Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Celkom urcite.
Tak ale treba odratat tie dodatocne upravy podvozka a aj cenu si to drzi kus lepsie. Dostal si aspon nejaku zlavu ako staly zakaznik?
Tak ale treba odratat tie dodatocne upravy podvozka a aj cenu si to drzi kus lepsie. Dostal si aspon nejaku zlavu ako staly zakaznik?
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Dostal jsem dobrou cenu, dneska takovou slevu už nedají. V době objednávky ještě netušili, jaký bude o M2 boj, zatím ji dodnes skoro žádný dealer nemá.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Já jsem právě na tohle dost dřevo a rozdíl v nastavení tlumičů moc nepoznám. Geometrii jo - ta je jasná, ale s tlumičema mi přišlo, že ať si hraju jak chci tak je to víceméně furt to samý. Hodně přemýšlím o B6 vypadají zajímavě, možná je zkusím na Ignácovi kde už dojíždím originály a než kupovat nějaké monroe...M.Z. píše:Na MX5 jsem to taky zkoušel kombinovat a nejlíp funguje kompl. set, je to fakt rozdíl jako prase. Auto si nastavíš podle sebe, je krásně tuhé, přitom ještě docela komfortní a příčné nerovnosti žehlí rozhodně líp, než originál.
Na M2 jsem zvědavý, ale předpokládám podobné chování.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Nastavili jsme to tuším předek 6, zadek 5 a už jsem do toho nehrabal. Dalo se udělat i hodně komfortní nastavení.
Velkou zásluhu na zlepšení, má kombinovaná pružina na předku, díky malé pružině, která zachytí ty malé nerovnosti. Proto je i komfort lepší.
Velkou zásluhu na zlepšení, má kombinovaná pružina na předku, díky malé pružině, která zachytí ty malé nerovnosti. Proto je i komfort lepší.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
A nemá náhodou B16 ještě externí nádobky na oleje?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Takové detaily nevím, jedině něco uvnitř tlumiče, jinak k tomu nic bokem nebylo.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Me by zajimalo jaky je rozdil mezi chovanim torsenu v 135 a lamely v M2, chova se to nejak jinak. Zda je jedno treba plynulejsi, citelnejsi, nebo ja nevim co ...
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Nejsem žádný driftking, takže žádný zásadnější rozdíl jsem nepozoroval, obojí se trhá až v nechutných rychlostech, na úplné vypnutí stabilizace jsem pořád měkký. Jezdím tak do 95%, zatím mi to musí stačit
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
esli možu.... mám v jednom autě šneka (quaife) a ve druhém 60% lamelu (drechsler).... a.... asi "čitelnější" je ta lamela, ale jen o prsa vietnamské závodnice.... a protože šnek by měl mít výrazně delší životnost a měl by vyžadovat výrazně menší/méně častý průběžný servis (nemám ještě ani s jedním najety statisíce km), tak kdybych si měl vybrat jen jeden z nich, tak asi šnek.... (je ale pravda, že to tak jak M.Z. jezdím do 95%, bo nenisu "koule"... ale aspoň chvílema si troufnu DSC off .... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Jenze ty to mas na diametralne odlisnych autech, dlouha tezka 3er vs maly kratky Z4, uz to muze zapricinit nizsi citelnost, vetsi "nervozitu" z4. On ma skoro stejny auta, rozvor stejny, trochu jiny rozchod, podobny vykon to je prave zajimavy.