Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
A preco nie? Ja jazdim denne v kombiku co ma NS za 7:50 daco a slabsie auto uz by som nechcel.
Cupra ST 265 manual (2016), Lancer 1.8mivec (2010)
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Me moc ne, NS je specificka, takova miata tam shori jako papir a pojede ji nejspis i octavka v sazometu, ktera ale rozhodne neni zajimavejsi povoz.M.Z. píše:U auta pro denní ježdění, je pro mě osobně nejzajímavější výsledek na NS.
Navic automobilky ty auta dost upravuji, kazdy auto ridi nekdo jiny ...
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
No promiň ??? Ale jako jo shoří v místech kde je potřeba výkon, v technických pasážích se ale přes ní budou těžko dostávat i násobně výkonnější auta .Vrooom píše:... takova miata tam shori jako papir a pojede ji nejspis i octavka v sazometu, ...
btw: ještě k M4GTS - líbilo se mi jak M4GTS hodnotil Clarkson: "evidentně tolik snahy, ale prostě všechno špatně".
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
A uz jsi nekdy jel s Miatou na NS? Ja tedy ano a zadna Octavie me nepojela, urcite proto, ze tam nebyla....Vrooom píše:Me moc ne, NS je specificka, takova miata tam shori jako papir a pojede ji nejspis i octavka v sazometu, ktera ale rozhodne neni zajimavejsi povoz.M.Z. píše:U auta pro denní ježdění, je pro mě osobně nejzajímavější výsledek na NS.
Navic automobilky ty auta dost upravuji, kazdy auto ridi nekdo jiny ...
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Však tos měl taky štěstí, jinak bys jel dom s rakovinou, jak by tě oprasila.
Wroom má NS dokonale najetou na simulátoru
Wroom má NS dokonale najetou na simulátoru
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Tak tak i z te hry je poznat, ze je lepsi miatu vytahnout na okresky kde se jede 1,2,3 nez na NS kde to je 3,4,5 ...
Jj je to zvlastni auto, jestli si bmw neuskodilo nastavitelnyma tlumicema, nekde nekdo psal ze v UK byla dve testovaci auta, kazdy jinak nastaveny a pry diametralne odlisny pocit, jedno des (sedy), druhy pry senzacni (bily).jarka píše:No promiň ??? Ale jako jo shoří v místech kde je potřeba výkon, v technických pasážích se ale přes ní budou těžko dostávat i násobně výkonnější auta .Vrooom píše:... takova miata tam shori jako papir a pojede ji nejspis i octavka v sazometu, ...
btw: ještě k M4GTS - líbilo se mi jak M4GTS hodnotil Clarkson: "evidentně tolik snahy, ale prostě všechno špatně".
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Ja tam teda ziadny zasadnejsi rozdiel v casoch nevidim. Urcite by som si nedovolil tvrdit ze je gt350 lepsie auto. Lacnejsi urcite.Vrooom píše:Tady to pisou911T píše:Predpokladam ze to tvrdi nejaky amik na youtube.Vrooom píše:mustanga GT350, ktery si dava k snidani high tech M4 GTS..
http://fastestlaps.com/comparisons/1e1au1j27ost
snehulak: ee, jen pouceni nedelat prvni zimni klouzani v mistech kde je kam spadnout
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Pochybujem ze mas auto na semislikoch, vyhadzane a upravene tovarnou. Ale takych 8:20 je v seriovom stave celkom realnych.Xaltotun píše:A preco nie? Ja jazdim denne v kombiku co ma NS za 7:50 daco a slabsie auto uz by som nechcel.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
To tomu odpovidaM.Z. píše:Však tos měl taky štěstí, jinak bys jel dom s rakovinou, jak by tě oprasila.
Wroom má NS dokonale najetou na simulátoru
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Vždyť má pravdu. Miatu tam pojede i ten dvoupatrový Neoplan, co si občas splete odbočku a nechtěně tam zajede. NDčko nevyjímaje.. Jinak vše nej do nového roku vy tajtrlíci
Autobus a malé veselé autíčko