Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od 911T »

Celkom urcite. :D

Obrázek


Tak ale treba odratat tie dodatocne upravy podvozka a aj cenu si to drzi kus lepsie. Dostal si aspon nejaku zlavu ako staly zakaznik?
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

Dostal jsem dobrou cenu, dneska takovou slevu už nedají. V době objednávky ještě netušili, jaký bude o M2 boj, zatím ji dodnes skoro žádný dealer nemá.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od jarka »

M.Z. píše:Na MX5 jsem to taky zkoušel kombinovat a nejlíp funguje kompl. set, je to fakt rozdíl jako prase. Auto si nastavíš podle sebe, je krásně tuhé, přitom ještě docela komfortní a příčné nerovnosti žehlí rozhodně líp, než originál.
Na M2 jsem zvědavý, ale předpokládám podobné chování.
Já jsem právě na tohle dost dřevo a rozdíl v nastavení tlumičů moc nepoznám. Geometrii jo - ta je jasná, ale s tlumičema mi přišlo, že ať si hraju jak chci tak je to víceméně furt to samý. Hodně přemýšlím o B6 vypadají zajímavě, možná je zkusím na Ignácovi kde už dojíždím originály a než kupovat nějaké monroe...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

Nastavili jsme to tuším předek 6, zadek 5 a už jsem do toho nehrabal. Dalo se udělat i hodně komfortní nastavení.
Velkou zásluhu na zlepšení, má kombinovaná pružina na předku, díky malé pružině, která zachytí ty malé nerovnosti. Proto je i komfort lepší.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od jarka »

A nemá náhodou B16 ještě externí nádobky na oleje?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

Takové detaily nevím, jedině něco uvnitř tlumiče, jinak k tomu nic bokem nebylo.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Me by zajimalo jaky je rozdil mezi chovanim torsenu v 135 a lamely v M2, chova se to nejak jinak. Zda je jedno treba plynulejsi, citelnejsi, nebo ja nevim co :-D ...
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

Nejsem žádný driftking, takže žádný zásadnější rozdíl jsem nepozoroval, obojí se trhá až v nechutných rychlostech, na úplné vypnutí stabilizace jsem pořád měkký. Jezdím tak do 95%, zatím mi to musí stačit :)
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od pavproch »

esli možu.... mám v jednom autě šneka (quaife) a ve druhém 60% lamelu (drechsler).... a.... asi "čitelnější" je ta lamela, ale jen o prsa vietnamské závodnice.... a protože šnek by měl mít výrazně delší životnost a měl by vyžadovat výrazně menší/méně častý průběžný servis (nemám ještě ani s jedním najety statisíce km), tak kdybych si měl vybrat jen jeden z nich, tak asi šnek.... (je ale pravda, že to tak jak M.Z. jezdím do 95%, bo nenisu "koule"... ale aspoň chvílema si troufnu DSC off .... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Jenze ty to mas na diametralne odlisnych autech, dlouha tezka 3er vs maly kratky Z4, uz to muze zapricinit nizsi citelnost, vetsi "nervozitu" z4. On ma skoro stejny auta, rozvor stejny, trochu jiny rozchod, podobny vykon to je prave zajimavy.
Odpovědět