Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Správně, předprodejní servis, kde nahazujou systémy, které nejsou při přepravě aktivované.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Zkopíruju to i sem z BMW divize, kdyby někoho zajímal vývoj v tomto vlákně.


M2 je kultivovaná, každopádně má hezký zvuk výfuku, ten se zatím líbil všem. Je akorát ubrblaný, hezky kašle při řazení a prdí při ubrání plynu.

Hodně mě auto baví, prakticky oba víkendové dny vždycky ráno vstanu a s rozbřeskem vyrážím a to i ve sračkách. To mě nejvíc dostalo, jak stabilně působí ve slotě, žádné nečekané ustřelování, vyděšené pohledy na blížící se svodidla, limit se hledá poměrně snadno a je čitelný.
Nechápu testera Machalu v AutoCZ, který podvozek označil za ultra tvrdý a nehodící se na denní ježdění. Je to normálně použitelná kára a naopak s ohledem na využívání auta, se bude podvozek měnit a provede se na něm pár úprav.
Ve standardu se v první fázi nájezdu lehce sklouzne přes předek a pak drží, tohle bych chtěl odstranit a po zkušenostech z MX5 vím, že to ostrosti-čitelnosti řízení pomůže.

Ve srovnání s M135i je to ale samozřejmě lepší, v extrému tam celé auto v počáteční fázi uhlo na silentblocích. Po úpravách už to bylo citelně lepší.

Najeto lehce přes 3tkm, průměrná spotřeba okolo 12,5l, převod je o cca 300ot kratší, než v M135i (spotřeba okolo 11l při stejném stylu jízdy). Auto používám denně a plánuju to tak i do budoucna.

Abych našel i negativa:
malá nádrž 52l, ale 1er to má stejně
nemožnost volby některých prvků výbavy, jako ventilovaná sedadla, adaptivní tempomat, přední senzory, aut. víko kufru
nad 160 je už v autě poměrně hluk od výfuku a špatně se telefonuje přes HF
i v režimu sport+ příliš horlivá stabilizace
vypnutí trakce znamená přepnutí auta do komfortu 8-x


nic dalšího mě momentálně nenapadá, když tak připíšu, každopádně pozitiva meganásobně převyšují ;


P.S. jo a budí docela pozornost, lidi se doptávají ještě víc, než na MX5.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Po najetých cca 12tkm, musím konstatovat, že za ty prachy se pro mě asi nic lepšího nenabízí. Byl jsem teď 2x na otočce v zahraničí (SK,PL většinou okresky) a auto i na delší štrece funguje skvěle, žádné utrpení se nekoná, moc příjemné svezení. Velmi nezáludné jízdní vlastnosti i na zrádném povrchu, jako je posypaná ledovka apod. Příští víkend jedeme šroubovat ten Bilstein, tak to asi bude zas ještě o kousek lepčejší :)
Spotřeba dlouhodobě 11,3l.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od doriftonigga »

B16?

12k, to se s tim teda vubec nemazes.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Ano B16.
Kupoval jsem si ji na ježdění :D
Začal jsem pořádně jezdit v říjnu, poctivě jsem o víkendech vstával a zajížděl místní kopečky. A za říjen byl účet za benál 18000,-
Pak se zhoršilo počasí, tak jsem se už krotil B-)
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27941
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od řidičBOB »

Kdyby jenom kopečky :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od HondaMan »

Taky jsem ho potkal. Jezdí s ní úplně všude!
2.9T RWD
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od jarka »

Moc pěkně shrnuto a po takovýhle porci km to má i velkou vypovídací hodnotu. Tak ať slouží stejným způsobem dál. Jen prosím tě dotaz, je B16 lepší vlastnostma než B6 případně B8, nebo už máš v plánu nějak laborovat s naladěním a proto B16? Teď jak je zima a můžu přemýšlet o blbostech, tak jsem si říkal že bych třeba pořídil B6 a nakombinoval to s origo pružinama...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Na MX5 jsem to taky zkoušel kombinovat a nejlíp funguje kompl. set, je to fakt rozdíl jako prase. Auto si nastavíš podle sebe, je krásně tuhé, přitom ještě docela komfortní a příčné nerovnosti žehlí rozhodně líp, než originál.
Na M2 jsem zvědavý, ale předpokládám podobné chování.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Vrooom »

M.Z. píše:Ano B16.
Kupoval jsem si ji na ježdění :D
Začal jsem pořádně jezdit v říjnu, poctivě jsem o víkendech vstával a zajížděl místní kopečky. A za říjen byl účet za benál 18000,-
Pak se zhoršilo počasí, tak jsem se už krotil B-)
Lol to je dost :-D ...

Mrzi me, ze jsem si ji vic neocihl v Brne ...
Odpovědět