Gallardo za cenu lepsiho Superba
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
taky mam vzdycky nepopsatelnou radost, kdyz se mi podari sehnat nejaky dil levne. Naposledy se mi zadarilo treba LP svetlo, nebo ten dvojity stirac.
jinak je jasne, ze auto co 8 roku, 20 000km, porad bylo garazovane, v zime nikdy nevyjelo, nemuze byt rezave, nebo moc spinave. Nektere veci jsou doslova jako kdyby vcera vyjeli z fabriky, je to radost na tom neco delat.Drzim ti palce, at to pres vsechny prekazky dotahnes do konce v nejake realne lhute.
jinak je jasne, ze auto co 8 roku, 20 000km, porad bylo garazovane, v zime nikdy nevyjelo, nemuze byt rezave, nebo moc spinave. Nektere veci jsou doslova jako kdyby vcera vyjeli z fabriky, je to radost na tom neco delat.Drzim ti palce, at to pres vsechny prekazky dotahnes do konce v nejake realne lhute.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Tj vcetne posty? Si dokazu predstavit, ze posta pri shaneni veci z celeho sveta nebude uplne zanedbatelna polozka.Lamboman píše:pokud dobre pocitam, tak jsem zatim utratil 6800EUR.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
no tak na halir presne to zase nesleduju, ale neco to stoji, to jo.
Treba dopoledne mi prislo dvojite stiraci rameno ze Sakramenta (Kalifornie), stalo 210USD, Shipping 10USD a doplacel jsem necelou tisicovku (korun) za clo. Ono totiz to obcas vyhmatnou celnici, je to pry jako v loterii...
stirace potrebuju komplet, vypadat to ma takto:
teoreticky takto
a prakticky takto
protoze za komplet chteli uplne nerealne penize (kolen 1500USD), resim to takto:
koupil jsem jen ten nejslozitejsi dil - to dvojite rameno, ktere kona dost slozity pohyb a zajistuje ciste sklo pred ridicem i pri vysokych rychlostech
To druhe rameno (cislo 7) je jednoduche a nechal jsem ho vyrobit z ramena Audi A8, ktere je velmi podobne ("vyroba" spocivala pouze v ohybu.
Tisicihrany jsou klasicke koncernove VW/Audi.
No a vlastni raminka (cislo 8) pasuji treba s Volva (jsou to 460mm dlouhe, obe symetricke) a s T konektorem. Docela bezne k dostani za par korun.
No a sroubky a krytky opet stara znama Audi A4 (nebo nejaky Golf)
jeste musim koupit nadobky, oba motorky (na okno a svetla) a trysky svetel, ale vse zase pasuje z Audi R8, budu brat asi tady tento z PL, za par drobnych http://allegro.pl/gallardo-audi-r8-zbio ... 86657.html
jo a nasel jsem i slusne predni brzdy, uplne nove, vcetne desek. Navic jsem od nich uz i neco bral: http://allegro.pl/lamborghini-gallardo- ... 46848.html
a mam i airbag ridice s logem. Drive jsem mel jen Audi...
http://allegro.pl/airbag-lamborghini-ga ... 85977.html
Treba dopoledne mi prislo dvojite stiraci rameno ze Sakramenta (Kalifornie), stalo 210USD, Shipping 10USD a doplacel jsem necelou tisicovku (korun) za clo. Ono totiz to obcas vyhmatnou celnici, je to pry jako v loterii...
stirace potrebuju komplet, vypadat to ma takto:
teoreticky takto
a prakticky takto
protoze za komplet chteli uplne nerealne penize (kolen 1500USD), resim to takto:
koupil jsem jen ten nejslozitejsi dil - to dvojite rameno, ktere kona dost slozity pohyb a zajistuje ciste sklo pred ridicem i pri vysokych rychlostech
To druhe rameno (cislo 7) je jednoduche a nechal jsem ho vyrobit z ramena Audi A8, ktere je velmi podobne ("vyroba" spocivala pouze v ohybu.
Tisicihrany jsou klasicke koncernove VW/Audi.
No a vlastni raminka (cislo 8) pasuji treba s Volva (jsou to 460mm dlouhe, obe symetricke) a s T konektorem. Docela bezne k dostani za par korun.
No a sroubky a krytky opet stara znama Audi A4 (nebo nejaky Golf)
jeste musim koupit nadobky, oba motorky (na okno a svetla) a trysky svetel, ale vse zase pasuje z Audi R8, budu brat asi tady tento z PL, za par drobnych http://allegro.pl/gallardo-audi-r8-zbio ... 86657.html
jo a nasel jsem i slusne predni brzdy, uplne nove, vcetne desek. Navic jsem od nich uz i neco bral: http://allegro.pl/lamborghini-gallardo- ... 46848.html
a mam i airbag ridice s logem. Drive jsem mel jen Audi...
http://allegro.pl/airbag-lamborghini-ga ... 85977.html
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Jak to tak sleduji, jen mne napadá otázka, jestli si fakt budeš užívat jízdu v supersportu, které bylo rozstřelené na atomy. Já bych se v tom rychlé a ostré jízdy tedy bál. Něco jako na bourané motorce...
Ale jinak slušná práce a odvaha! To smekám.
Ale jinak slušná práce a odvaha! To smekám.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
řidičBOB píše:Jak to tak sleduji, jen mne napadá otázka, jestli si fakt budeš užívat jízdu v supersportu, které bylo rozstřelené na atomy. Já bych se v tom rychlé a ostré jízdy tedy bál. Něco jako na bourané motorce...
Ale jinak slušná práce a odvaha! To smekám.
za poklonu samozrejme dukuji, ale zalezi, cemu rikas "rozstřelené na atomy".
Ja jsem fotky z nehody videl a auto udelalo hodiny na mokre vozovce cca pri 130km/h (pri prudke akceleraci pri najezdu na rychlostni silnici), ridic dostal smyk, ktery nezvladl (a zrejme mu nepomohl ani stabilizacni system, anebo spis chtel frajerit a mel ho vypnuty...) a bouchl predkem a pak zadkem do svodidel, zaroven PZ kolo smykem "zakoplo" o rantl u svodidel (ale ne moc). Predek byl teda rozbity dost a je tam cely novy pomocny ram a vsechno nove az po predni sloupky. Zadek byl tukly jen velmi lehce (promackla vyztuha narazniku je na fotce a ohnuta kost torzni tyce). Vzadu, kde je motor a vsechny zivotne dulezite organy (prevodovka, chladice oleju...apod.), tak nebyla zadna skoda.
Vpredu je kufr jak u stodvacitky, brzdovy posilovac, chladice apod., to vse je nove (nebo spise vyrezane z jineho Lamba). V interieru bouchl airbag volantu a bocni airbag u ridice a pyrotechnicky napinac pasu. Toto vse je ted nove, akorat musim nechat "prebit" jejich ridici jednotky.
Airbag spolujezdce, jeho pas, ani bocni nebouchl, protoze na sedacce nikdo nesedel (je v ni cidlo). Takze to zase nebylo tak hrozne a karosarskou opravu provedla karosarna, neni to zadny domaci bastl, dival jsem se na svary a jsou hezky provedene. A geometrii jsem meril a je dobra, jak ram (je v tolerancich), tak kola stoji jak maji ale jeste ji stejne budu delat, az to bude cele smontovane.
Tak si myslim, ze by nemel byt problem ani nad 300km/h ale neboj, budu to zajizdet opatrne, zkusenosti z rychlyma autama mam a tady technicky duvod k obavam fakt neni.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Uvazujem nad tym ked to bolo takto rozstrelene, oplatilo sa mu to opravit a potom predat za 30 000e? Predpokladam ze poistene to nebolo ked to neopravil autorizak nakomplet.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
no tak podle toho co vim ja, tak to pojistene nemel. Nechal po nehode opravit karu (mel vlastni maly servis, byl to velkopodikatel, jen na svem parkovisti mel asi 200 dodavek...) a pak se mu naskytla prilezitost jineho Gallarda (Superleggera 570) ze statu. Mel jeste i jina auta, na rampe, kdyz jsem tam prisel tak se mu treba valela Panamera turbo...No a tak vzal veci ze sveho a prestavel ji na EU verzi, nektere dalsi veci prodal a to puvodni prodal jako nekompletni me s balikem demontovanych dilu urcenych k prodeji a nepotrebne na to se kterym ted jezdi.
ta nehoda se stala podobne, jako to zlute Gallardo (v poradi druha nehoda) na tomto videu: https://www.youtube.com/watch?v=ajV7qx2rW68 ale v nizsi rychlosti.
jinak jsem si objevil super e-Shop. Maji to litevci a maji temer vsechno, co potrebuju k dokonceni.Darce je Spyder LP560-4. Hlavne me zajimaji ty ruzne drzaky (treba mam chladice, ale nemuzu je pripevnit k ramu...), pak ty ruzne hadice a hadicky na vodu, klimu a servo, to je dar z nebes. Ted sepisuji seznam a rikali, ze mi daji nejakou mnozstevni slevu, tak se uvidi, ale hlavne, ze to je. Mozna se k nim i rovnou rozjedu.
http://stores.ebay.co.uk/bency-INC/_i.h ... 513&_pgn=3
ta nehoda se stala podobne, jako to zlute Gallardo (v poradi druha nehoda) na tomto videu: https://www.youtube.com/watch?v=ajV7qx2rW68 ale v nizsi rychlosti.
jinak jsem si objevil super e-Shop. Maji to litevci a maji temer vsechno, co potrebuju k dokonceni.Darce je Spyder LP560-4. Hlavne me zajimaji ty ruzne drzaky (treba mam chladice, ale nemuzu je pripevnit k ramu...), pak ty ruzne hadice a hadicky na vodu, klimu a servo, to je dar z nebes. Ted sepisuji seznam a rikali, ze mi daji nejakou mnozstevni slevu, tak se uvidi, ale hlavne, ze to je. Mozna se k nim i rovnou rozjedu.
http://stores.ebay.co.uk/bency-INC/_i.h ... 513&_pgn=3
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Zdravím pánové, Lambovi držím palce. Nalezání kostlivců bude asi prekérka . Kdyby bylo potřeba, nabízím cnc výrobu potřebných dílů z různých materiálů (za cenu materialu-je to pro dobrou věc ) Pošli kdyžtak výkres nebo poškozený díl a nějak to sfouknem.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 24 bře 09:32
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Drzim palce!!! (+ pisu sem taky proto ze nevim kde presne se zapina notifikace na nove prispevky )
btw je pro me fascinujici, ze prestoze techto aut je v podstate asi dost malo, tak kolik se toho da sehnat z jinych rozstrelenych kusu. koukal jsem treba na YT kde myslim ChrisFix (nebo jak si rika) koupil k Jaguaru dalsiho na organy a ja si rikal jake to je stesti ze zrovna sehnal stejneho, ktery mel ZROVNA nefunkcni ty dily co nepotreboval; ale jak jsem to tady procetl tak to skoro vypada ze nekteri to stejne delaji i s podstatne vzacnejsima autama i kdyz je asi fakt ze kdybych mel rozbite Lambo tak spis dam na eBay kazdy sroubek nez kdyby to byla rozstrelena oktavka.
a na zaver – doufam, ze jak to bude hotove, ze se mu dostane nejaky poradny detailing!
btw je pro me fascinujici, ze prestoze techto aut je v podstate asi dost malo, tak kolik se toho da sehnat z jinych rozstrelenych kusu. koukal jsem treba na YT kde myslim ChrisFix (nebo jak si rika) koupil k Jaguaru dalsiho na organy a ja si rikal jake to je stesti ze zrovna sehnal stejneho, ktery mel ZROVNA nefunkcni ty dily co nepotreboval; ale jak jsem to tady procetl tak to skoro vypada ze nekteri to stejne delaji i s podstatne vzacnejsima autama i kdyz je asi fakt ze kdybych mel rozbite Lambo tak spis dam na eBay kazdy sroubek nez kdyby to byla rozstrelena oktavka.
a na zaver – doufam, ze jak to bude hotove, ze se mu dostane nejaky poradny detailing!
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Dekuji za drzeni palcu a Ominovi za nabidku na ucinnou pomoc.
Kdyz jsem do tohodle "projektu" sel, ridil jsem se touto selskou uvahou (ktera se mi denne potvrzuje): Gallard bylo vyrobeno od roku 2003 do 2008 pres 7000 kusu a stejne tak pro phase II (muj pripad) 2008 az 2013. Tzn. pres 14 000 aut. Protoze je to velmi rychle vozidlo, predpokladal jsem tak 1 az 3% zniceni nehodou. zlaty stred 1.5% ze 14 000 aut je cca 210, ktere uz nikdo nedal dohromady, z toho tak polovina phase-II (LP560/570). A to se mi potvrdilo, protoze uz mam hodne rozbitych zmapovanych a vim po celem svete kde co maji. Dalsi pozitivum je VW/Audi group, cela rada internich soucastek ma logo Audi a je plne kompaktibilni z S6, RS4, RS6, R8,( nektere veci najdeme i v Golfu, nebo treba Oktafce).
Ted je muj posledni objev ten litevec, ktery mi pomuze, ma tak 90% dilu z rozbiteho Spydera LP560, ktere potrebuji k dokonceni a i ceny jsou jedle, navic dohaduji mnozstevni slevu. Nejhorsi bude pak tech poslednich 10% dilu, ale i to myslim casem sezenu, i kdyz bych chtel samozrejme vyjet co nejdriv.
Dal jsem si zavazek, ze dam auto do puvodniho stavu z originalnich dilu a zatim se mi to (az na drobne detaily) dari.
Kdyz jsem do tohodle "projektu" sel, ridil jsem se touto selskou uvahou (ktera se mi denne potvrzuje): Gallard bylo vyrobeno od roku 2003 do 2008 pres 7000 kusu a stejne tak pro phase II (muj pripad) 2008 az 2013. Tzn. pres 14 000 aut. Protoze je to velmi rychle vozidlo, predpokladal jsem tak 1 az 3% zniceni nehodou. zlaty stred 1.5% ze 14 000 aut je cca 210, ktere uz nikdo nedal dohromady, z toho tak polovina phase-II (LP560/570). A to se mi potvrdilo, protoze uz mam hodne rozbitych zmapovanych a vim po celem svete kde co maji. Dalsi pozitivum je VW/Audi group, cela rada internich soucastek ma logo Audi a je plne kompaktibilni z S6, RS4, RS6, R8,( nektere veci najdeme i v Golfu, nebo treba Oktafce).
Ted je muj posledni objev ten litevec, ktery mi pomuze, ma tak 90% dilu z rozbiteho Spydera LP560, ktere potrebuji k dokonceni a i ceny jsou jedle, navic dohaduji mnozstevni slevu. Nejhorsi bude pak tech poslednich 10% dilu, ale i to myslim casem sezenu, i kdyz bych chtel samozrejme vyjet co nejdriv.
Dal jsem si zavazek, ze dam auto do puvodniho stavu z originalnich dilu a zatim se mi to (az na drobne detaily) dari.