Gallardo za cenu lepsiho Superba
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Dej pak vědět kolik času zabralo hledání na netu. To zabere asi víc jak oprava samotná Jinak nabídka výroby platí a neni to žádná fušeřina - už jsme dělali díly na Harleye, Buel... a ty Američani - závity atd. Mazec. Tak držím palce.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Ahoj, Ted jsem narazil na tvuj projekt Super, držím ti palce a veřím že to zvládneš do zdárneho konce... Vše nej do noveho roku.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Velký respekt.
A ještě větší závist.
Snad jen nezapomeňte na to, že v životě jsou nejdůležitější mezilidské vztahy - mnohem důležitější než všechny Lamba světa.
Zdar a sílu!
A ještě větší závist.
Snad jen nezapomeňte na to, že v životě jsou nejdůležitější mezilidské vztahy - mnohem důležitější než všechny Lamba světa.
Zdar a sílu!
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
To Omina: ano, hledani, premysleni, metoda pokus-omyl a pripravne prace na kazdou operaci zabiraji daleko vice casu, nez vlastni montaz, ta je srovnatelna z jakymkoliv jinym autem, nejde o nic specialniho. Nevedu si zadne statistiky (jen financni), ale uz na tom delam 2 mesice a jeste tak 2 budu.
To: Kali: dekuji a napodobne
To: Lachende Bestien: nezavid, neni co, radeji premyslej, jak to taky udelat. Neboj, mi to nijak mozek nezatemnilo, je to projekt jako kazdy jiny. Ted jsem mel volno, tak jsem si nasel chvilku na blizke a trosku nezistne pomohl kamosovi, co ma takovy divny veteran (Renault Caravelle), spravil jsem mu motor, ktery mu od srpna strilel do vyfuku, byl ztoho cely spatny, tak to ma ode me jako novorocni darek. Proste jsem jen vymenil kondik na rozdelovaci a vycistil a seridil karburator. Mel v ocich takovou radost, jako male deti, kdyz jim neco da Mikulas.
To: Kali: dekuji a napodobne
To: Lachende Bestien: nezavid, neni co, radeji premyslej, jak to taky udelat. Neboj, mi to nijak mozek nezatemnilo, je to projekt jako kazdy jiny. Ted jsem mel volno, tak jsem si nasel chvilku na blizke a trosku nezistne pomohl kamosovi, co ma takovy divny veteran (Renault Caravelle), spravil jsem mu motor, ktery mu od srpna strilel do vyfuku, byl ztoho cely spatny, tak to ma ode me jako novorocni darek. Proste jsem jen vymenil kondik na rozdelovaci a vycistil a seridil karburator. Mel v ocich takovou radost, jako male deti, kdyz jim neco da Mikulas.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
o tom jsem nikdy neslyšel, nikdy neviděl ... zajímavé vozítko. 117000ks vyrobeno, předpokládám, že se jich moc nedochovalo.Lamboman píše: kamosovi, co ma takovy divny veteran (Renault Caravelle)
jo, to je ten důvod, proč my velcí kluci potřebujeme velké hračkyLamboman píše:Mel v ocich takovou radost, jako male deti, kdyz jim neco da Mikulas.
Volvo S60 2.4T
VW T2
VW T2
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
jo jo presne tak, ja taky potrebuju velkou hracku.
S tim veteranem jsem se jenom vratil do mych skolnich let, chtel jsem si dokazat, ze jsem jeste nezapomel dobu, kdyz jsem spravoval skutry a male motorky, spinavy az za usima, s mastnym hadrem a se sroubovakem na serizovani volnobehu a bohatosti smesi poslechem u jednokomorovych karburatoru.... ale jeste jsem to nezapomel. Byly to krasne casy, casto menit vydrene pistni krouzky na dvoutaktech.
Na zdi jsem mel obrazky z autama, jen namatkou: Lamborghini Countach (me kultovni auto, jelo to 315km/h uz nekdy v roce 1974, kdyz jsem mel 4 roky!. Pak Mercedes 190E 2.5-16 Evolution, Audi Quattro S1, Lancii Delta HT Integrale, ach jo, jeste dneska zamacknu slzu. U toho Countache, dodnes nechapu. Napr. ze meli pneumatiky, ktere vydrzely takovou rychlost. To dneska vetsina gum neumi a konci nekde na W (270km/h) a ani to neni bezny rychlostni koeficient. Na Gallardu mam 19" gumy Pirelli P Zero (Y) (=nad 300km/h) a kdyz jsem se rozhlizel, tak na trhu jich teda moc neni. À le italove si takove debilni otazky nekladli a auto udelali.
Dneska sam nevim, jestli bych si treba jeste troufnul na mem 5.2L V10 vymenit pistni krouzky, nebo udelat cely motor (ale po dukladne priprave a zvazeni asi jo).
Ale ti mladi mechanici, co jsou dneska po servisech a i v autorizovanych, ti uz neumi vubec nic, jen napichnout auto na diagnostiku a pak menit dily podle VIN. A to jeste obcas nechapou, ze jim to treba nekomunikuje ... Nikdo uz nepremysli, proc to nejede jak ma, ze obcas staci vymenit kondik za 50 korun. Jenze na tom by nic nevydelali, a servisy nejsou na to, aby neco opravili, ale proto, aby vydelali penize svemu majiteli.
S tim veteranem jsem se jenom vratil do mych skolnich let, chtel jsem si dokazat, ze jsem jeste nezapomel dobu, kdyz jsem spravoval skutry a male motorky, spinavy az za usima, s mastnym hadrem a se sroubovakem na serizovani volnobehu a bohatosti smesi poslechem u jednokomorovych karburatoru.... ale jeste jsem to nezapomel. Byly to krasne casy, casto menit vydrene pistni krouzky na dvoutaktech.
Na zdi jsem mel obrazky z autama, jen namatkou: Lamborghini Countach (me kultovni auto, jelo to 315km/h uz nekdy v roce 1974, kdyz jsem mel 4 roky!. Pak Mercedes 190E 2.5-16 Evolution, Audi Quattro S1, Lancii Delta HT Integrale, ach jo, jeste dneska zamacknu slzu. U toho Countache, dodnes nechapu. Napr. ze meli pneumatiky, ktere vydrzely takovou rychlost. To dneska vetsina gum neumi a konci nekde na W (270km/h) a ani to neni bezny rychlostni koeficient. Na Gallardu mam 19" gumy Pirelli P Zero (Y) (=nad 300km/h) a kdyz jsem se rozhlizel, tak na trhu jich teda moc neni. À le italove si takove debilni otazky nekladli a auto udelali.
Dneska sam nevim, jestli bych si treba jeste troufnul na mem 5.2L V10 vymenit pistni krouzky, nebo udelat cely motor (ale po dukladne priprave a zvazeni asi jo).
Ale ti mladi mechanici, co jsou dneska po servisech a i v autorizovanych, ti uz neumi vubec nic, jen napichnout auto na diagnostiku a pak menit dily podle VIN. A to jeste obcas nechapou, ze jim to treba nekomunikuje ... Nikdo uz nepremysli, proc to nejede jak ma, ze obcas staci vymenit kondik za 50 korun. Jenze na tom by nic nevydelali, a servisy nejsou na to, aby neco opravili, ale proto, aby vydelali penize svemu majiteli.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Ono je to logické...každý chce na auto slevu a to ještě ani nevejde do autosalonu. A vydělávat se nějak musí - takže zbývá už jenom servis. Ale není to ve všech servisech tak špatné. Osobně nemám rád ty velké, kde se člověk nedostane dál než za recepci. Rád se na opravu podívám, případně to proberu se "svým" mechanikem. V mém servisu se mi o auta stará už hezkou řádku let dva mechanici - jeden je na elektroniku a druhý na mechanické věci.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
"nezáviď, není co..." Tady si dovolím osobně nesouhlasit. I když respekt nad závistí vítězí, v tomhle jsem se vyjádřil nesprávně, přiznání závisti mi aspoň částečně pomáhá zmírnit dopad temných myšlenek ze závisti - a z nepřiznané o to více - vycházejících.
"...přemýšlej, jak to udělat." Obojí mimo sféru mé působnosti. *Higher brain function devices contain corrupted data. Please try again later. Possibly wait for next incarnation. Beep.*
Jsem si nedokázal ani sám servisovat Š 125 těžce vytuněnou motorem s Favorita.
Jinak v Gallardu jsem se v minulosti něco najezdil.... V Need For Speedech....
V našem sdíleném "reálném" časoprostoru jsem jednu dobu provozoval 103kw Lancii Deltu 1.6 HF turbo z 89', sice jen přední náhon (na sněhu/ledu bylo třeba řadit než sepnulo turbo, jinak se s mírnou nadsázkou jelo rovně téměř bez ohledu na pozici volantu), ale vzpomínky zůstaly převážně pozitivní, i známí se občas rádi svezli.
Humorně například působilo takové přesednutí z Delty do tehdy poměrně hodně rozšířené Felicie a zpět. Hned si člověk uvědomil, jaký skvost řídí, byť se trestuhodně rychle řítil do stadia polovraku až vraku (drobnou kolizí s paličatě neústupným stromem počínaje a nedostatečnou údržbou/investicemi konče).
Nicméně jezdit si v čr jen tak v Gallardu, to by takhle nešlo (internacionální gangy zlodějů; závistí zelenající důchodci, brumlající si jeduplná zaklínadla nesouc si cestou necestou zelenající slevněný gothaj ze země nákupů; ultramagnet na horlivé fízlušníky - mistry mozkového myšlení - plnící plán vybraných pokut na 150 %, i kdyby fotra věšeli...).
Já neovládat bojová umění a nemít palnou zbraň proklatě nízko u gatí, ani bych si snad s podobnou károu netroufl vyjet, natož to kdekoli na veřejnosti bez spolehlivého dozoru zaparkovat.
Až si třeba dáte sraz z místní "sebrankou", uvidíte nakolik se jim podaří skrýt potenciálně zelenající líce.
Prostě mě už fakt čím dál tím víc sere, jak vidím všude mnohem schopnější jedince. Asi to tady přestanu číst, abych se z toho nezhroutil.
I když takové několikaměsíční prázdniny v široko daleko vyhlášeném lázeňském středisku v Praze Bohnicích by mi určitě bodly.
Tak mnoho zasloužených úspěchů při ne právě jednoduché kompletaci vaší vyvolené hračky pro dospělé.
"...přemýšlej, jak to udělat." Obojí mimo sféru mé působnosti. *Higher brain function devices contain corrupted data. Please try again later. Possibly wait for next incarnation. Beep.*
Jsem si nedokázal ani sám servisovat Š 125 těžce vytuněnou motorem s Favorita.
Jinak v Gallardu jsem se v minulosti něco najezdil.... V Need For Speedech....
V našem sdíleném "reálném" časoprostoru jsem jednu dobu provozoval 103kw Lancii Deltu 1.6 HF turbo z 89', sice jen přední náhon (na sněhu/ledu bylo třeba řadit než sepnulo turbo, jinak se s mírnou nadsázkou jelo rovně téměř bez ohledu na pozici volantu), ale vzpomínky zůstaly převážně pozitivní, i známí se občas rádi svezli.
Humorně například působilo takové přesednutí z Delty do tehdy poměrně hodně rozšířené Felicie a zpět. Hned si člověk uvědomil, jaký skvost řídí, byť se trestuhodně rychle řítil do stadia polovraku až vraku (drobnou kolizí s paličatě neústupným stromem počínaje a nedostatečnou údržbou/investicemi konče).
Nicméně jezdit si v čr jen tak v Gallardu, to by takhle nešlo (internacionální gangy zlodějů; závistí zelenající důchodci, brumlající si jeduplná zaklínadla nesouc si cestou necestou zelenající slevněný gothaj ze země nákupů; ultramagnet na horlivé fízlušníky - mistry mozkového myšlení - plnící plán vybraných pokut na 150 %, i kdyby fotra věšeli...).
Já neovládat bojová umění a nemít palnou zbraň proklatě nízko u gatí, ani bych si snad s podobnou károu netroufl vyjet, natož to kdekoli na veřejnosti bez spolehlivého dozoru zaparkovat.
Až si třeba dáte sraz z místní "sebrankou", uvidíte nakolik se jim podaří skrýt potenciálně zelenající líce.
Prostě mě už fakt čím dál tím víc sere, jak vidím všude mnohem schopnější jedince. Asi to tady přestanu číst, abych se z toho nezhroutil.
I když takové několikaměsíční prázdniny v široko daleko vyhlášeném lázeňském středisku v Praze Bohnicích by mi určitě bodly.
Tak mnoho zasloužených úspěchů při ne právě jednoduché kompletaci vaší vyvolené hračky pro dospělé.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
moje první auto byla Š120 v roce 2002. Že prý si na tom opravím ledasco sám a hlavně je všude dostatek mechaniků. Ten olítaný vergl se rozpadal pod mojí závodní nohou prakticky imrvére. Za 3 roky vlastnictví jsem "udělal" tři motory. Naštěstí se mi vždycky povedlo koupit funkční za flašku ferneta a za druhou flašku si to nechat vyměnit. Jediné, co jsem na tom autě zvládal oservisovat, byla výměna oleje a filtru. Nic víc.Lachende Bestien píše:Jsem si nedokázal ani sám servisovat Š 125 těžce vytuněnou motorem s Favorita.
Prostě mě už fakt čím dál tím víc sere, jak vidím všude mnohem schopnější jedince. Asi to tady přestanu číst, abych se z toho nezhroutil.
Pak jsem si koupil Opel Astra F 1.6 8V. Nezničitelný motor. Přesto jsem zničil dva První vylágrovaný na klice. Sehnal jsem jiný motor a začal shánět servis, co mi to swapne. Všechny nabídky byly kolem 10-20t Kč. Tak jsem jeden víkend sednul k mrtvému autu, hlavou se mi honily myšlenky "ty jsi de.il, to bylo pořád hééén vole hééén, teď fňukáš, prachy nemáš, vymysli co s tím". Koukám na ten "nový" motor a tak jsem si uvědomil, že je tam vlastně na 5 šroubech, vedou k němu 4 hadice a 3 konektory. Tak za co sakra chtějí 20t Kč? Tak volám do dalšího servisu, a když mi řekl zase nesmysl cifru, tak mu povídám, že to drží na 5 šroubech, 4 hadicích a 3 konektorech, tak za co 20t Kč? Pán mi odpověděl něco, co mi změnilo život - TAK SI TO VYMĚŇTE SÁM, KDYŽ JSTE TAK CHYTRÝ.
Tím mě vytočil tak, že jsem si domluvil pomocníky (dědu - kováře a tátu - elektrikáře) a o víkend jsme ten motor vyměnili a to bez pořádného vybavení. Když tenhle motor po 100t km mé krutovlády znovu lehl (tentokráte praskl píst ve 160km/h na dálnici), tak už jsem si troufl ho opravit sám. Z toho předchozího motoru jsem vytáhl ojnici s pístem a prostě to vyměnil. Asi to nebylo jak podle příruček, ale fungovalo to dalších 100t km než to po vlastní ose dojelo na ekolikvidaci.
Pak jsem si koupil Volvo C70 T5 a to už jsem si servisoval sám. Jednou jsem na to nechal sáhnout servis a ti zkazili, co mohli. Třeba stahovačku okna, která se na vrakovištích nedá sehnat (v ČR bylo registrováno 90ks tohoto modelu - tedy méně jak třeba Lamborghini) a nová za ranec. Repasoval jsem jí s pomocí mého dědy.
A vyústilo to až do stavu, kdy jsem si koupil veterána a dávám si jej postupně sám dohromady a to včetně generálky motoru a převodovky.
Takže žádné neznám, neumím, nejde. Ale jde. Jde to pomalu, častokrát jsem za idiota, když se ptám automechaniků na triviality, ale věřím, že to dám dohromady.
A k tomu že vídáš kolem úspěšnější jedince. Chce se to naučit jedno slovo. A tím slovem je " JÁ ". JÁ to chci, JÁ to dokážu, JÁ na to mám, JÁ se mám dobře ... a pak ti ty úspěšnější budou do jisté míry ukradení, maximálně tě budou motivovat. Že to zní sobecky? Jenže takový je reálný svět. Svou nesobeckost pak můžeš projevovat podobně jako Lambomen - pomocí méně schopným bližním.
PS: profesí jsem špatně placený "ajťák".
Volvo S60 2.4T
VW T2
VW T2
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Countache jsem měl na ploše v PC (to víš ajťák), na zdi mi visel jiný skvost - Ferrari F40. A tahač od Peterbiltu.Lamboman píše: Na zdi jsem mel obrazky z autama, jen namatkou: Lamborghini Countach (me kultovni auto, jelo to 315km/h uz nekdy v roce 1974, kdyz jsem mel 4 roky!. Pak Mercedes 190E 2.5-16 Evolution, Audi Quattro S1, Lancii Delta HT Integrale, ach jo, jeste dneska zamacknu slzu. U toho Countache, dodnes nechapu. Napr. ze meli pneumatiky, ktere vydrzely takovou rychlost. To dneska vetsina gum neumi a konci nekde na W (270km/h) a ani to neni bezny rychlostni koeficient. Na Gallardu mam 19" gumy Pirelli P Zero (Y) (=nad 300km/h) a kdyz jsem se rozhlizel, tak na trhu jich teda moc neni. À le italove si takove debilni otazky nekladli a auto udelali.
S těma pneu máš recht. Když si člověk uvědomí na čem tenkrát jezdili, na čem se překonávali rekordy. Respekt k tehdejším testovacím jezdcům a závodníkům.
A jedna taková příhoda - na STK mě chtěli vyhodit za pneu se špatným rychlostním indexem. Měl jsem "ZR", tedy nad 300, v techničáku Y (do 300). Prý nikdy takové pneu neviděl. Nechápal na co potřebuju tak rychlé gumy. Ještě více nechápal, že nějaké Volvo dokáže jet 260.
já si myslím, že na té výměně nic nebude, pokud by nebyl poškozený blok. U toho nevím, jestli má vložky, nebo jen napařovanou nějakou vrstvu tvrdokovu ... a vlastně ani jestli by Lambo dodalo nějaký repas set.Dneska sam nevim, jestli bych si treba jeste troufnul na mem 5.2L V10 vymenit pistni krouzky, nebo udelat cely motor (ale po dukladne priprave a zvazeni asi jo).
Ale ti mladi mechanici, co jsou dneska po servisech a i v autorizovanych, ti uz neumi vubec nic, jen napichnout auto na diagnostiku a pak menit dily podle VIN. A to jeste obcas nechapou, ze jim to treba nekomunikuje ... Nikdo uz nepremysli, proc to nejede jak ma, ze obcas staci vymenit kondik za 50 korun. Jenze na tom by nic nevydelali, a servisy nejsou na to, aby neco opravili, ale proto, aby vydelali penize svemu majiteli.
K těm autorizákům ... kdyby alespoň uměli tu věc kvalitně vyměnit. Ale kolikrát ani to neumí. Po odjezdu z autorizáku mi třeba upadl stabilizátor - zapomněli dát závlačky. Známému zničili motor, protože "něco" asi spadlo do sání a protože by ověřování trvalo moc dlouho, tak to nechali na majiteli. Ano, byla to matička, která následně okousala ventily, píst, hlavu i válec. Neopravitelné. Už se mi i stalo, že mi servisák řekl "můžete jet, máte to hotové" ... kdybych si nevšiml pohozených matic pod autem, tak bych neodjel ani ze zvedáku, protože by mi upadly nepřišroubovaná kola. Na služebáku jsem zažil i obráceně namontovanou brzdovou destičku. Přelitý olej nad rysku už beru jako standard. A chtít po nich najít příčinu závady
Volvo S60 2.4T
VW T2
VW T2