Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Proto je prozatím nesmysluplnějším elektromobilem elektrokolo nebo elektroskůtr = vetšina energie nebo její podstatná část se využívá k pomalé jízdě a převozu subjektu. Tára pak činí minimum nebo menší část celkové hmotnosti pohybujícího se elektromobilu.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Elektromobily a vse kolem nich
teplouš a teslouš = najdi rozdíl..... (ref první příspěvek do diskuse pod článkem)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
https://refresher.cz/39060-Tesla-neplan ... -parkovani
koupit káru za dva míče a pak se nechat buzerovat i při "tankování". To chceš
koupit káru za dva míče a pak se nechat buzerovat i při "tankování". To chceš
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Elektromobily a vse kolem nich
tak jsem si zacal hrat s nasledujici myslenkou. na poskoky kolem kominu a pravidelne dojizdeni do blizkeho mesta pouzivam jednoho orezleho veterana, kterho mi neni lito nastartovat v mrazu kvuli ujeti treba 2 km. jeho zivotni kariera se zacina naplnovat, tak zacinam premyslet o nahrade.
rikam si, ze na tohle pouzivani by EV bylo uplne idealni. stacily by mi 4 mista, maly kufr, dojezd klidne max 100 km. ovsem jak tak koukam po cenach, i pri techto parametrech to stoji tolik, ze si jeste 10 let muzu kupovat orezle vraky, kazdy rok jeden, a furt to bude levnejsi. nejlevnejsi pouzitelna vec je elektricky Fluence za 7t eur rv 2012, u ktereho je velmi diskutabilni stav baterie.
no nedava to smysl
rikam si, ze na tohle pouzivani by EV bylo uplne idealni. stacily by mi 4 mista, maly kufr, dojezd klidne max 100 km. ovsem jak tak koukam po cenach, i pri techto parametrech to stoji tolik, ze si jeste 10 let muzu kupovat orezle vraky, kazdy rok jeden, a furt to bude levnejsi. nejlevnejsi pouzitelna vec je elektricky Fluence za 7t eur rv 2012, u ktereho je velmi diskutabilni stav baterie.
no nedava to smysl
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To je setkání s realitou elektro-mobility u prakticky smýšlejícího jedince. Můžeš jít cestou i3 / eGolfa třeba v nějakým operáku, ale ekonomicky to nebude dávat smysl. A ojetina po záruce mi přijde jako značný risk drahé opravy.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
i3ku jednu dobu děsně tlačili na operák za 10/měs. ale myslím bez DPH, jestli je to ještě aktuální nevím
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
...ale ta má význam pouze ve verzi (komisař) REX.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
i3 za desitku mesicne... uz jsem do palice parkrat dostal poradnou metelici, ale takhle zatmeno fakt jeste nemam
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
BTW: já to chtěl manželce taky pořídit, ale jak říká x2005 - nakonec to vše dobře dopadlo
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nevim jestli se neco zmenilo, ale kdyz jsem v lete zkoumal nabidku, tak nejlevnejsi EV na trhu je VW e-up, ale porad se bavime o cenach 500+ tis.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/