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: VZKAZY

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:data mám zakázaná, synchronizuje to skrz wifi (bezdrát) 1x za 15 minut... jj, taky sem rád, že to má výdrž
Ešče "chlubící" dodatek (nebo je to spíš na Dr. Chocholouška? :D ): chytrý mobil mám už asi měsíc a ještě sem na něm vůbec nespustil infernet (jako myslím prohlížeč) a nehodlám na tom nic měnit :ymhug:

PS: synchronizuje to enam (doufám) emila... :p
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: VZKAZY

Příspěvek od ctrl_j »

řidičBOB píše:
charger píše:Taky s tím teď jezdím a je to velmi příjemný stroj...
Ale jenom pro dva. Vepředu se sedí královsky, ale vzadu je tedy místa tak pro lidi bez nohou :-?? Ale pro mne ideál - já 99% jezdím v autě stejně sám.
Bohuzel konkurence jako Navara, HiLux, L200, Ranger je na tom uplne stejne. Snad nejhorsi je to v tom Nissanu, kde chteli nahnat vysku nad hlavou a sedadla jsou utopene dole, takze mas kolena pomale na urovni hrudniku.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: VZKAZY

Příspěvek od Stepan »

A k čemu je dobré mít nějak extrémně místa nad hlavou? Však když se tam vejdu a nesedím tam jak v X6 vzadu s hlavou naštorc, tak je mi to jedno, ny? :(
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: VZKAZY

Příspěvek od ctrl_j »

Protoze kdyz budes chtit vyuzivat schopnosti a prednosti takoveho auta, tak budes vzadu tou hlavou bubnovat do strechy. To se tyka samozrejme postav 185+ cm. Pruser je v tom, ze tam tim blbym posedem ani zadna extra misto nenahnali.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27923
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: VZKAZY

Příspěvek od řidičBOB »

přesně tak...v terénu budeš mít otlučenou hlavu a rány do hlavy = zabíjení buněk = zblbnutí :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27923
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: VZKAZY

Příspěvek od řidičBOB »

Sednu ráno do auta a mluvka ŘSD v rádiu povídá, jak je veškerá technika v terénu. Tak mé srdce zaplesalo radostí, jak se fajn pojede.
V Mor. Třebové jsem zjistil, že za celou cestu jsem nepotkal jedinej sypač a silnice podle toho také vypadala :-(
Takže vzkaz: stačí, že lžou politici. V ŘSD by jste se na to fakt mohli vysrat! Tedy na to lhaní, ne na práci.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět